- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do SBM Store
Jak wykonać zwrot do SBM Store?
Jeśli dokonywałeś zakupów online i natknąłeś się na sytuację, w której zakupiony produkt okazał się nieodpowiedni, niepasujący lub nie spełniał Twoich oczekiwań, istnieje możliwość dokonania zwrotu w sklepie internetowym SBM Store. W poniższym przewodniku omówimy, jak wykonać zwrot do SBM Store w sposób sprawny i bezproblemowy. Przedstawimy informacje dotyczące, jakie produkty można zwracać, jakie warunki obowiązują w przypadku zwrotu, oraz jakie opcje masz do wyboru. Dzięki tym wskazówkom dowiesz się, jak łatwo zrealizować proces zwrotu w sklepie SBM Store.
Ile mam czasu na zwrot do SBM Store?
W sklepie SBM Store masz możliwość dokonania zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru. Jest to standardowy okres, w jakim większość sklepów internetowych umożliwia klientom dokonywanie zwrotów. Jeśli zdecydujesz się na zwrot, upewnij się, że produkt jest w nienaruszonym stanie i nie posiada śladów użytkowania. Po otrzymaniu zwracanego towaru i sprawdzeniu jego stanu, sklep SBM Store dokona zwrotu gotówki w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru. Szczegółowe informacje dotyczące procedury zwrotu znajdziesz na ich stronie internetowej lub w regulaminie sklepu.
Jak można wysłać zwrot do SBM Store?
Aby zwrócić produkt do SBM Store postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Przygotuj produkt i dane: Upewnij się, że produkt, który chcesz zwrócić, jest w idealnym stanie i nie ma śladów użytkowania. Włóż go z powrotem do oryginalnego opakowania.
- Złóż nowe zamówienie: Jeśli chcesz wymienić produkt na inny lub zdecydować się na zwrot, najpierw złóż nowe zamówienie na stronie internetowej SBM Store i wybierz formę płatności "przelew tradycyjny". To zamówienie zarezerwuje produkty, na które chcesz dokonać wymiany.
- Skontaktuj się z obsługą sklepu: Napisz wiadomość e-mail na adres [email protected], informując o swojej chęci wymiany lub zwrotu. W treści wiadomości podaj swoje dane, takie jak imię i nazwisko, numer starego zamówienia oraz numer nowego zamówienia.
- Wyślij produkt: Odeślij produkt, który chcesz wymienić na adres korespondencyjny SBM Store, który jest podany w informacjach. Upewnij się, że produkt jest dokładnie spakowany i zabezpieczony, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu.
Koszty wysyłki wymienianego towaru do Ciebie powinny być takie same jak koszty dostępne w sklepie SBM Store. Przed dokonaniem opłaty za przesyłkę zwrotną, skontaktuj się z obsługą sklepu za pośrednictwem adresu e-mail [email protected].
Gdzie wysłać zwrot SMB Store?
SBM Store
ul. Rydygiera 8 bud. 18 lok. M1A (piętro 2)
01-793 Warszawa
Jak przygotować zwrot do SBM Store?
Przygotowanie zwrotu do SBM Store powinno wyglądać następująco:
- Wybierz odpowiednie opakowanie.
- Umieść produkt i dobrze go zabezpiecz.
- Dodaj dane na kartce (imię, nazwisko, numery zamówień).
- Oznacz paczkę jako "Zwrot towaru".
- Wyślij paczkę na adres korespondencyjny sklepu.