Jak odesłać zwrot do Higo?

Zakupy online stają się coraz bardziej powszechne nie tylko wśród młodszych ludzi, ale również wśród osób starszych. W niniejszym artykule udzielamy więcej informacji na temat procedury zwrotów produktów, które okazały się nietrafione. Pokazujemy, że odesłanie paczki zwrotnej nie jest trudne i wystarczy znać kilka podstawowych zasad, aby właściwie nadać ją z powrotem. Czy nie wiesz, ile masz dni na zwrot? Jak należy odpowiednio spakować przesyłkę zwrotną? A może zastanawiasz się, jak krok po kroku nadać paczkę? Na te wszystkie pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule!

Jak spakować zamówienie zwrotne?

Zamówienie ze zwrotem spakuj w odpowiedniej wielkości karton. Jeżeli ponownie wykorzystujesz opakowanie po innym zamówieniu, usuń wszystkie stare etykiety. Na stronie sklepu Higo znajdziesz formularz zwrotu, który należy wydrukować i czytelnie wypełnić, a następnie umieścić w przesyłce. Pamiętaj, aby do środka włożyć także dowód zakup w postaci paragonu. Zwracane produkty muszą być kompletne ze wszystkimi oryginalnymi metkami. Rzeczy nie mogą posiadać zniszczeń i śladów nieprawidłowego użytkowania. Całość dokładnie zabezpiecz przed ewentualnym zniszczeniem podczas transportu.

Ile jest dni na zwrot zamówienia?

Każdy klient ma prawo do zwrotu nietrafionego zamówienia. Produkty można odesłać w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania.

Jaki jest adres zwrotu?

Zwrot należy odesłać na adres Sklep Higo, Rynek 18, 32-500 Chrzanów.

Jak poprawnie odesłać zamówienie do Higo?

Sklep Higo na swojej stronie internetowej proponuje formę zwrotu za pomocą platformy Wygodne Zwroty. Poniżej przedstawiamy instrukcję, jak krok po korku nadać paczkę zwrotną:

  • Wejdź stronę Wygodne Zwroty i znajdź sklep Higo. 
  • Wypełnij formularz i opłać koszty wysyłki. W formularzu podaj szczegóły przesyłki, wybierz firmę kurierską, podaj swoje dane i ureguluj opłatę za wysyłkę. Cała procedura odbywa się bez potrzeby drukowania etykiety czy adresowania paczki. 
  • Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów odbioru, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl, itp. 
  • Oczekuj na zwrot środków, które powinny zostać zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni.

Co znajdziemy w ofercie sklepu Higo?

Marka ta powstała już w 1997 roku i cały czas się rozwija. Sklep Higo koncentruje się na wygodzie, estetyce i niepowtarzalnym wzornictwie. Buty wykonane są z najwyższej jakości włoskich skór naturalnych, dzięki temu wszystkie rodzaje obuwia są bardzo wygodne i miękkie. W butach marki Higo takich jak szpilki, botki, kozaki czy czółenka każda kobieta będzie czuć się komfortowo. Projektanci marki skupiają się na tym, aby każda para obuwia była uszyta w jak najlepszy sposób i by każda z nas mogła spędzić w tych wyjątkowych butach wiele godzin bez poczucia dyskomfortu.

Czy Higo ma sklepy stacjonarne?

Tak, sklep Higo posiada butiki stacjonarne. Znajdziemy je w:

  • Chrzanów przy Rynku 18. Jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:30 do 17:30 oraz w sobotę od 9:30 do 13:30. 
  • Jaworzno przy Rynku 4. Jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:30 do 17:30 oraz w sobotę od 9:30 do 13:30. 
  • Oświęcim przy ulicy Mickiewicza 10. Jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:30 do 17:30 oraz w sobotę od 9:30 do 13:30. 

Produkty dotarły w uszkodzonym opakowaniu, co zrobić?

Jeżeli paczka z zamówieniem okazała się uszkodzona lub niekompletna, to w obecności kuriera wypełnij druk reklamacyjny. Musi on zawierać datę, godzinę, kiedy paczka została doręczona oraz opis, jakie uszkodzenia zauważyłeś lub brak konkretnego towaru. 
Reklamacja wadliwego towaru może być zgłoszona w ciągu 7 dni od chwili odebrania przesyłki. Protokół z odpowiednimi danymi wyślij na adres sklepu razem z dowodem zakupu.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto