Usługa za pobraniem
Po wpisaniu kwoty pobrania przesyłka zostanie doręczona dopiero po pobraniu gotówki od odbiorcy. Wpisz tutaj całkowitą kwotę jaką chcesz, aby odbiorca zapłacił przy odbiorze przesyłki od kuriera.
Standardowy czas zwrotu pobrania
Pieniądze są zwracane na podane konto bankowe w terminach przewoźników:
- DPD Polska - do 10 dni roboczych
- UPS Polska - do 7 dni roboczych
- DHL Express - do 6 dni roboczych
- Geis Parcel - do 14 dni kalendarzowych
Termin zwrotu pobrania liczy się od następnego dnia roboczego po dniu doręczenia przesyłki do adresata.
Nadawca może skrócić okres oczekiwania na zwrot pobrania wybierając jedną z dwóch dodatkowych usług. Zwrot pobrania nastąpi w ciągu jednego (Pobranie Natychmiastowe) lub trzech (Pobranie Express) dni roboczych po doręczeniu przesyłki - w zależności od wybranej usługi.
Usługa przyspieszenia pobrania do jednego dnia jest dostępna dla kwot do 1000 zł, natomiast do trzech dni dla pobrań do 6000 zł. Obsługiwani przewoźnicy DPD Polska, UPS Polska oraz Geis Parcel. Wybranie usługi będzie możliwe na kolejnym etapie.
Usługa pobranie Express do 1000 zł kosztuje 0,00 zł!
Czas zwrotu pobrania
Pieniądze są zwracane standardowo na podane konto bankowe w terminach przewoźników:
- DPD Polska - do 10 dni roboczych
- UPS Polska - do 7 dni roboczych
- DHL Express - do 6 dni roboczych
- Geis Parcel - do 14 dni kalendarzowych
Termin zwrotu pobrania liczy się od następnego dnia roboczego po dniu doręczenia przesyłki do adresata.
Nadawca może skrócić okres oczekiwania na zwrot pobrania wybierając jedną z dwóch dodatkowych usług. Zwrot pobrania nastąpi w ciągu jednego (Pobranie Natychmiastowe) lub trzech (Pobranie Express) dni roboczych po doręczeniu przesyłki - w zależności od wybranej usługi.
Usługa przyspieszenia pobrania do jednego dnia jest dostępna dla kwot do 1000 zł, natomiast do trzech dni dla pobrań do 6000 zł. Obsługiwani przewoźnicy DPD Polska, UPS Polska oraz Geis Parcel.
Usługa pobranie Express do 1000 zł kosztuje 0,00 zł!
Ubezpieczenie przesyłki
W przypadku wystąpienia roszczenia ubezpieczony zobowiązany jest udokumentować ubezpieczycielowi wysokość sumy ubezpieczenia przedstawiając wymagane dokumenty potwierdzające wartość towaru.
Co oznacza możliwość piętrowania palety?
W sytuacji, gdy wysokość towaru na palecie jest niewielka, firma kurierska stara się w trakcie transportu maksymalnie wykorzystać dostępną przestrzeń ładunkową pojazdów. W tym celu paczki lub inne ładunki mogą zostać umieszczone bezpośrednio na palecie nadawanej przez Ciebie lub Twoja paleta może zostać umieszczona na innej przesyłce paletowej.
Zaznacz to pole, jeśli nie chcesz, aby na Twojej przesyłce paletowej nie były kładzione inne towary.
Opłata za usługę jest równa dopłacie za Element niestandardowy oraz dodatkowo polega na przyjęciu do wyceny wysokości palety 180 cm (jeśli rzeczywista wysokość jest mniejsza). Powyższa opłata zostanie naliczona również, gdy Twoja deklaracja odnośnie piętrowalności zostanie zweryfikowana negatywnie przez przewoźnika.
Paczka niestandardowa
Paczka jest niestandardowa jeśli:
- nie jest regularnym prostopadłościanem
- jest obwiązana sznurkiem
- zewnętrzna powierzchnia jest lepka lub gumowa (np. opony)
- oznaczona znakami „Góra/dół” oraz „Ostrożnie szkło”
- o nierównomiernym rozkładzie obciążenia
Ważne!
W przypadku nadania paczki niestandardowej jako zwykła, zgodnie z regulaminem nadawca może zostać obciążony dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem. Błędna deklaracja wagi, wymiarów i rodzaju przesyłki przy składaniu zlecenia może skutkować odmową przyjęcia przesyłki do przewozu przez kuriera. W przypadku nadania paczki niestandardowej bez zadeklarowania tego faktu, platforma AlleKurier dokona dociążenia zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Zostaw kontakt do siebie jeśli masz pytania w związku z naszą ofertą.
Chetnię oddzwonimy i rozwiejemy wszelkie wątpliwości!
Krok pierwszy - co wysyłasz?

Jeśli Twoja przesyłka, pomimo wszelkich starań ze strony firmy kurierskiej, ulegnie uszkodzeniu lub zaginie, jest możliwość ubiegania się o odszkodowanie za towar znajdujący się w przesyłce i zwrot środków za wykupioną usługę transportową. W przypadku wykupienia dodatkowego ubezpieczenia w wysokości rzeczywistej wartości towaru, jest szansa na otrzymanie pełnego zwrotu środków od przewoźnika.
Warunkiem otrzymania odszkodowania jest uznanie reklamacji przez przewoźnika. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie. Rzeczywista wartość towaru (w wysokości ubezpieczenia) musi zostać odpowiednio udokumentowana. Jeśli wartość towaru nie zostanie udokumentowana, ubezpieczenie nie będzie brane pod uwagę.
W przypadku reklamacji przesyłek międzynarodowych, gdzie podawana jest wartość celna, warto pamiętać, że przewoźnik bierze pod uwagę również deklarację wartości celnej.
Jeżeli chcesz, by odbiorca paczki przed odbiorem zapłacił za wysłaną przesyłkę, wybierz usługę Pobranie. Ta opcja umożliwia pobranie konkretnej kwoty od odbiorcy, w momencie doręczenia paczki.
Zapamiętaj – koszt przesyłki kurierskiej ponosi nadawca – jest to koszt po Twojej stronie.
Jeżeli ma ją opłacić odbiorca, powiększ o stosowną kwotę wartość pobrania.
Co oznacza możliwość piętrowania palety?
W sytuacji, gdy wysokość towaru na palecie jest niewielka, firma kurierska stara się w trakcie transportu maksymalnie wykorzystać dostępną przestrzeń ładunkową pojazdów. W tym celu paczki lub inne ładunki mogą zostać umieszczone bezpośrednio na palecie nadawanej przez Ciebie lub Twoja paleta może zostać umieszczona na innej przesyłce paletowej.
Zaznacz to pole, jeśli nie chcesz, aby na Twojej przesyłce paletowej nie były kładzione inne towary.
Opłata za usługę jest równa dopłacie za Element niestandardowy oraz dodatkowo polega na przyjęciu do wyceny wysokości palety 180 cm (jeśli rzeczywista wysokość jest mniejsza). Powyższa opłata zostanie naliczona również, gdy Twoja deklaracja odnośnie piętrowalności zostanie zweryfikowana negatywnie przez przewoźnika.
Zostaw kontakt do siebie jeśli masz pytania w związku z naszą ofertą.
Chetnię oddzwonimy i rozwiejemy wszelkie wątpliwości!
Pieniądze są zwracane standardowo na podane konto bankowe w terminach przewoźników:
- DPD Polska - do 10 dni roboczych
- UPS Polska - do 7 dni roboczych
- DHL Express - do 6 dni roboczych
- Geis Parcel - do 14 dni kalendarzowych
- FedEx Polska - do 6 dni roboczych
Termin zwrotu pobrania liczy się od następnego dnia roboczego po dniu doręczenia przesyłki do adresata.
Nadawca może skrócić okres oczekiwania na zwrot pobrania wybierając jedną z dwóch dodatkowych usług. Zwrot pobrania nastąpi w ciągu jednego (Pobranie Natychmiastowe) lub trzech (Pobranie Express) dni roboczych po doręczeniu przesyłki - w zależności od wybranej usługi.
Usługa przyspieszenia pobrania do jednego dnia jest dostępna dla kwot do 1000 zł, natomiast do trzech dni dla pobrań do 6000 zł. Obsługiwani przewoźnicy DPD Polska, UPS Polska oraz Geis Parcel.
Usługa pobranie Express do 1000 zł kosztuje 0,00 zł!