Jak odesłać zamówienie do sklepu Strauss?

Zakupy online są szybkie i wygodne, umożliwiają nam znalezienie wszystkiego, czego potrzebujemy, bez konieczności wychodzenia z domu. W sieci dostępne są różnorodne produkty, takie jak odzież, kosmetyki, artykuły spożywcze, elektronika, meble i akcesoria. W przypadku, gdy zakupione przedmioty nie spełniają naszych oczekiwań, istnieje możliwość ich zwrotu, przy zachowaniu określonych zasad. Często pojawiające się pytania dotyczące terminu zwrotu, zakresu produktów objętych możliwością zwrotu oraz sposobu pakowania zamówienia do odesłania, znajdziesz w poniższym artykule, który zawiera wszystkie niezbędne informacje na temat procedury zwrotu nie pasujących produktów.

Jak poprawnie spakować zwrot do Strauss?

Zwrot do Firmy Strauss należy zapakować w całości w oryginalne opakowanie, w którym paczka została dostarczona do klienta. Wewnątrz można umieścić dodatkowy materiał, chroniący przesyłkę podczas transportu do magazynu sklepu. Na koniec należy dokładnie zakleić paczkę szeroką taśmą pakową.

Jakich produktów nie można zwrócić?

Do sklepu Strauss nie można zwrócić produktów, które były noszone, są zabrudzone czy wyprane. Wszystkie rzeczy muszą posiadać oryginalne metki i ewentualne dodatkowe zabezpieczenia. Jeżeli opakowania towarów technicznych zostały naruszone, również nie podlegają zwrotowi. Rzeczy wykonane na indywidualne zamówienie klienta, np. oznakowanie także nie mogą zostać odesłane.

Co w przypadku otrzymania nieprawidłowego produktu?

W przypadku, gdy klient otrzyma produkt w złym rozmiarze lub kolorze, bez problemu może dokonać wymiany. W tym celu trzeba skorzystać z formularza zwrotu i zaznaczyć w nim, na jaki produkt ma zostać wymieniony nieprawidłowy artykuł.

Jak nadać paczkę ze zwrotem do Strauss?

Zwrot do Strauss nadasz za pomocą dowolnej firmy kurierskiej. Produkty możesz odesłać w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia. Do przesyłki należy włożyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy.

Zwrot za pomocą platformy Wygodne Zwroty: 

  • Wejdź stronę Wygodne Zwroty i znajdź sklep Strauss. 
  • Wypełnij formularz i opłać koszty wysyłki. W formularzu podaj szczegóły przesyłki, wybierz firmę kurierską, podaj swoje dane i ureguluj opłatę za wysyłkę. Cała procedura odbywa się bez potrzeby drukowania etykiety czy adresowania paczki. 
  • Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów odbioru, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl, itp. 
  • Oczekuj na zwrot środków, które powinny zostać zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni.

Zwrot za pomocą Paczkomat InPost:

  • Wejdź na stronę lub aplikację Paczkomat InPost i kliknij opcję NADAJ;
  • Wybierz opcje wysyłki PACZKOMAT - DOM i określ wielkość paczki;
  • Następnie wypełnij formularz, podając wszystkie niezbędne dane;
  • Opłać zwrot i nadaj paczkę. Oczekuj na zwrot wydanych środków.

Jaki jest adres zwrotu do Strauss?

Produkty do sklepu internetowego Strauss należy odesłać na adres: Engelbert Strauss Sp. z o.o., ul. Wróblewskiego W. 2a, 40-214 Katowice.

Kontakt do sklepu internetowego Strauss

W razie ewentualnych pytań, dotyczących asortymentu sklpeu, zamówień, zwrotów czy wymian zawsze można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą adresu e-mail: info@strauss.pl lub numeru telefonu: 032 630 44 53.

Strauss - sklep z odzieżą roboczą i BHP

Sklep internetowy Strauss zajmuje się rozprowadzaniem m.in. produktów BHP i odzieży roboczej. Na stronie Strauss każdy odkryje coś dla siebie. Aktualnie pojawiło się wiele artykułów sezonowych, które dostępne są do wyczerpania zapasów. Oprócz odzieży znajdziemy także narzędzia, zakładki z promocjami lub nowościami.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto