- AlleKurier
- Poradniki
- Jak odesłać niedopasowane zamówienie do Charlotte Fashion?
Jak odesłać niedopasowane zamówienie do Charlotte Fashion?
Zastanawiasz się, jak wygląda proces zwrotu niedopasowanego zamówienia? Jesteś w odpowiednim miejscu. W poniższym artykule wytłumaczymy ci, na co musisz zwrócić uwagę podczas pakowania przesyłki zwrotnej i o czym koniecznie należy pamiętać. Wysyłanie paczek zwrotnych wcale nie jest takie trudne, jakby mogło się wydawać. Wystarczy wykonać kilka podstawowych kroków, aby nadać przesyłkę z nietrafionym produktem i cieszyć się szybko zwróconymi środkami. Sprawdź nasz poradnik, by nie popełniać podstawowych błędów i całkowicie poprawnie odesłać zamówienie do wybranego przez ciebie sklepu online. Powodzenia!
Charlotte Fashion - co oferuje?
Sklep internetowy Charlotte Fashion oferuje swoim klientom modne ubrania w okazyjnych cenach. Znajdziemy tam różnego rodzaju sukienki dopasowane do pogody oraz okazji. Oprócz tego zaopatrzymy się w koszulki, swetry czy spodnie, a także w obuwie. Na stronie znajdziemy buty codzienne typu adidasy oraz botki, kozaki, sandałki lub trapery. Do uzupełnienia stylizacji można skorzystać z zakładki Akcesoria, w której znajdziemy biżuterię, szale, czapki czy torebki. Tworzone kolekcje są zawsze dopracowane tak, by spełniały oczekiwania najbardziej wymagających klientek. Bestsellerowe ubrania wpiszą się w aktualnie panujące trendy i idealnie podkreślą każdą sylwetkę.
Ile jest dni na zwrot zamówienia?
Na zwrot zamówienia do Charlotte Fashion każdy klient ma 14 dni kalendarzowych od dania dostarczenia zamówienia.
Jakie produkty można zwrócić do Charlotte Fashion?
Do sklepu internetowego Charlotte Fashion można zwrócić produkty wyłącznie nieposiadające żadnych śladów użytkowania. Rzeczy nie mogą posiadać zabrudzeń, zniszczeń i mieć wyczuwalnych zapachów świadczących o ich użytkowaniu. Obuwie musi być zwracane w oryginalnym opakowaniu. Artykuły, które klient otrzymał gratisowo, również muszą zostać odesłane. Rzeczy wykonywane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
Co musi zawierać przesyłka ze zwrotem?
Przesyłka zwrotna do Charlotte Fashion musi zawierać kompletne produkty razem z ich oryginalnymi metkami. Konieczne jest wydrukowanie i czytelne wypełnienie formularza zwrotu. Dostępny jest on na stronie internetowej sklepu.
Jak odesłać nietrafione zamówienie do Charlotte Fashion?
Paczkę zwrotną do Charlotte Fashion możesz nadać za pomocą dowolnych usług kurierskich. Poniżej przedstawiamy dwa sposoby odsyłania paczek ze zwrotem:
Zwrot za pomocą Paczkomat InPost:
- Wejdź na stronę lub aplikację Paczkomat InPost i kliknij opcję NADAJ;
- Wybierz opcje wysyłki PACZKOMAT - DOM i określ wielkość paczki;
- Następnie wypełnij formularz, podając wszystkie niezbędne dane;
- Opłać zwrot i nadaj paczkę.
Zwrot za pomocą Wygodnych Zwrotów:
- Wejdź stronę Wygodne Zwroty i znajdź sklep Charlotte Fashion.
- Wypełnij formularz i opłać koszty wysyłki. W formularzu podaj szczegóły przesyłki, wybierz firmę kurierską, podaj swoje dane i ureguluj opłatę za wysyłkę. Cała procedura odbywa się bez potrzeby drukowania etykiety czy adresowania paczki.
- Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów odbioru, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl, itp.
Oczekuj na zwrot środków, które powinny zostać zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni kalendarzowych.
Wymiana w sklepie Charlotte Fashion
Klientki sklepu internetowego Charlotte Fashion mają prawo do wymiany niedopasowanych produktów. Wymiany można dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od dostarczenia zamówienia. Produkty muszą być w stanie niezmienionym razem z oryginalnym opakowaniem i metkami. Konieczne jest wypełnienie formularza wymiany i zamieszczenie go w przesyłce.
Jaki jest adres zwrotu/wymiany do Charlotte Fashion?
Produkty należy zaadresować na: Charlotte Fashion, ul. Wybickiego 7A, 41-303 Dąbrowa Górnicza.
Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
W razie ewentualnych pytań dotyczących zamówień, zwrotów czy asortymentu sklepu można skontaktować się z obsługą za pomocą numeru telefonu +48 22 257 10 33 lub skorzystać z adresu e-mail: [email protected].