- AlleKurier
- Poradniki
- Jak zwrócić zamówienie do Play?
Jak zwrócić zamówienie do Play?
Dzięki bogatej ofercie produktów dostępnych w sklepach online coraz częściej preferujemy zakupy w sieci. Taka forma zakupów jest wygodniejsza, oszczędza czas i eliminuje potrzebę stania w długich kolejkach w centrach handlowych. Intuicyjne strony internetowe są łatwe w obsłudze dla osób w różnym wieku. W przypadku niezadowolenia z zakupów nie ma potrzeby martwienia się, ponieważ bezpieczna polityka zwrotów umożliwia szybką wymianę lub zwrot nieodpowiednich produktów. Zapewniamy, że proces zwrotu do Play jest bezpieczny i prosty. Zachęcamy do przeczytania naszego artykułu, aby dowiedzieć się więcej na temat procedury zwrotów.
Jak nadać paczkę ze zwrotem?
Zamówienie zwrotne i wypełniony formularz odstąpienia od umowy odeślij na Sklep Internetowy Play, ul. Działkowa 62, 02-243 Warszawa. Możesz skorzystać z dowolnych usług kurierskich. Poniżej przedstawiamy sposób, w jaki można nadać paczkę za pomocą usług DPD:
- Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/;
- Wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM";
- W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych;
- Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd;
- Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.
Jak złożyć oświadczenie odstąpienia od umowy?
Jeżeli zdecydowałeś się złożyć oświadczenie odstąpienia od umowy, to masz cztery sposoby jak to zrobić:
- wyślij e-mail na [email protected];
- wyślij poczta na: Sklep Internetowy Play, ul. Działkowa 62, 02-243 Warszawa;
- skorzystaj z usług w salonie stacjonarnym Play;
- zadzwoń na infolinię Obsług Klienta pod numer 790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play.
Czy złożenie reklamacji jest możliwe?
Tak, złożenie reklamacji jest możliwe. Jeżeli zakupiony sprzęt działa niedokładnie możesz zgłosić reklamację. Może ona zostać wykonana na pięć różnych sposobów:
- korzystając z aplikacji Play24 - porozmawiaj na czacie z konsultantem;
- za pomocą telefonu - zadzwoń do Biura Obsługi Klienta na numer 790 500 500 lub 500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play. Jeżeli jesteś klientem biznesowym, wybierz numer 790 600 600 lub 600;
- odwiedź salon stacjonarny i skorzystaj z usług na miejscu;
- napisz wiadomość e-mail - [email protected];
- pisemnie - wypełnij pismo i wyślij na adres: P4 Sp. z o.o., Skrytka pocztowa 41, 02-671.
Jakie informacje trzeba podać w arkuszu reklamacyjnym?
W zgłoszeniu reklamacyjnym muszą znaleźć się takie dane jak numer telefonu, dokładne dane właściciela (imię, nazwisko, adres), opis sprawy, która jest składana w reklamacji, hasło abonenckie albo hasło do konta, numer faktury, wysokość odszkodowania, jakiego oczekujesz, numer kontaktowy. Obsługa klienta Play ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi, ale firma postara się udzielić odpowiedzi jak najszybciej. W przypadku, gdy reklamacja dotyczy usług telekomunikacyjnych, odpowiedź zostanie dzielona w terminie 14 dni.
Jak skontaktować się z biurem obsługi klienta?
Jeśli potrzebujesz skontaktować się z obsługą klienta w Play, masz do wyboru kilka opcji kontaktu:
- skorzystaj z czatu: wejdź w menu główne i w zakładce Kontakt wybierz Czat;
- zadzwoń na numer 790 500 500 lub 500 jeżeli masz numer w Play (numery te są przygotowane dla klientów indywidualnych); klienci biznesowi mogą skorzystać z następującego numeru telefonu 790 600 600 lub 600 (numer w Play).
Ile jest czasu na zwrot zamówienia?
Na zwrot zamówienia klienci mają 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki.
Co podlega zwrotowi?
Zwrócić można urządzenia całkowicie nowe bez żadnych śladów użytkowania, koniecznie w oryginalnym opakowaniu razem z kompletnym pakietem akcesoriów. Pamiętaj, aby dokładnie zabezpieczyć sprzęt do transportu. Urządzenie musi dotrzeć do siedziby sklepu w stanie nienaruszonym. Jeżeli zdarzy się sytuacja, w której okaże się, że produkt został uszkodzony, zostanie oddany on do naprawy i po oszacowaniu kosztów naprawy klient będzie musiał je pokryć.
Jakie korzyści przynosi nam używanie usług dostępnych w Play?
Sklep Play przygotował dla swoich klientów szereg różnorodnych usług. Oferty dla stałych klientów przygotowywane są pod indywidualne oczekiwania klienta i są dostosowywane do jego potrzeb. Dzięki temu osoby korzystające z ofert Play mogą cieszyć się różnymi promocjami i akcesoriami.
To konsultant załatwia wszelki formalności - prosto o wygodnie. Przenosząc numer do Play, możesz to zrobić nawet 6 miesięcy przed końcem umowy u twojego obecnego operatora, a nowy smartfon możesz mieć już od 1 zł, który odbierzesz od razu po podpisaniu umowy. Dzięki temu możesz zyskać niską opłatę aktywacyjną dla kolejnych kart SIM, rabat na drugą i kolejną kartę SIM przenosząc numery od innego operatora. I tak jak wspominaliśmy, podczas przenoszenia numeru masz szanse na smartfona w o wiele niższej cenie!