Jak zwrócić towar w sklepie internetowym Lou?


Jeśli kupisz produkt w sklepie internetowym Lou będziesz mógł go zwrócić w razie potrzeby. Sklep zapewnia wiele opcji, dzięki którym możesz wygodnie dokonać zwrotu.

Możesz dokonać zwrotu w sklepie stacjonarnym Lou, zanosząc towar do salonu. Jeśli wartość towaru przekracza 200 zł, sklep ma prawo przeprowadzić jego kontrolę przed zwrotem.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania szczegółowych instrukcji. Przed wysyłką upewnij się, że towar jest dobrze zapakowany.

Jeśli chcesz zwrócić produkt o wartości powyżej 200 zł, zalecamy odpowiednie zabezpieczenie przesyłki, aby mieć pewność, że towar dotrze do sklepu w całości.

Jeśli chcesz zwrócić produkt, który kupiłeś w sklepie internetowym Lou, masz dwie opcje - możesz go odesłać do sklepu stacjonarnego lub wysłać kurierem. Lou zastrzega sobie prawo do zweryfikowania zwracanego towaru przed zwrotem środków.

Zwroty w sklepie internetowym Lou

Korzystając z zakupów online, często nie mamy okazji osobiście przyjrzeć się danej rzeczy. Dlatego pojawia się problem - jeśli zakupiony produkt nie będzie w pełni satysfakcjonujący, w jaki sposób go zwrócić?

Klienci sklepu Lou mogą zwrócić towar w ciągu 14 dni od jego dostarczenia, wysyłając go na własny koszt na adres siedziby firmy. Aby możliwy był zwrot, towar musi być w nienaruszonym stanie, nieużywany i niezniszczony.

Osoby, które mają zamiar zwrócić towar, powinny otrzymać zwrot środków finansowych w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Zwrot może zostać zrealizowany na konto bankowe, które zostało wskazane w formularzu zwrotu, bądź w postaci voucheru o wartości równej wartości zwracanego produktu.

W skrócie, sklep internetowy Lou oferuje klientom możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni od dostawy. Aby zrealizować zwrot, należy odesłać produkt na własny koszt i otrzymać zwrot należności w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki.

Reklamacje w sklepie internetowym Lou

Klienci sklepu internetowego Lou mają prawo do zgłoszenia reklamacji, jeśli nie są zadowoleni z produktu. W ramach swojej polityki sklep oferuje możliwość zwrotu towarów w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia.

Aby móc skorzystać z prawa do reklamacji, należy wypełnić specjalny formularz, który jest dostępny na stronie internetowej Lou. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego towaru, sklep wyśle klientowi do wypełnienia formularz, który następnie powinien zostać zwrócony razem z produktem.

Po otrzymaniu od klienta formularza reklamacyjnego oraz produktu, sklep przeprowadza weryfikację, czy reklamacja jest uzasadniona. Jeśli tak, to sklep zwróci pieniądze lub wymieni towar na inny.

Klienci, którzy potrzebują wsparcia w kwestii reklamacji produktów, powinni skontaktować się z biurem obsługi klienta sklepu Lou. Pracownicy pomogą w skompletowaniu wszystkich niezbędnych dokumentów oraz złożeniu zgłoszenia reklamacyjnego. Przed złożeniem wniosku należy dokładnie przeczytać regulamin sklepu, aby uniknąć problemów związanych z czasem trwania procesu zwrotu lub wymiany towaru.

info

Serwis Allekurier.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.