- AlleKurier
- Poradniki
- Jak odesłać zamówione produkty do Lee Cooper?
Jak odesłać zamówione produkty do Lee Cooper?
Dzięki szerokiemu asortymentowi dostępnemu w sklepach internetowych coraz więcej osób decyduje się na zakupy online. Ten sposób zakupów jest bardziej wygodny i oszczędza czas, eliminując konieczność stania w długich kolejkach w centrach handlowych. Proste w obsłudze strony internetowe są łatwe w nawigacji zarówno dla młodszych, jak i starszych użytkowników. Jeśli zakupione produkty nie spełniają naszych oczekiwań, nie ma potrzeby się martwić. Bezpieczna polityka zwrotów umożliwia szybki zwrot nieodpowiednich przedmiotów. Zapewniamy, że proces zwrotu do Lee Cooper jest całkowicie bezpieczny i prosty. Zachęcamy do przeczytania naszego artykułu, aby poznać więcej szczegółów na temat procedury zwrotów.
Lee Cooper - historia
Lee Cooper to marka znana większości z nas. Swoją historię rozpoczęła już w 1908 roku w East End w Londynie. Wszystko rozpoczęło się od produkcji jeansowej odzieży roboczej. Przed długie lata rozwoju, eksport produkowanej odzieży i zdobywane doświadczenie marka rozrastała się w coraz szybszym tempie. Z czasem oprócz odzieży roboczej zaczęto produkować ubrania dla wojska. Po wojnie marka ta stała się jedną z najpopularniejszych produkujących odzież jeansową. Po latach starań Lee Cooper stał się prawdziwą legendą, a ubrania popularne są nadal na całym świecie. Jakoś ubrań sprawia, że każdy chce mieć chociaż jeden produkt pochodzący z tej wybitej marki.
Jaki jest czas na zwrócenie zamówienia do Lee Cooper?
Każdy klient sklepu Lee Cooper ma szansę na zwrot nietrafionego zamówienia. Można tego dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych.
Czy zwrot do Lee Cooper jest bezpłatny?
Tak, zwrot do Lee Cooper jest całkowicie bezpłatny.
Zwrot dla posiadaczy konta w Lee Cooper:
Jeżeli klient posiada konto klienta, musi skorzystać z modułu towarów zwrotu, który jest dostępny w panelu klienta leecooper.pl/signin.php. W przesyłce zwrotnej znaleźć się musi wygenerowany formularz odstąpienia od umowy oraz oryginalny paragon potwierdzający zakup. Etykieta zwrotna zostanie automatycznie wygenerowana. Zwrot należy nadać w Paczkomat InPost.
Zwrot dla osób bez konta klienta:
Należy wypełnić formularz zwrotu dostępny na stronie Lee Cooper i dołączyć go do przesyłki. Kolejnym krokiem jest wejście na stronę szybkiezwroty.pl i uzupełnienie formularza zwrotu. Zgłoszenie zostanie przeanalizowane i klient otrzyma wiadomość zwrotną o potwierdzeniu lub jego odrzuceniu. Klient wszystkie informacje o dokładnym sposobie nadania przesyłki zwrotnej otrzyma w wiadomości e-mail.
Jaki jest adres sklepu Lee Cooper?
Adres, na który należy kierować zwrot to: KAMEX II Mlek i Kania sp. j., ul. Ogrodowa 66A, 42-202 Częstochowa. Sklep NIE PRZYJMUJE paczek wysyłanych za pobraniem.
Czy można złożyć reklamację?
Klient sklepu Lee Cooper ma prawo do złożenia reklamacji. W przypadku pojawienia się wady towar można zareklamować w ciągu 2 lat od daty zakupu. Zostanie ona rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty poinformowania o wadliwości rzeczy. Konieczne jest, aby reklamowany produkt był czysty i całkowicie wolny od jakichkolwiek zabrudzeń. Jeżeli produkt nie będzie spełniał podstawowych wymagań higienicznych frma KAMEX II może odrzucić przyjęcie reklamacji.
Zwrot do Lee Cooper - co można zwrócić?
Zwracane przedmioty powinny być nowe. Produkty podlegające zwrotowi muszą być w doskonałym stanie, nie mogą wykazywać żadnych śladów użytkowania, a także muszą posiadać wszystkie oryginalne metki i dodatkowe zabezpieczenia, jeśli takowe istnieją. Jeśli produkt był używany jedynie do przymierzenia w celu sprawdzenia rozmiaru i jest czysty, może zostać zwrócony do sklepu Lee Cooper.
W jaki sposób wydane środki trafią na konto klienta?
Kwota trafi na konto klienta w taki sam sposób, w jaki dokonano zakupu. Pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni po zatwierdzeniu powinny się pojawić u klienta.