Jak nadać paczkę ze zwrotem do sklepu Mila?

Większość z nas decyduje się na zakupy online, ponieważ mają one szerszy wybór produktów w porównaniu do tradycyjnych sklepów. Pomimo licznych zalet zakupów online, czasami mogą wystąpić drobne problemy, zwłaszcza związane z nieprawidłowościami w zamówionych produktach. Jednym z takich problemów może być konieczność zwrotu zamówienia z powodu braku możliwości przymierzenia ubrań, butów lub akcesoriów. W niniejszym artykule omówimy, czy i jak można dokonać zwrotu lub reklamacji, oraz co warto wiedzieć na ten temat. Zazwyczaj nie trzeba podawać przyczyny zwrotu, co stanowi dodatkową zaletę zakupów online. Zachęcamy do zapoznania się z poniższym tekstem, aby przekonać się, że zwrot zamówienia online nie jest skomplikowany.

Co sklep internetowy Mila oferuje klientom?

W sklepie internetowym Mila jesteśmy w stanie zaopatrzyć się w szeroki rodzaj obuwia. Na stronie dostępne jest obuwie damskie i męskie, akcesoria oraz torebki. Buty, które oferuje marka Mila, będą odpowiednie na każdą porę roku, ponieważ dostępne są botki, czółenka, klapki półbuty, espadryle kozaki, trampki czy trzewiki. Asortyment sklepu jest naprawdę bogaty i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Oprócz standardowych zakładek z butami na stronie również dostrzeżemy zakładkę Sezon, w której to obuwie zostało posegregowane z podziałem na konkretną porę roku. Osoby szukające prawdziwych okazji mogą znaleźć je w zakładce Wyprzedaże. Zachęcamy do odwiedzenia strony sklepu Mila!

W jaki sposób nadać przesyłkę zwrotną do Mila?

Sklep internetowy Mila oferuje zwrot nietrafionych produktów za pomocą Paczkomat InPost.

  1. Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz produkt, który chciałbyś zwrócić. 
  2. W kolejnych krokach wybierz opcję zwrotu, klikając na "Skorzystam z przesyłek sklepu" oraz wybierając preferowaną formę zwrotu pieniędzy. 
  3. Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu. 
  4. Umieść zapakowany produkt wraz z dokumentem zwrotu w kartonie przeznaczonym do wysyłki i dobrze go zabezpiecz. Możesz użyć kartonu, w którym otrzymałeś zamówienie. Udaj się do dowolnego Paczkomatu InPost, gdzie możesz nadać przesyłkę szybko i wygodnie, 24h/7. Pamiętaj, że wymiary paczki nie mogą przekroczyć 41 X 38 X 64 cm, a waga nie może przekraczać 25 kg. 
  5. Zwrot pieniędzy, w wybranej przez ciebie formie, zostanie dokonany w ciągu 14 dni od momentu, poinformowania o twojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Zazwyczaj proces ten przebiega szybciej. 

O czym pamiętać podczas zwrotu zamówienia do Mila?

Zwracając produkty do sklepu Mila, należy pamiętać o czasie zwrotu zamówionych rzeczy. Każdy klient ma na to 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania paczki. Do wnętrza przesyłki należy włożyć czytelnie wypełniony formularz odstąpienia od umowy, który dostępny jest na stronie internetowej sklepu Mila. Zwracane produkty najlepiej zapakować w ich oryginalne opakowanie, by bezpiecznie dotarły do siedziby sklepu.

Jakie produkty można zwrócić do Mila?

Do Mila zwrócić można wszystkie produkty nieposiadające żadnych śladów użytkowania. Rzeczy muszą mieć przypięte oryginalne metki wraz z ewentualnymi dodatkowymi zabezpieczeniami. Podczas przymierzania obuwia należy zachować szczególną ostrożność, by ich nie zarysować ani nie uszkodzić. Zaleca się przymierzanie na suchej i miękkiej powierzchni, np. dywan czy wykładzina.

Jaki jest adres sklepu Mila?

Adres sklepu Mila to:

P.P.H.U. Mila Urszula Cinner,

Kanałowa 2,

21-010 Łęczna.

Czy można złożyć reklamację w Mila?

Tak, istnieje możliwość reklamacji na podstawie rękojmi. Klient w przypadku zauważenia wady powinien wysłać na adres e-mail sklepu: sklep@butymila.pl formularz reklamacyjny, w którym należy opisać dokładnie wadę i jakiej rekompensaty żąda klient. Obsługa sklepu ma 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki do ustosunkowania się do wystosowanego oświadczenia.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto