Jak odesłać paczkę ze zwrotem do Slippers Family?

Aktualna polityka zwrotów do sklepów internetowych, zachęca nas do wyboru takiej formy zakupów. Strony internetowe oferują naprawdę bogaty asortyment, dzięki czemu możemy dokładnie rozejrzeć się za produktami, których poszukujemy. Jeżeli przydarzy się sytuacja, kiedy rzeczy okażą się zbyt małe lub za duże, to w szybki i łatwy sposób możemy odesłać zamówienie. Cały proces jest całkowicie bezpieczny, a co najważniejsze to klient decyduje jaką formę zwrotu wybrać. Zerknij do naszego artykułu, aby dowiedzieć się więcej o szczegółach dotyczących zwrotów do Slippers Family. Zapewniamy, że nadawanie paczki zwrotnej zajmie ci zaledwie kilka minut. Przekonaj się sam!

Co znajdziemy w sklepie Slippers Family?

Slippers Family to producent kapci oraz wysokiej jakości butów dla dzieci. Celem marki było stworzenie obuwia, które nie tylko zapewnia zdrowy rozwój stóp - buty profilaktyczne dla dzieci, ale także zachwyci małe serca klientów oryginalnym designem. Oferta sklepu obejmuje trzewiki, baleriny, sandałki, tenisówki, pierwsze buty oraz buty zimowe dla dzieci. Właściciele sklepu zauważyli duże zapotrzebowanie na tego typu produkty - dotychczasowe buty profilaktyczne były skuteczne, ale często nieatrakcyjne wizualnie. Nasze nowoczesne buty łączą efektywność w profilaktyce wad rozwojowych z estetyką, której brakowało na rynku.

Ile jest dni na zwrot?

Można zwrócić całość lub część zamówienia. Klienci sklepu Slippers Family mają 14 dni od otrzymania paczki na odesłanie niepasujących produktów.

Jaki jest adres zwrotu?

Adres, na jaki należy nadać przesyłkę zwrotną to: Slippers Family, 01-225 Warszawa, ul. Bema 60A.

Jak spakować paczkę ze zwrotem?

Paczkę ze zwrotem najlepiej zapakować w oryginalne pudełko. Przed ponownym wykorzystaniem tego samego opakowania należy wcześniej usunąć wszystkie stare etykiety. W środku paczki należy umieścić wydrukowany i czytelnie wypełniony formularz zwrotu wraz z paragonem. Kompletne produkty wraz z niezbędnymi metkami trzeba umieścić w przesyłce i następnie dokładnie zabezpieczyć, aby uchronić paczkę przed ewentualnym zniszczeniem podczas transportu.

Jak szybko nadać zwrot?

Zwrot można nadać na własną rękę, wysyłając paczkę zwrotną za pomocą podanego adresu, np. korzystając z usług Poczty Polskiej. 

Sklep oferuje także wysyłkę za pomocą Paczkomat InPost. 

  1. Wejdź na stronę internetową https://szybkiezwroty.pl/;
  2. Wyszukaj sklep Slippers Family i uzupełnij formularz widoczny na stronie;
  3. Na podany adres e-mail lub numer telefonu otrzymasz kod nadania, dzięki któremu nie będzie trzeba drukować etykiety zwrotnej.

Koszt wysyłki paczki zostanie odjęty od zwrotu za zamówienie.

Czy można wymienić produkt?

Sklep Slippers Family nie prowadzi wymiany produktów. Są jednak pewne wyjątki. W przypadku pomylenia rozmiarów zwrot zamówienia będzie darmowy jeżeli dokonasz ponownego zamówienia tego samego modelu tylko w innym rozmiarze.

Jakie produkty podlegają zwrotowi?

Zwrócić można produkty, które nie noszą śladów użytkowania. Buty muszą posiadać wszystkie oryginalne metki. Przymierzając obuwie, należy pamiętać, aby zakładać je na czystej i suchej powierzchni, najlepiej wykorzystać do tego dywan lub miejsce z wykładziną.

Czy reklamacja jest możliwa?

Tak, jest możliwa reklamacja obuwia. Czyste produkty należy odesłać na adres Slippers Family Reklamacje ul. Nowotarska 10, 34-431 Waksmund. Maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania paczki sklep rozpatrzy reklamację. 

Sklep zaznacza, że nie rozpatrzy pozytywnie reklamacji, gdy:

  • widoczne będą uszkodzenia mechaniczne;
  • zużycie podeszwy obuwia wynikające z normalnego użytkowania, 
  • reklamowane będą części wymiennych obuwia, takich jak wkładki profilaktyczne,
  • uszkodzenia lub utrata elementów obuwia (takich jak klamerki czy rzepy) niezależne od nas, 
  • naturalne zużycie obuwia, wady wynikające z przemoczenia obuwia, w tym prania w pralce.

W przypadku odrzucenia reklamacji klient ma 10 dni na odbiór swoich produktów. 

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto