Jak wykonać zwrot do SBM Store?

Jeśli dokonywałeś zakupów online i natknąłeś się na sytuację, w której zakupiony produkt okazał się nieodpowiedni, niepasujący lub nie spełniał Twoich oczekiwań, istnieje możliwość dokonania zwrotu w sklepie internetowym SBM Store. W poniższym przewodniku omówimy, jak wykonać zwrot do SBM Store w sposób sprawny i bezproblemowy. Przedstawimy informacje dotyczące, jakie produkty można zwracać, jakie warunki obowiązują w przypadku zwrotu, oraz jakie opcje masz do wyboru. Dzięki tym wskazówkom dowiesz się, jak łatwo zrealizować proces zwrotu w sklepie SBM Store.

Ile mam czasu na zwrot do SBM Store?

W sklepie SBM Store masz możliwość dokonania zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru. Jest to standardowy okres, w jakim większość sklepów internetowych umożliwia klientom dokonywanie zwrotów. Jeśli zdecydujesz się na zwrot, upewnij się, że produkt jest w nienaruszonym stanie i nie posiada śladów użytkowania. Po otrzymaniu zwracanego towaru i sprawdzeniu jego stanu, sklep SBM Store dokona zwrotu gotówki w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru. Szczegółowe informacje dotyczące procedury zwrotu znajdziesz na ich stronie internetowej lub w regulaminie sklepu.

Jak można wysłać zwrot do SBM Store?

Aby zwrócić produkt do SBM Store postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Przygotuj produkt i dane: Upewnij się, że produkt, który chcesz zwrócić, jest w idealnym stanie i nie ma śladów użytkowania. Włóż go z powrotem do oryginalnego opakowania.
  2. Złóż nowe zamówienie: Jeśli chcesz wymienić produkt na inny lub zdecydować się na zwrot, najpierw złóż nowe zamówienie na stronie internetowej SBM Store i wybierz formę płatności "przelew tradycyjny". To zamówienie zarezerwuje produkty, na które chcesz dokonać wymiany.
  3. Skontaktuj się z obsługą sklepu: Napisz wiadomość e-mail na adres sklep@sbmstore.pl, informując o swojej chęci wymiany lub zwrotu. W treści wiadomości podaj swoje dane, takie jak imię i nazwisko, numer starego zamówienia oraz numer nowego zamówienia.
  4. Wyślij produkt: Odeślij produkt, który chcesz wymienić na adres korespondencyjny SBM Store, który jest podany w informacjach. Upewnij się, że produkt jest dokładnie spakowany i zabezpieczony, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu.

Koszty wysyłki wymienianego towaru do Ciebie powinny być takie same jak koszty dostępne w sklepie SBM Store. Przed dokonaniem opłaty za przesyłkę zwrotną, skontaktuj się z obsługą sklepu za pośrednictwem adresu e-mail sklep@sbmstore.pl.

Gdzie wysłać zwrot SMB Store?

SBM Store

ul. Rydygiera 8 bud. 18 lok. M1A (piętro 2)

01-793 Warszawa

Jak przygotować zwrot do SBM Store?

Przygotowanie zwrotu do SBM Store powinno wyglądać następująco:

  1. Wybierz odpowiednie opakowanie.
  2. Umieść produkt i dobrze go zabezpiecz.
  3. Dodaj dane na kartce (imię, nazwisko, numery zamówień).
  4. Oznacz paczkę jako "Zwrot towaru".
  5. Wyślij paczkę na adres korespondencyjny sklepu.

Zobacz także:

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto