- AlleKurier
- Poradniki
- Jak zwrócić przesyłkę z nietrafionym zamówieniem do Red is Bad?
Jak zwrócić przesyłkę z nietrafionym zamówieniem do Red is Bad?
Dzięki dostępowi do stron internetowych z wygody własnego domu możemy dokonywać zakupów praktycznie wszystkiego, co tylko sobie zażyczymy. Bogaty asortyment oferowany na przejrzystych platformach sprawia, że transakcje online stają się coraz bardziej popularne. W sytuacji, gdy zakupiony produkt nie spełnia naszych oczekiwań lub nie odpowiada naszym preferencjom, nie ma powodu do zmartwień. Dzięki możliwości nadania przesyłki w wybranym przez siebie punkcie bez konieczności drukowania etykiety zwrotnej proces wysyłki jest jeszcze szybszy. Wszystkie szczegóły zostały opisane w poniższym artykule. Serdecznie zachęcamy do jego lektury!
Jakie produkty znajdziemy na stronie Red is Bad?
Sklep internetowy Red is Bad specjalizuje się w sprzedaży odzieży patriotycznej, kładąc szczególny nacisk na najwyższą jakość wyrobów, które są wytwarzane w Polsce. Bogaty wybór koszulek, bluz, spodenek, legginsów oraz ogólnie odzieży sportowej dla kobiet i mężczyzn zapewnia, że każdy znajdzie tu coś odpowiedniego dla siebie. Ubrania są wykonane z wysokiej jakości materiałów, które gwarantują trwałość i zachowanie doskonałego wyglądu na wiele lat, zapobiegając szybkiemu zużyciu. Zapraszamy do sprawdzenia i przekonania się samemu, że dla Red is Bad priorytetem jest jakość.
Jak poprawnie odesłać zamówienie do Red is Bad?
Zamówienie ze zwrotem do Red is Bad możesz odesłać, korzystając z dowolnej firmy kurierskiej. Poniżej polecamy o skorzystanie z usług platformy Paczkomat InPost:
- Wejdź na stronę lub aplikację Paczkomat InPost i kliknij opcję NADAJ;
- Wybierz opcje wysyłki PACZKOMAT - DOM i określ wielkość paczki;
- Następnie wypełnij formularz, podając wszystkie niezbędne dane;
- Opłać zwrot i nadaj paczkę.
Na zwrot nietrafionego zamówienia masz 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia do ciebie przesyłki. Nie ma konieczności podawania przyczyny zwrotu towarów.
Czego nie można zwrócić?
Do sklepu Red is Bad nie można zwrócić produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie klienta, a także rzeczy, które ze względów na ochronę higieniczną zostały odpowiednio zabezpieczone. Brak oryginalnych metek również stanowi podstawę do odrzucenia możliwości zwrotu.
Jaki jest adres zwrotu do Red is Bad?
Adres, na który należy kierować zamówienie ze zwrotem to: Red is Bad, ul. Jagiellońska 78 lok. 3.51, 03-301 Warszawa. Pamiętaj, że w przypadku gdy zdecydujesz się na zwrot nietrafionego zamówienia, musisz o tym poinformować obsługę sklepu, składając oświadczenie odstąpienia od umowy poprzez wysłanie wiadomości e-mail na [email protected].
Jak spakować zamówienie zwrotne do Red is Bad?
W przypadku zwrotu zamówienia na początku pamiętaj, aby wydrukować i czytelnie wypełnić formularz zwrotu, który jest do pobrania na stronie internetowej sklepu. Odsyłane rzeczy umieść w opakowaniu, w którym je otrzymałeś. Jeżeli już go nie posiadasz, możesz wykorzystać inne równie trwałe opakowanie. W środku umieść kompletne produkty, ze wszystkimi oryginalnymi metkami, bez uszkodzeń i plam. Pamiętaj, aby w środku znalazł się również paragon lub faktura, Dowód zakupu jest niezbędny do realizacji zwrotu.
Jak złożyć reklamację w Red is Bad?
Jeżeli okazało się, że twoje zamówienie jest wadliwe, to niezwłocznie poinformuj o tym sklep i odeślij reklamowany towar na adres: Red is Bad, ul. Jagiellońska 78 lok.3.51, 03-301 Warszawa.
W ramach reklamacji możesz skorzystać z wymiany rzeczy na nową pozbawioną wad lub żądać usunięcia wady. Innym rozwiązaniem jest złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny lub w przypadku wady istotnej całkowite odstąpienie od umowy. Reklamację można złożyć w ciągu roku od zauważenia wady.
Sklep ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.
Kontakt do Biura Obsługi Klienta
W razie jakichkolwiek pytań klient może skontaktować się z obsługą sklepu za pomocą numeru telefonu 506 184 306 lub korzystając z adresu e-mail: [email protected].