Jak odesłać paczkę ze zwrotem do Bohemi Soul?

Cenimy zakupy internetowe za wygodę, którą nam oferują. Dzięki nim oszczędzamy naprawdę dużo czasu, ponieważ nie musimy tracić go na dojazd do galerii handlowych, a później stać w długich kolejkach sklepowych. Przejrzyste strony internetowe posiadają więcej produktów niż sklepy stacjonarne, więc tym bardziej zakupy online są naszym faworytem. Co w przypadku, gdy nie trafimy z rozmiarem? Nie ma się czym martwić, ponieważ zwrot do Bohemi Soul jest szybki i bezproblemowy. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj szczegóły dotyczące procedury zwrotów oraz sklepu Bohemi Soul.

Co oferuje sklep Bohemi Soul?

Sklep Bohemi Soul oferuje swoim klientom ubrania wysokiej jakości. Produkty są starannie wykonywane, by każda kobieta znalazła odpowiedni dla siebie produkt. Kategorii ubrań jest wiele znajdziemy tam: kurtki, bluzy, koszulki, topy czy sukienki, ale także stroje kąpielowe czy kimona. Oprócz tego wyposażymy się w dodatki, kosmetyki lub nawet perfumy. Sklep udostępnia także zakup voucherów, czyli bonów podarunkowych do wykorzystania na stronie internetowej. Wartość bonu można wybrać - od 100 zł do 1000 zł.

Co trzeba wiedzieć na temat zwrotów do Bohemi Soul?

Jeżeli zdecydujesz się zwrócić zamówione produkty to pamiętaj o kilku podstawowych rzeczach. Każdy klient sklepu Bohemi Soul ma 14 dni kalendarzowych na odesłanie swojego nietrafionego zamówienia. Wszystkie zwracane produkty muszą być w stanie kompletnym, z przypiętymi oryginalnymi metkami. Ubrania czy dodatki nie mogą nosić śladów użytkowania, uszkodzeń czy zapachu perfum. Jeżeli rzeczy posiadały dodatkowe zabezpieczenie to one również muszą znajdować się we właściwym miejscu.

Jaki jest adres, na który należy nadać paczkę ze zwrotem?

Adres, na który należy kierować paczkę ze zwrotem to: Bohemi Soul Magazyn. 34-520 Poronin, ul Jana Kasprowicza 97B. W razie jakichkolwiek pytań od poniedziałku do piątku od 8 do 15 można skontaktować się z obsługą sklepu pod numerem telefonu +48 883 881 664 lub na adres e-mail: help@bohemisoul.com

Jak poprawnie spakować paczkę ze zwrotem?

Paczkę zwrotną można spakować ponownie w to opakowanie, w którym otrzymaliśmy zamówienie. Jeżeli już go nie posiadasz wykorzystaj do tego odpowiednie kartonowe opakowanie lub foliopak, który dokładnie zabezpieczy produkty podczas transportu do magazynu sklepu. Warto wydrukować i wypełnić formularz zwrotu (dostępny na stronie sklepu), ponieważ to usprawni pracę obsługi sklepu, a także przyśpieszy sam proces zwrotu.

W jaki sposób nie nadawać paczki zwrotnej?

Sklep zabrania nadawania paczek zwrotnych na koszt adresata, pobraniowych, a także wysyłanych do różnych punktów odbioru. Paczkę należy nadać bezpośrednio do siedziby sklepu. Koszt zwrotu ponosi zwracający.

Czy można dokonać reklamacji?

Tak, można dokonać reklamacji. Każdemu klientowi przysługuje prawo do dokonania reklamacji w ciągu 12 miesięcy od dnia zakupu. Jak ją wykonać?

  1. Poinformuj sklep o zaistniałej sytuacji na adres e-mail: reklamacja@bohemisoul.com.
  2. Pobierz formularz zwrotu dostępny w zakładce Reklamacje.
  3. Spakuj reklamowane produkty wraz z formularzem i odeślij produkty na adres: Bohemi Soul Magazyn. 34-520 Poronin, ul Jana Kasprowicza 97B. 

Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych rozpatrzy twoją prośbę. Reklamacja zostanie pomyślnie zatwierdzona tylko w przypadku, gdy produkt nie będzie nosił uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania.

Korzystają z reklamacji produktów, pamiętaj, aby nie wysyłać towaru za pomocą usług Poczty Polskiej.

Czy sklep Bohemi Soul ma butiki stacjonarne?

Tak, sklep Bohemi Soul to nie tylko sklep internetowy, ponieważ posiada aż trzy butiki stacjonarne w Warszawie, w Krakowie, a także na Helu (czynny w ciągu roku wyjątkowo od maja do września).

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto