Pomoc Allekurier

Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (FedEx)?

Cały proces reklamacyjny odbywa się tylko i wyłącznie za pomocą platformy AlleKurier. Aby złożyć reklamacje, należy być zalogowanym na konto z którego została nadana przesyłka.  

 

  1. W menu  (widocznym po zalogowaniu) „Narzędzia” należy wybrać opcje „Przesyłki”,
  2. Z listy wybierz przesyłkę, którą chcesz reklamować,
  3. W menu „Operacje” wybierz „Złóż reklamacje”,
  4. Wypełnij formularz zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
Pamiętaj, że dokładnie opisanie reklamacji, może znacząco przyśpieszyć całą procedurę.

O każdej zmianie statusu reklamacji zostaniesz poinformowany drogą mailową.

 

Wylogowanie po okresie nieaktywności

Podaj swoje dane aby zalogować się ponownie.

   Zapomniałem hasło