Jak zwrócić zakupy do Madeline Fashion?

Zamawianie produktów online jest dla nas niezwykle komfortowe. Cenimy tę formę zakupów za ich wygodę, przejrzystość sklepów internetowych i możliwość spokojnego zapoznania się z asortymentem. Oczywiście kupując online, nie jesteśmy w stanie dotknąć rzeczy czy jej przymierzyć, ale to nie jest dużym minusem, ponieważ w przypadku niedopasowania rozmiaru możemy go zwrócić. Dokonanie zwrotu jest naprawdę proste i bezpieczne. Wystarczy, że zapoznasz się z naszym artykułem, dzięki któremu poznasz wszystkie istotne informacje na temat odsyłania nietrafionych zamówień. 

Jaki jest czas na zwrot zamówienia do Madeline Fashion?

Każdy klient sklepu Madeline Fashion ma 14 dni na zwrot zamówienia. Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą posiadać cały komplet metek. Ubrania i akcesoria nie mogą być w żaden sposób uszkodzone, zabrudzone czy prane. Produkty pochodzące z wyprzedaży (oznaczone czerwonym napisem) nie podlegają pod reguły zwrotu towarów. Należy pamiętać, aby nie odsyłać produktów za pobraniem. W takim przypadku sklep nie przyjmie zwracanej paczki.

O czym należy pamiętać, pakując zwrot?

Pakując paczkę ze zwrotem, należy pamiętać o wydrukowaniu i wypełnieniu formularza zwrotu. Przyspieszy to znacznie cały proces i ułatwi prace obsłudze sklepu.

Czy można zarezerwować rozmiar ubrania?

Tak, można. Jeżeli źle dobrałeś rozmiar danego produktu, skontaktuj się z obsługą sklepu pod numerem telefonu: 510 050 269 i zarezerwuj interesujący cię rozmiar telefonicznie.

Jak spakować paczkę ze zwrotem?

Paczkę ze zwrotem zapakuj w opakowanie kartonowe, papierową torbę lub ewentualnie foliopak. Jeżeli ponownie korzystasz z któregoś z opakowań, pamiętaj, aby usunąć stare etykiety. Do wnętrza włóż zwracane rzeczy razem z wydrukowanym i wypełnionym czytelnie formularzem zwrotu. Zaklej wszystko stretchem lub szeroką taśmą.

Czy sklep Madeline Fashion ma salony stacjonarne?

Tak, sklep Madeline Fashion posiada salon stacjonarny w Konstantynowie Łódzkim przy ulicy Moniuszki 2. 

Jaki jest adres zwrotu?

Adres zwrotu, na który należy kierować paczki zwrotne to: Madelinefashion, ul. Moniuszki 13/1, 95-050 Konstantynów Łódzki. W przypadku ewentualnych pytań, można skontaktować się z obsługą sklepu za pomocą adresu e-mail: madelinefashionshop@gmail.com lub pod numery telefonu: +48 510 050 269, lub +48 690 143 228.

Co oferuje sklep Madeline Fashion?

Sklep internetowy Madeline Fashion w swoim asortymencie posiada garderobę damską. Celem sklepu jest posiadanie zawsze dopracowanych produktów, które będą zadowalać każdą klientkę. Madeline Fashion jest to nowoczesna i podążająca za trendami marka, która cały czas się rozwija, by sprostać oczekiwaniom kobiet w każdym wieku. Sklep ten został założony w 2017 roku i dzięki tysiącom zadowolonych klientek może dalej się rozwijać w poczuciu tworzenia wysokiej jakości produktów na co dzień, ale również na wyjątkowe okazje.

Jak krok po kroku nadać paczkę ze zwrotem?

Jeśli nie wiesz, jak nadać paczkę ze zwrotem, to poniżej przedstawiamy ci kilka kroków, dzięki którym odeślesz swoje zamówienie do Madeline Fashion:

  1. Zaloguj się do swojego konta i następnie znajdź zakładkę MOJE ZAMÓWIENIA. Wykonaj zwrot tych produktów, które uznałeś za niespełniające oczekiwań;
  2. Wybierz zwrot za pomocą Paczkomat InPost. Nie musisz płacić za zwrot od razu. Kwota zostanie odjęta od wartości zwracanego zamówienia;
  3. Spakuj kompletne produkty wraz z formularzem zwrotu;
  4. W następnym kroku zostanie wygenerowany dla ciebie specjalny kod nadania. Umieść go w widocznym miejscu na przesyłce. Kod ważny jest 72 godziny.
  5. Nadaj swój zwrot w dowolnym paczkomacie;
  6. Oczekuj na zwrot środków.

Sklep niezwłocznie od otrzymania przesyłki zajmie się jej rozpatrzeniem. W ciągu 14 dni kalendarzowych odzyskasz wydane środki.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto