Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (DHL Express)? | AlleKurier.pl

Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (DHL Express)?

min czytania

Cały proces reklamacyjny odbywa się tylko i wyłącznie za pomocą platformy AlleKurier. Aby złożyć reklamacje, należy być zalogowanym na konto z którego została nadana przesyłka.  

 

  1. W menu  (widocznym po zalogowaniu) „Narzędzia” należy wybrać opcje „Przesyłki”,
  2. Z listy wybierz przesyłkę, którą chcesz reklamować,
  3. W menu „Operacje” wybierz „Złóż reklamacje”,
  4. Wypełnij formularz zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
Pamiętaj, że dokładnie opisanie reklamacji, może znacząco przyśpieszyć całą procedurę.

O każdej zmianie statusu reklamacji zostaniesz poinformowany drogą mailową.

Śledzenie przesyłki dhl pomoże sprawdzić Ci, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka

 

Wylogowanie po okresie nieaktywności

Podaj swoje dane aby zalogować się ponownie.

   Zapomniałem hasło

Porozmawiaj z nami