Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (Geis Global Logistics)? | AlleKurier.pl

Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (Geis Global Logistics)?

min czytania

Kurier w momencie dostarczenia przesyłki powinien wystawić protokół szkody. W przypadku uszkodzeń niewidocznych lub braku protokołu odbiorca musi w ciągu 7 dni zgłosić fakt uszkodzenia do oddziału doręczającego przesyłkę. Oddział wysyła kuriera do sporządzenia protokołu.

Reklamację składa się niezwłocznie na adres: info@geis.pl wraz załączonymi dokumentami:
- protokół
- list przewozowy
- rachunek/faktura
- pismo reklamacyjne wg. wzoru K-ex https://www.geis.pl/pl/kontakt#contactForm

W razie potrzeby możesz zadzwonić na infolinię Geis.

Umożliwiamy również skorzystanie z opcji śledzenia przesyłki geis.

Wylogowanie po okresie nieaktywności

Podaj swoje dane aby zalogować się ponownie.

   Zapomniałem hasło

Porozmawiaj z nami