Fasoni zwrot - jak nadać zwrot do Fasoni?

Dzięki dobrze zaopatrzonym witrynom online często nie musimy nawet wychodzić z domu, aby odnaleźć produkt, który nas interesuje. Wygodna polityka zwrotów sprawiła również, że nie boimy się dokonywać zwrotów. Jednak jeśli nadal masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące paczek zwrotnych, nie wiesz, ile czasu masz na dokonanie zwrotu lub zastanawiasz się, jakie produkty można zwrócić, to jesteś we właściwym miejscu. W niniejszym artykule przedstawimy odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące odsyłania paczek. Zachęcamy do lektury!

Jakie produkty są dostępne w sklepie internetowym Fasoni?

Sklep Fasoni dedykowany jest dla kobiet. Znajdziemy tam odzież taką jak sukienki, spódnice czy koszule, ale także dodatki oraz odzież wierzchnią, czyli kurtki przeznaczone na różne pory roku. Marka stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientek i dopasowywać produkty według ich potrzeb. 

Jakie produkty podlegają zwrotowi?

Zwrotowi podlegają produkty w stanie idealnym i całkowicie kompletne. Rzeczy muszą mieć przyczepione oryginalne metki i ewentualne dodatkowe zabezpieczenia. Artykuły nie mogą nosić śladów nieprawidłowego użytkowania, zniszczeń, uszkodzeń czy plam oraz wyczuwalnego zapachu perfum. 

Jak złożyć reklamację?

Jeżeli chcesz złożyć reklamację, musisz spakować reklamowane rzeczy razem z dowodem zakupu oraz pismem reklamacyjnym na adres: NTX sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Oddział: ul. Północna 7, 08-106 Zbuczyn. W wymienionym piśmie należy określić konkretnie, o jaką wadę fizyczną chodzi. Konieczne jest również podanie danych kontaktowych.

Ile jest dni na wymianę produktu?

Wymiany produktu można dokonać w ciągu 30 dni od dnia otrzymania zamówienia. Wymienić można nieużywany produkt na inny fason, rozmiar, kolor, ale nawet na zupełnie inny model niż mamy aktualnie w posiadaniu.

Jaki jest adres zwrotu/wymiany/reklamacji?

Adres zwrotu, na który należy odesłać zwracane zamówienie to: Fasoni.pl ul. Północna 7 08-106 Zbuczyn.

Jak poprawnie nadać paczkę ze zwrotem?

Paczkę zwrotną można nadać za pomocą dowolnej firmy kurierskiej. Na zwrot zamówienia masz 30 dni kalendarzowych liczony od dnia otrzymania paczki. Poniżej przedstawimy ci możliwość nadania przesyłki za pomocą usług firmy DPD oraz Paczkomat InPost:

Zwrot za pomocą firmy kurierskiej DPD:

  1. Wejdź na https://nadaj.dpd.com.pl/;
  2. Wybierz rozmiar paczki i kliknij WYSYŁAM;
  3. W wyborze sposobu nadania wybierz KURIER, a następnie wypełnij formularz;
  4. Określ dokładne wymiary paczki i jej wygląd;
  5. Ostatnim krokiem jest przejście do podsumowania i płatności;
  6. Opłać przesyłkę i wyślij.

Zwrot za pomocą Paczkomat InPost:

  1. Wejdź na stronę internetową https://szybkiezwroty.pl/;
  2. Wyszukaj sklep Fasoni i uzupełnij formularz widoczny na stronie o niezbędne dane;
  3. Na podany adres e-mail lub numer telefonu otrzymasz kod nadania, dzięki któremu nie będzie trzeba drukować etykiety zwrotnej.

O czym pamiętać pakując zwrot?

Zwrot zapakuj w kartonowe opakowanie. Do jego wnętrza włóż kompletne i nieużywane produkty razem ze wszystkimi oryginalnymi metkami. Pamiętaj o wypełnieniu formularza zwrotu oraz dołączenia go do paczki. Oprócz tego pamiętaj, aby w przesyłce nie zabrakło potwierdzenia złożenia zamówienia w postaci paragonu lub faktury. Na koniec odpowiednio zabezpiecza całość szeroką taśmą.

Jak skontaktować się ze sklepem internetowym Fasoni?

W razie ewentualnych pytań dotyczących asortymentu, wymian, reklamacji lub zwrotów możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą podanego adresu e-mail: sklep@fasoni.pl, lub pod numerem telefonu: 22 22 87 099. Infolinia jest czynna w godzinach od 9:00 do 17:00 w dni robocze. 

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto