Mango Outlet - zwroty produktów kupionych w sklepie online


Zakupy online zawsze wiążą się z ryzykiem, dlatego prawo konsumenckie przewiduje możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Wielu sprzedawców, by zachęcić do zakupów, wydłuża ten czas do 30, 60 a nawet 90 dni. Brak informacji o możliwości zwrotu na stronie sklepu, skutkuje automatycznym wydłużeniem tego czasu do 365 dni.

W sklepie internetowym Mango Outlet klienci mają 60 dni na zwrot od chwili otrzymania zamówienia. Mogą to zrobić w sklepie stacjonarnym lub online za pośrednictwem poczty.

Produkty, które klient chce zwrócić powinny być odpowiednio zabezpieczone na czas transportu. O ile to możliwe, sklep zaleca, by konsumenci odsyłali zamówienia w oryginalnym opakowaniu, w którym je otrzymali, a w środku umieścili dowód dostawy, dołączany do każdej przesyłki. Na podstawie tego dokumentu obsługa sklepu będzie wiedzieć czy otrzymany od klienta towar podlega wymianie na inny czy zwrotowi. 

Jeżeli w zamówieniu klienta nie znalazł się stosowny dokument lub zdążył mu się zawieruszyć, elektroniczna wersja tego dokumentu znajduje się na stronie sklepu w sekcji “Moje zakupy” w zakładce “Moje konto”. Wystarczy, że klient wybierze zamówienie, które chce odesłać oraz wydrukuje formularz zwrotu. Niezarejestrowany użytkownik w celu uzyskania dokumentu w wersji online, powinien przejść do zakładki “Zamówienia” i wpisać swój adres mailowy i numer zamówienia.

Dowód dostawy, który został dołączony do przesyłki, posiada również etykietę adresową na wypadek chęci odstąpienia od umowy. Wystarczy nakleić ją na zwracaną paczkę i zanieść na pocztę. Adres dostawy znajduje się również na stronie internetowej sklepu. Przesyłkę można nadać we własnym zakresie w preferowany sposób. Sklep zaznacza, że nie będą przyjmowane paczki nadane za pobraniem, nie będą też zwracane koszty związane z dostawą i wysyłką.

Gotowa etykieta adresowa, dołączona do zamówienia, umożliwia zwrot jedynie za pośrednictwem poczty. Sklep sugeruje, by nadać paczkę jako przesyłkę poleconą lub za potwierdzeniem odbioru, co wpłynie na bezpieczeństwo dostawy, jednak należy pamiętać, że koszty transportu ponosi klient, a tego typu opcje mogą znacznie podnieść wydatki na ten cel.

Od dnia zarejestrowania paczki w magazynie sklep ma od 3 do 12 dni roboczych na wymianę towaru lub zwrot środków na konto klienta.

mango outlet zwroty

Warunki zwrotu w sklepie Mango Outlet

Obsługa magazynu po otrzymaniu przesyłki zwrotnej musi sprawdzić jej zawartość oraz stan produktów, które się w niej znajdują. Jeżeli wszystko jest jak należy, wówczas wysyłany jest mail do klienta z informacją o zwrocie środków za zakupy, który nastąpi w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności. Proces ten może w zależności od banku potrwać od 3 do nawet 12 dni roboczych.

Zamówienie opłacone przy odbiorze wymaga podania numeru konta klienta, by sklep mógł zwrócić pieniądze. Wystarczy, że w sekcji “Zwroty” w zakładce “Moje Konto” wpisze numer konta. Niezarejestrowany użytkownik może uzupełnić te dane w zakładce “Zamówienia”. Zwrot środków nastąpi po podaniu przez klienta tych informacji. Konto bankowe konsumenta powinno znajdować się w banku w tym samym kraju, w którym dostarczono zamówienie.

Jeżeli do klienta dotarło nieprawidłowe zamówienie lub uszkodzone produkty wówczas należy odesłać przesyłkę za pośrednictwem poczty, a także dołączyć rachunek za opłaty pocztowe. Gdy magazyn zweryfikuje zamówienie, zrealizowany zostanie zwrot pieniędzy, zarówno za towary, jak i za koszty wysyłki. Co ważne, nastąpi to w dwóch turach - najpierw zlecony zostanie zwrot środków za artykuły, a następnie za transport. 

Zwrotom nie podlegają produkty, które nie posiadają oryginalnych metek oraz noszą ślady użytkowania. W przypadku bielizny klient traci możliwość odstąpienia od umowy, gdy naruszone zostaną zabezpieczenia. Zwrotom nie podlegają również kolczyki.

info

Serwis Allekurier.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.