Jak odesłać paczkę ze zwrotem do Balladine?

Zastanawiasz się, ile masz dni na zwrot zamówienia? Może nie wiesz, jak poprawnie spakować zamówienie i jakie dokumenty musi ono zawierać? Jeżeli odpowiedziałeś tak, to jesteś w dobrym miejscu. W poniższym artykule podpowiemy ci, jak poprawnie nadać paczkę ze zwrotem i odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania dotyczące zwrotów niedopasowanych produktów. Zwrot do Balladine jest naprawdę prosty do zrobienia. Musisz tylko wykonać kilka podstawowych kroków, by odesłać przesyłkę zwrotną. Zachęcamy do lektury naszego artykułu, aby rozwiać wszelkie wątpliwości.

Jak bezpiecznie spakować przesyłkę zwrotną?

Przesyłkę ze zwrotem zapakuj w odpowiedni karton. Możesz ponownie wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie. We wnętrzu paczki umieść wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu razem z potwierdzeniem zakupu - paragonem. Pamiętaj, że wszystkie zwracane rzeczy muszą być kompletne, bez zniszczeń wraz z oryginalnymi metkami. Na koniec całość zaklej szeroką taśmą lub umieść w foliopaku.

Jak nadać zwrot do Balladine?

Paczkę ze zwrotem możesz nadać w dowolny sposób. Jedyną rzeczą, o której musisz pamiętać to, aby nie odsyłać zamówienia za pobraniem i bezpośrednio do paczkomatu. Poniżej przedstawiamy krótką instrukcję nadania przesyłki za pomocą firmy DPD:

  1. Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/; 
  2. Wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM"; 
  3. W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych; 
  4. Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd; 
  5. Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki. 

Jaki jest adres zwrotu?

Jeżeli zdecydowałeś się na zwrot do sklepu Balladine, odeślij paczkę na adres: Salon Balladine, Świętokrzyska 32, 00-116 Warszawa.

Jak złożyć reklamację?

Każdy klient sklepu Balladine ma możliwość złożenia reklamacji w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Zgłaszanie reklamacji powinno odbyć się w pierwszym kroku drogą elektroniczną poprzez przesłanie wypełnionego formularza reklamacyjnego na adres: sklep@balladine.com, wpisując w tytule maila "REKLAMACJA". Zgłoszony produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wydrukowanym i czytelnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym, należy odesłać na adres: Salon Balladine Świętokrzyska 32, 00-116 Warszawa.

Paczkę najlepiej odesłać rejestrowaną formą zwrotu ze względów bezpieczeństwa. Nie jest akceptowane wysyłanie paczek za pobraniem oraz do punktów odbioru.

O czym pamiętać dokonując zwrotu?

Każdy klient sklepu Balladine ma 14 dni na dokonanie zwrotu. Odsyłane produkty muszą mieć przyczepione wszystkie oryginalne metki. Ubrania, dodatki czy akcesoria nie mogą nosić śladów użytkowania w postaci plam, uszkodzeń, wyczuwalnego zapachu perfum lub śladów prania. Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie przesyłki i dokonania zwrotu wydanych środków.

Jakie produkty znajdziemy w sklepie internetowym Balladnie?

Balladine to ekskluzywny sklep dla pasjonatek mody, oferujący eleganckie ubrania oraz dodatki. Kolekcja łączy klasyczną elegancję z nowoczesnym wzornictwem i wygodą. Materiały dostępne w Balladine są najwyższej jakości, ponieważ na stronie sklepu znajdziemy naturalne tkaniny, zapewniające komfort w każdej sytuacji. Duży wybór produktów satysfakcjonuje najbardziej wymagających klientów. Marka oferuje dopasowane ubrania do pracy, eleganckie sukienki na specjalne okazje oraz swobodne stroje casual. W ofercie są także stylowe dodatki, takie jak skórzane paski, rękawiczki oraz czapki Balladine, wykonane z najwyższej jakości materiałów.

Kontakt do sklepu Balladine

W razie ewentualnych pytań możesz skontaktować się z obsługą klienta sklepu. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00-18:00. Skontaktować się można pod numerem telefonu (22) 126 14 63 lub adresem e-mail: sklep@balladine.com.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto