Jak nadać paczkę ze zwrotem do Magra2?

Zakupy online są szybkie i wygodne, pozwalając nam na znalezienie wszystkich potrzebnych przedmiotów bez konieczności opuszczania domu. W internecie dostępne są różnorodne produkty, takie jak odzież, kosmetyki, artykuły spożywcze, elektronika, meble i akcesoria. W przypadku, gdy zakupione przedmioty nie spełniają naszych oczekiwań, istnieje możliwość ich zwrotu, pod warunkiem przestrzegania określonych zasad. W poniższym artykule znajdziesz odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące terminów zwrotu, zakresu produktów objętych możliwością zwrotu oraz sposobów pakowania zamówienia do odesłania. Znajdziesz tam wszystkie niezbędne informacje na temat procedury zwrotu nie pasujących produktów.

Magra2 - ekskluzywny sklep ze sztucznymi futrami

Głównymi produktami marki Magra2, dostępnymi na stronie sklepu internetowego są płaszcze, kamizelki, poncha, czapki czy bolerka wykonane ze sztucznego futra. Do wyboru są futra długie lub krótsze, a klasyczne fasony pasują na każdą sylwetkę. Damskie futra będą idealnym dopełnieniem oficjalnej jak i zwykłej, codziennej stylizacji. Cechą charakterystyczną sklepu Magra2 jest indywidualne podejście do klienta i skupienie uwagi na najwyższej jakości swoich produktów.

Czy można zareklamować produkt w Magra2?

Tak, jest możliwość reklamacji produktów. W przypadku, gdy klient otrzyma produkt z wadą, musi niezwłocznie poinformować o zaistniałej sytuacji sprzedawcę. Należy skorzystać z formularza reklamacyjnego. który dostępny jest na stronie internetowej sklepu Magra2. Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do reklamacji klienta.

Jak nadać zwrot do Magra2 krok po kroku?

Zwrot do Magra2 nadasz za pomocą dowolnej firmy kurierskiej. Proponujemy skorzystanie z usług firmy DPD, dzięki której szybko odeślesz nietrafione zamówienie do Magra2. Poniżej przedstawiamy instrukcję zwrotu:

  • Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/  i wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM"; 
  • W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych; 
  • Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd; 
  • Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.

Zwrot wydanych środków trafi na konto klienta maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki przed sklep.

Jak spakować zamówienie zwrotne do Magra2 i o czym pamiętać?

Nie ma konieczności odesłania zamówienia do Magra2 w oryginalnym opakowaniu. Można użyć innego opakowania, na przykład kartonowego, który zapewni odpowiednie zabezpieczenie produktów podczas transportu. Istotne jest umieszczenie w paczce wydrukowanego i czytelnie wypełnionego formularza zwrotu, który jest dostępny do pobrania na stronie internetowej sklepu. Wszystkie produkty razem z oryginalnymi metkami, bez zniszczeń i zabrudzeń należy spakować i dokładnie zabezpieczyć najlepiej szeroką taśmą.

Jaki jest czas zwrotu zamówienia do Magra2?

Każdy klienta ma prawo zwrotu niedopasowanego produktu do Magra2. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia.

Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w sklepie Magra2?

W razie ewentualnych pytań dotyczących zamówień, reklamacji czy asortymentu sklepu można skontaktować się z działem obsługi klienta za pomocą:

  • numerów telefonów: + 48 33 814 08 90; +48 604 182 233 lub +48 600 203 806;
  • adresu e-mail: magra@magra-futra.pl

Jaki jest adres sklepu Magra2?

Adres sklepu to: 

Magra2

ul. Miernicza 170

43-318 Bielsko-Biała.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto