- AlleKurier
- Poradniki
- Jak dokonać zwrotu w sklepie internetowym Showroom?
Jak dokonać zwrotu w sklepie internetowym Showroom?
Kupując w sklepie internetowym Showroom, masz pewność, że otrzymasz wysokiej jakości produkty. Showroom oferuje swoim klientom możliwość zwrotu lub wymiany produktów do 14 dni od daty zakupu. W tym okresie możesz zwrócić swoje zakupy bez podania jakiegokolwiek powodu.
Aby zwrócić towar zakupiony w sklepie Showroom, niezbędne jest wypełnienie formularza na stronie sklepu. Następnie konieczne jest dostarczenie produktu do sklepu wraz z akcesoriami, gwarancjami i dokumentami. Po otrzymaniu produktu, Showroom przeprowadzi jego weryfikację.
W Showroom zespół pracowników zrobi wszystko, aby zapewnić Ci najlepszą obsługę. Dodatkowo mając na uwadze, że sklep oferuje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni, masz szansę na przetestowanie produktu i sprawdzenie, czy spełnia Twoje wymagania.
Showroom umożliwia wymianę zakupionego towaru na inny. Aby to zrobić, wystarczy wypełnić formularz na stronie sklepu i wybrać opcję wymiany. Wszystkie zwrócone produkty będą sprawdzane, a po akceptacji zostaną zamienione na nowy.
Aby zapewnić swoim klientom bezpieczeństwo i gwarancję, że ich produkty nie będą zgubione lub uszkodzone w drodze, Showroom zaleca korzystanie z usług kurierskich. Zwroty i wymiany są realizowane w ciągu kilku dni od zaakceptowania przesyłki. Klienci mają 14 dni na zwrot lub wymianę produktów od daty zakupu. Proces zwrotu jest szybki i prosty, a sklep oferuje pomoc i wsparcie w przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów.
Zwroty w sklepie internetowym Showroom
Konsumenci w sklepie internetowym Showroom mogą zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki. Aby skorzystać z tej możliwości, należy skontaktować się ze sklepem wysyłając wiadomość e-mail w tej sprawie.
Należy wysłać e-mail zawierający numer zamówienia i informacje o zakupionych produktach. Kupujący będzie musiał pokryć koszty przesyłki do sklepu. Produkt musi być zwrócony w nienaruszonym stanie, bez żadnych śladów używania.
Produkty powinny być odesłane w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami. Ślady używania produktu będą podstawą do odmowy realizacji jego zwrotu. Jeśli zajdzie taka potrzeba, Showroom może poprosić o przesłanie zdjęć produktu. W przypadku spełnienia warunków zwrotu, kupującemu zostanie zwrócony koszt zakupu zgodnie z wybraną metodą płatności. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu przyjęcia zwrotu.
Należy pamiętać, że produkty zakupione w Showroom nie mogą być zwrócone w sklepach stacjonarnych ani w innych sklepach online - zwroty powinny być wysłane bezpośrednio do sklepu internetowego, w którym dokonano zakupu.
Showroom gwarantuje, że każdy produkt zamówiony przez klienta jest starannie sprawdzany przed wysyłką. W przypadku uszkodzenia lub niezgodności z zamówieniem, kupujący ma prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Showroom zapłaci za koszt wysyłki produktu z powrotem do sklepu.
Krótko mówiąc, jeśli kupujący w sklepie internetowym Showroom chce zwrócić produkt, musi to zrobić w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. Wszystkie produkty muszą być zwrócone w stanie niezmienionym, bez widocznych śladów używania i w oryginalnym opakowaniu. W przypadku uszkodzenia lub niezgodności z zamówieniem, sklep pokryje koszty wysyłki towaru z powrotem do magazynu. Środki za zwrócone zamówienie zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.