Aloha from Deer zwrot - jak nadać zwrot do Aloha from Deer?

Nadawanie zwrotów online jest naprawdę proste. Zakupy internetowe mają bardzo dużo plusów, dlatego tak bardzo lubimy z nich korzystać. Dzięki przejrzystym stronom i bogatej ofercie możemy odnaleźć wiele atrakcyjnych produktów. Oczywiste jest to, że zakupy na odległość nie zawsze mogą okazać się trafione, więc w takiej sytuacji z pomocą przychodzą zwroty nietrafionych zamówień. Aloha from Deer zwrot daje gwarancje satysfakcji i zachęca do dalszych zakupów. Zajrzyj do naszego artykułu po więcej informacji!

Jak skontaktować się ze sklepem?

Ze sklepem można skontaktować się za pomocą WHATSAPP & MESSENGER pod numerem telefonu (+48) 883 392 182, który jest czynny od poniedziałku do piątku od 07:00 do 17:00. Innym sposobem kontaktu jest adres e-mail  info@alohafromdeer.com. Obsługa odpisuje od poniedziałku do piątku od 7:00 do 17:00. Ostatnią formą kontaktu jest telefon (+48) 334 867 005.

Jak spakować zwrot do Aloha from Deer?

Paczkę ze zwrotem spakuj schludnie do odpowiedniego opakowania. Może to być karton, foliopak czy torba papierowa. Do wnętrza włóż zawracany towar. Musi być on w pełni kompletny, ze wszystkimi oryginalnymi metkami, bez zabrudzeń i innych śladów nieprawidłowego użytkowania. Do wnętrza można włożyć także formularz zwrotu dostępny na stronie sklepu.

Co można zwrócić do Aloha from Deer?

Do sklepu Aloha from Deer można zwrócić wszystkie produkty zakupione w cenie regularnej. Muszą one posiadać oryginalne metki i zabezpieczenia. Nie mogą mieć żadnych śladów użytkowania, wyczuwalnych zapachów czy innych defektów spowodowanych przez klienta. Produkty zakupione w cenach promocyjnych nie podlegają zwrotowi. Oprócz tego sklep nie przyjmuje strojów kąpielowych i bielizny. Klienci sklepu internetowego mają aż 100 dni na zwrot zamówienia. Jeżeli zamówione produkty były dostarczane partiami, to czas zwrotu liczony jest od dostarczenia ostatniej rzeczy. 

Czy można wymienić produkt?

Tak, klienci mają możliwość wymiany zamówionych produktów. W ciągu 100 dni trzeba skontaktować się z Działem Obsługi Klienta w celu poinformowania o chęci wymiany. Można wymienić zarówno grafikę, jak i rozmiar danej rzeczy. Wymieniony towar powinien dotrzeć w ciągu dwóch tygodni. Sklep zaznacza, że nie można wymienić bielizny i strojów kąpielowych.

W jaki sposób nadać paczkę ze zwrotem?

Paczkę ze zwrotem możesz nadać na kilka różnych sposobów. Możesz skorzystać z firm kurierskich takich jak DHL, DPD czy InPost. W tych przypadkach to ty decydujesz czy nadasz zwrot w punkcie nadania, czy to kurier odbierze paczkę spod twoich drzwi. Jeżeli preferujesz tradycyjne formy wysyłki takie jak usługi Poczty Polskiej. Decydując się na tę formę, pamiętaj, że najlepiej skorzystać z paczki pocztowej, która jest przesyłka rejestrowaną. Umożliwia to śledzenie przesyłki i także chroni przed ewentualnym zagubieniem.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto