- AlleKurier
- Poradniki
- Jak szybko i bezpiecznie zwrócić zamówienie do Patchouli?
Jak szybko i bezpiecznie zwrócić zamówienie do Patchouli?
Dzięki szerokiej gamie produktów dostępnych w sklepach internetowych coraz częściej decydujemy się na zakupy online. Ta forma zakupów jest wygodniejsza i oszczędza nasz czas. Nie musimy stać w długich kolejkach do przymierzalni czy kasy; możemy dokonać zakupów za pomocą telefonu lub tabletu. Proste w obsłudze strony internetowe są łatwe w nawigacji zarówno dla młodszych, jak i starszych użytkowników. Jeśli zakupione produkty nie spełniają naszych oczekiwań, nie ma powodu do niepokoju. Bezpieczna polityka zwrotów umożliwia szybki zwrot nieodpowiednich przedmiotów. Zapewniamy, że proces zwrotu do Patchouli jest całkowicie bezpieczny i prosty. Zapraszamy do przeczytania naszego artykułu, aby poznać więcej szczegółów dotyczących zwrotów.
Czym charakteryzuje się marka Patchouli?
Marka Patchouli skupia się na projektowaniu odzieży w zgodzie z naturą. Materiały dostępne na stronie są ekologicznie, dobrze się prezentują i przede wszystkim są przyjemne podczas ich noszenia. Wieloletnie doświadczenie firmy Patchouli wie, jak spełniać oczekiwania najbardziej wymagających klientów, którzy chcą posiadać ubrania nie tylko ładne, ale także wygodne. Marka celowo na swojej stronie nie ma dużego asortymentu, ponieważ nie liczy się ilość, lecz jakość i estetyka. Klasyczne kroje są niepowtarzalne i cały czas wpisują się w obecne trendy. Dzięki temu każda kobieta jest w stanie stworzyć swoją szafę kapsułową i cieszyć się odzieżą przez długie lata.
Na jaki adres kierować paczkę ze zwrotem?
Adres zwrotu to: Patchouli, Zielniczki 5, 63-000 Środa Wielkopolska.
Jakie produkty podlegają zwrotowi?
Zwrócić można produkty, które nie noszą żadnych śladów użytkowania. Produkty muszą mieć przypięte oryginalne metki oraz ewentualne dodatkowe zabezpieczenia. Rzeczy nie mogą mieć uszkodzeń, zniszczeń oraz wyczuwalnych zapachów i śladów prania. Jeżeli któryś z wymienionych punktów nie zostanie spełniony, obsługa sklepu może odrzucić zwrot klienta.
Czy można dokonać wymiany?
Nie, sklep nie prowadzi wymian. W przypadku niedopasowania fasonu, rozmiaru czy koloru należy nadać paczkę ze zwrotem i ponownie zamówić produkt, który będzie nam odpowiadać.
Jak spakować paczkę z nietrafionym zamówieniem?
Nie ma konieczności pakowania zwrotu w opakowanie, w którym je otrzymaliśmy. Można użyć do tego kartonowego opakowania, papierowej torby lub foliopaku. We wnętrzu paczki trzeba umieścić wydrukowany i czytelnie wypełniony formularz zwrotu razem z potwierdzeniem zakupu, np. paragonem. Gdy spakujemy wszystkie kompletne produkty, całość należy zabezpieczyć szeroką taśmą.
W jaki sposób nadać paczkę ze zwrotem?
Zwrot możesz nadać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Paczkę odeślesz za pomocą usług Paczkomat InPost lub dzięki platformie Wygodne Zwroty. Poniżej pokazujemy jak zrobić to w kilku krokach:
Zwrot za pomocą Paczkomat InPost:
- Wejdź na stronę internetową https://szybkiezwroty.pl/;
- Wyszukaj sklep Patchouli i uzupełnij formularz widoczny na stronie o niezbędne dane;
- Na podany adres e-mail lub numer telefonu otrzymasz kod nadania, dzięki któremu nie będzie trzeba drukować etykiety zwrotnej.
Zwrot za pomocą Wygodnych Zwrotów:
- Wejdź stronę Wygodne Zwroty i znajdź sklep Patchouli.
- Wypełnij formularz i opłać koszty wysyłki. W formularzu podaj szczegóły przesyłki, wybierz firmę kurierską, podaj swoje dane i ureguluj opłatę za wysyłkę. Cała procedura odbywa się bez potrzeby drukowania etykiety czy adresowania paczki.
- Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów odbioru, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl, itp.
- Oczekuj na zwrot środków, które powinny zostać zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni.
Jak nie nadawać paczki zwrotnej?
Nie wolno nadawać paczki za pomocą listu pocztowego oraz bezpośrednio do punktów odbioru. Pamiętaj, aby także nie wysyłać zwrotów za pobraniem. W tych przypadkach przesyłki nie zostaną odebrane.