Jak nadać przesyłkę ze zwrotem do sklepu The Clue?

Zakupy online umożliwiają zaoszczędzenie znacznej ilości czasu w ciągu dnia. Obecna polityka zwrotów w sklepach internetowych zachęca nas do korzystania z tej formy zakupów. Strony internetowe prezentują szeroki wybór produktów, co pozwala nam dokładnie zapoznać się z ofertą. W przypadku, gdy zakupione przedmioty okazują się nieodpowiednie, możemy je łatwo i szybko zwrócić. Cały proces jest bezpieczny, a istotne jest to, że to klient decyduje, w jaki sposób nada paczkę ze zwrotem. Zachęcamy do przeczytania naszego artykułu, aby poznać więcej szczegółów dotyczących procedury zwrotów do The Clue. Zapewniamy, że wysłanie paczki zwrotnej zajmie zaledwie kilka minut. Sprawdź sam!

The Clue - polsko-włoska marka

Sklep internetowy The Clue jest polską marką skupiającą się na tworzeniu pięknych swetrów oraz kardiganów. Nawet najbardziej wymagająca klienta znajdzie coś dla siebie. Dzięki wysokiej jakości materiałów ubrania będą służyły przez długie lata i w konsekwencji tego cieszyły oko każdej kobiety ceniącej sobie elegancję. Ponadczasowe fasony i kroje wzbogacane są stonowaną paletą barw, którą idealnie sprawdzi się do uzupełnienia szafy kapsułowej. Wszystkie produkty wykonywane są z największą starannością w polskich i włoskich szwalniach. Projektanci starają się dokładnie wyselekcjonować jak najwięcej naturalnych włókien. Sprawdź i zobacz, że The Clue jest właśnie dla ciebie.

Jak krok po kroku nadać przesyłkę ze zwrotem?

Przesyłkę zwrotną to The Clue nadasz dowolną formą. Możesz zdecydować się na usługi Poczty Polskiej lub kurierów. Poniżej przedstawiamy propozycję zwrotu zamówienia za pomocą usług kurierskich DPD:

  • Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/  i wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM"; 
  • W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych; 
  • Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd; 
  • Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.

Zwrot środków trafi na twoje konto maksymalnie w ciąg 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki przez sklep The Clue.

Jakich produktów nie można zwrócić?

Do sklepu internetowego The Clue nie można zwrócić produktów, które noszą ślady użytkowania, były prane, mają wyczuwalny zapach perfum czy zabrudzenia albo ewentualne zniszczenia. Konieczne jest, aby wszystkie rzeczy miały przypięte oryginalne metki. Podczas przymierzania należy zadbać o przestrzeganie warunków higienicznych.

Ile jest dni na zwrot zamówienia?

Każdy klient sklepu The Clue ma prawo zwrotu zamówienia. Można tego dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Jak spakować zamówienie zwrotne do The Clue?

Nie ma konieczności odsyłania zamówienia do The Clue w oryginalnym opakowaniu. Można w tym celu wykorzystać inne opakowanie, np. karton, który dobrze zabezpieczy produkty podczas ich transportu. Konieczne jest włożenie wydrukowanego i czytelnie wypełnionego formularza zwrotu. Jest on dostępny do pobrania na stronie internetowej sklepu. Jeżeli klient nie ma możliwości wydrukowania, można go napisać odręcznie.

Jak skontaktować się z obsługą The Clue?

Z Biurem Obsługi Klienta można skontaktować się za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej lub napisanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@theclue.pl.

Jaki jest adres zwrotu do The Clue?

Zwroty należy kierować wyłącznie na ten adres: The Clue, ul. Świętokrzyska 8/14, 30-015 Kraków. Telefon kontaktowy to: +48 501 264 981.

Czy jest możliwość wymiany produktów?

Nie ma możliwości dokonania wymiany. W celu wymiany należy złożyć zwrot zamówienia i ponownie zakupić odpowiadający nam produkt.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto