Jak w prosty sposób zrobić zwrot do CandyTM?

Zwrot do CandyTM może być szybkim zadaniem. Firma ta prowadzi butik online, który oferuje różnorodny wybór odzieży dla kobiet. Prezentowane ubrania utrzymane są w bardzo kobiecym, eleganckim stylu. Zakupy przez internet to bardzo chętnie wybierany sposób. Mimo wielu zalet, zdarza się, że zamówione produkty nie spełniają oczekiwań lub znacząco różnią się od prezentacji na stronie. Dowiedz się, jak bezproblemowo zwrócić zakupy!

zwrot CandyTM

Zwrot CandyTM - jakie produkty można zwrócić?

Sklep internetowy CandyTM oferuje szeroki asortyment odzieży damskiej. Oferta obejmuje:

  • eleganckie sukienki,
  • ubrania na co dzień,
  • dodatki: paski, biżuteria, szale,
  • obuwie na każdą okazję.

Klient ma prawo do zwrotu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Nie ma obowiązku podania przyczyny chęci zwrotu. Ważne jest, aby dopilnować, żeby produkty były w stanie nienaruszonym. Nie może być śladów użytkowania, takich jak zapach perfum, zagniecenia, zerwane metki.

CandyTM zwroty - jak nadać przesyłkę? 

Klient, który chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, może to zrobić na kilka sposobów. Pierwszy z nich, to powiadomienie pisemne, wysłane na adres:

Candy Wojciech Czyżowicz, 
ul. Wojska Polskiego 118, 
97-300 Piotrków Trybunalski

lub też może zostać przesłane pocztą elektroniczną na adres e-mail: [email protected] 

Klient musi również skorzystać z formularza zwrotu. Jest on zawsze dołączony do paczki. Można też go pobrać ze strony internetowej sklepu.

Najprostszym sposobem jest skorzystanie z wygodnezwroty.pl. Wystarczy pamiętać o przygotowaniu numeru zamówienia i wypełnienia formularza zwrotu. Później należy wybrać z listy sklep CandyTM oraz postępować zgodnie z instrukcją. Istnieje możliwość samodzielnego drukowania etykiety, lub pominięcie tego kroku. Kwota zostanie odliczona od wartości zwrotu w momencie realizowania przelewu.

CandyTM zwroty krok po kroku 

Serwis wygodnezwroty.pl oferuje możliwość błyskawicznych zwrotów. Poniżej przedstawiamy instrukcję na zwrot CandyTM:

  1. Wejdź na stronę wygodnezwroty.pl.
  2. Z listy sklepów wybierz sklep: CandyTM.
  3. Przygotuj numer zamówienia i wypełnij formularz.
  4. Jeśli wybierzesz opcję bez drukowania etykiety i Paczkomat® Inpost, poczekaj na potwierdzenie i kod. Otrzymasz sms i e-mail, dzięki któremu nadasz paczkę. Kod ważny jest 72h. Możesz też wybrać opcję DHL POP. Określ w co zapakowana jest przesyłka i ile waży.
  5. Jeśli wybierzesz opcję wydrukowania etykiety, wyznaczone zostaną punkty GLS oraz DHL POP, do których należy dostarczyć paczkę.
  6. Przygotuj paczkę. Nie zapomnij o dołączeniu formularza zwrotu. 
  7. Ostatnim krokiem jest nadanie przesyłki w wybranym punkcie. To wszystko!
Zwrot do CandyTM krok po kroku

Gdzie nadać zwrot do CandyTM?

Zwrot produktów zakupionych w sklepie internetowym należy nadać pod adres:

Candy Wojciech Czyżowicz, 
ul. Wojska Polskiego 118, 
97-300 Piotrków Trybunalski

CandyTM zwroty - jak zapakować przesyłkę do zwrotu?

Aby odpowiednio zapakować przesyłkę do zwrotu, warto przestrzegać kilku wskazówek. W pierwszej kolejności wybierz odpowiednie opakowanie. Najlepiej sprawdzi się oryginalne pudełko.

Jeśli to konieczne, zabezpiecz przedmioty wewnątrz paczki, aby uniknąć ich przesuwania się i uszkodzeń podczas transportu. Możesz użyć materiałów, takich jak folia bąbelkowa czy papier.

Najważniejsze jest umieszczenie formularza zwrotu wewnątrz paczki i upewnienie się, że wszystkie niezbędne informacje są wypełnione poprawnie. Konieczne jest prawidłowe wypełnienie dokumentu i podpisanie go przez osobę dokonującą zwrotu, wskazując jej imię i nazwisko. 

Jeśli drukujesz własną etykietę, pamiętaj, żeby przykleić ją w miejscu poprzedniej. Na koniec, dokładnie zamknij paczkę, używając taśmy klejącej. To wszystko!

Ile jest czasu na zwrot CandyTM?

Jaki jest adres do zwrotu?

Jakich produktów nie można zwracać?

Kiedy otrzymam zwrot środków na konto?

Sprawdź także:

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto