- AlleKurier
- Poradniki
- Jak nadać produkty do zwrotu do Hibou?
Jak nadać produkty do zwrotu do Hibou?
Zakupy online są bardzo popularne ze względu na wygodę i możliwość dokonywania zakupów bez wychodzenia z domu. Pozwalają one uniknąć długich kolejek w sklepach oraz trudności z dojazdem do centrów handlowych. W internecie znajduje się ogromny wybór produktów, a strony sklepów online są zaprojektowane tak, aby były przyjazne dla użytkowników, co ułatwia znalezienie potrzebnych artykułów. Pomimo tych zalet, podczas składania zamówień często pojawia się pytanie, jak postępować w przypadku konieczności zwrotu nieodpowiednich produktów. Niemniej jednak nie ma powodu do niepokoju. W tym artykule omówimy procedury związane ze zwracaniem niechcianych przedmiotów oraz istotne informacje dotyczące nadawania paczek zwrotnych.
Hibou - co marka oferuje klientom?
Sklep internetowy Hibou na swojej stronie oferuje ubrania dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Znajdziemy tam odzież na każdą okazję. Dla marki najważniejsze jest zadowolenie klienta, dlatego projektanci korzystają tylko z materiałów najwyższej jakości. Każdy detal jest dokładnie dopracowany, a fason skrojony, aby dobrze układał się na każdej sylwetce. Kolory ubrań są stonowane, ale utrzymujące się w aktualnie panujących trendach. Osoby poszukujące produktów z bawełny organicznej znajdą je na stronie Hibou. Sklep posiada odrębna zakładkę Organic, w której znaleźć można wiele rzeczy wykonanych właśnie z tego rodzaju materiału.
Jaki jest czas zwrotu zamówienia do Hibou?
Każdy klient Hibou ma szansę na zwrot nietrafionego produktu. Wystarczy odesłać zamówienie w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia, Przekroczenie terminu może skutkować odrzuceniem zwrotu przez obsługę sklepu.
Jaki jest adres zwrotu do Hibou?
Zwrot do Hibou należy kierować na adres:
Hibou
ul. Hlonda 10C/U4
02-972 Warszawa
Co musi zawierać przesyłka ze zwrotem do Hibou?
Przesyłka zwrotna do Hibou zawierać musi wszystkie kompletne produkty. Do wnętrza paczki należy włożyć wypełniony formularz zwrotu, można go także napisać odręcznie, istotne jest, aby zawierał wszystkie niezbędne informacje dotyczące zwrotu.
Jak krok po kroku nadać zwrot do Hibou?
Paczkę zwrotną do Hibou możesz nadać za pomocą Poczty Polskiej lub wybranej firmy kurierskiej. Ważne jest, aby zawsze korzystać z rejestrowanych form nadania paczki. Zminimalizuje to możliwość zagubienia przesyłki podczas transportu do magazynu sklepu. Poniżej przedstawiamy dwie formy zwrotu zamówienia. Za pomocą usług kuriera DPD lub platformy Wygodne Zwroty.
Zwrot za pomocą Wygodnych Zwrotów:
- Wejdź stronę Wygodne Zwroty i znajdź sklep Hibou.
- Wypełnij formularz i opłać koszty wysyłki. W formularzu podaj szczegóły przesyłki, wybierz firmę kurierską, podaj swoje dane i ureguluj opłatę za wysyłkę. Cała procedura odbywa się bez potrzeby drukowania etykiety czy adresowania paczki.
- Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów odbioru, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl, itp.
Zwrot za pomocą DPD:
- Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/ i wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM";
- W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych;
- Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd;
- Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.
Zwrot wydanych środków nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki przez obsługę sklepu.
Jak złożyć reklamację w Hibou?
W przypadku zauważenia wady produktu należy wypełnić formularz reklamacji dostępny na stronie internetowej sklepu i następnie odesłać produkt razem z dowodem zakupu na adres sklepu Hibou. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. W razie ewentualnych pytań można napisać do obsługi sklepu na adres e-mail: [email protected].