- AlleKurier
- Poradniki
- Jak odesłać nietrafione zamówienie do Peek&Cloppenburg?
Jak odesłać nietrafione zamówienie do Peek&Cloppenburg?
Zwrot zamówienia jest naprawdę prosty. Musisz wykonać jedynie kilka kroków. Dzięki naszemu poradnikowi internetowemu będziesz mógł nadać zwrot do Peek&Cloppenburg w zaledwie kilka minut. Oprócz tego dowiesz się, które produkty podlegają zwrotowi, ile dni masz na odesłanie nieodpowiedniego zamówienia, oraz czy musisz drukować etykietę zwrotną. Nadawanie paczki ze zwrotem jest naprawdę łatwe, ponieważ proces ten jest niemal identyczny jak składanie zamówienia. Nie musisz martwić się, jeśli okazuje się, że rozmiar zamówionego produktu nie jest odpowiedni, ponieważ szybko i skutecznie będziesz mógł go odesłać do sklepu. Serdecznie zachęcamy do lektury po więcej szczegółów.
Jakie produkty znajdziemy na stronie Peek&Cloppenburg?
Marka Peek&Cloppenburg w swojej bogatej ofercie posiada produkty na różnorodne okazje. Znajdziemy coś na co dzień, ale także na bardziej formalne wyjścia. Projektanci kładą nacisk na minimalistyczny i niepowtarzany styl krojów i fasonów. Eleganckie ubrania cechuje wysoką jakość materiałów, a także oryginalność. Uniwersalność odzieży czy akcesoriów sprawia, że można dostosować je do różnych sytuacji. W Peek&Cloppenburg zaopatrzymy się także w ubrania na wesela, rodzinne spotkania i przyjęcia. Ta specjalna kolekcja zachwyca nie tylko wyglądem, ale przede wszystkim wygodą podczas noszenia.
Czy zwrot w Peek&Cloppenburg jest darmowy?
Tak, zwrot do Peek&Cloppenburg jest w pełni darmowy. Paczkę możesz nadać za pomocą kuriera DPD lub zanieść zwracane rzeczy do salonu Peek&Cloppenburg.
Ile jest dni na zwrot do Peek&Cloppenburg?
Klienci sklepu Peek&Cloppenburg na zwrot nietrafionego zamówienia mają aż 62 dni kalendarzowe liczone od dnia dostarczenia zamówienia.
Jak nadać zwrot do Peek&Cloppenburg za pomocą DPD?
Zwrto do Peek&Cloppenburg bezpłatnie odeślesz proponowaną formą przez sklep.
- Zapakuj rzeczy przeznaczone do zwrotu w oryginalny plastikowy worek ochronny, ponieważ znajduje się na nim przyklejona etykieta samoprzylepna, gdzie musisz zaznaczyć odpowiedni powód zwrotu;
- Umieść wszystkie produkty w torbie lub kartonie przeznaczonym do wysyłki;
- Przyklej przygotowaną etykietę zwrotną w widocznym miejscu;
- Kolejnym krokiem jest zamówienie kuriera DPD lub oddanie paczki do oddziału DPD.
- Jeżeli zwracasz paczkę w punkcie, zachowaj pokwitowanie odbioru paczki.
Sklep po otrzymaniu zwrotu, zajmie się niezwłocznie jego rozpatrzeniem. Środku wpłyną na twoje konto w ciągu 14 dni kalendarzowych.
Jak spakować paczkę ze zwrotem?
Zamówienie zwrotne najlepiej zapakuj w oryginalną torbę lub karton. Pamiętaj, aby zachować foliowe torby, w których umieszczone były twoje zakupione produkty. Wypełnij formularz zwrotu i również włóż go do zwrotu. Pamiętaj, aby wszystkie odsyłane rzeczy były kompletne i posiadały oryginalne metki. Całość dokładnie zabezpiecz, tak aby przesyłka była w pełni bezpieczna podczas transportu do siedziby sklepu.
Jakie produkty można zwrócić?
Do sklepu Peek&Cloppenburg odesłać można wyłącznie nienoszone produkty. Wszystkie rzeczy muszą mieć przypięte oryginalne metki. Ubrania, buty czy akcesoria nie mogą posiadać uszkodzeń lub zabrudzeń. Obuwie należy przymierzać na czystych i suchych powierzchniach, by uniknąć ewentualnych zarysowań.