Martika Butik zwrot - jak nadać paczkę ze zwrotem do Martika Butik?

Lubimy zakupy online ze względu na ich wygodę. Dzięki nim zaoszczędzamy znaczny czas, eliminując konieczność podróżowania do galerii handlowych i stania w długich kolejkach sklepowych, a także w kolejkach do przymierzalni. Przejrzyste strony internetowe oferują szerszy asortyment produktów niż sklepy tradycyjne, co czyni zakupy online naszym ulubionym wyborem. Co jednak zrobić, gdy rozmiar nie spełnia oczekiwań? Nie ma powodu do niepokoju, gdyż procedura zwrotu do Martika Butik jest prosta w dokonaniu. Serdecznie zapraszamy do przeczytania naszego artykułu, aby dowiedzieć się więcej na temat procesu zwrotów do Martika Butik.

Jakie produkty dostaniemy w Martika Butik? 

Sklep internetowy Martika Butik rozpoczął swoją działalność w 2007 roku. Dzięki doświadczeniu, które było zdobywane przez lata w 2019 roku został uruchomiony sklep online. Produkty, które można znaleźć w Martika Butik szyte są z najlepszej jakości materiałów przez zaangażowanych fachowców. Sklep internetowy oferuje całą gamę produktów zaczynając od bielizny przez body, dresy, marynarki, kończąc na torebkach, biżuterii i akcesoriach. Zaangażowanie obsługi sklepu i chęć pomocy każdemu klientowi sprawia, że zakupy w Martika Butik stają się przyjemne i naprawdę wygodne.

Ile jest dni na zwrot i co można zwrócić?

Każdy klient na zwrot zamówienia ma 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zwrócić można produkty nieposiadające żadnych wad i uszkodzeń, spowodowanych ich użytkowaniem. Rzeczy muszą posiadać oryginalne metki oraz ewentualne dodatkowe zabezpieczenia jeżeli takie były. 

Jak skontaktować się ze sklepem?

W razie jakichkolwiek pytań można skontaktować się z obsługą sklepu za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie Martika Butik można również napisać wiadomość tekstową na adres e-mail: sklep@martikabutik.pl lub zadzwonić na numer telefonu: 505 859 219.

Co w przypadku zgubienia paragonu potwierdzającego zakup?

Jeżeli zdarzy się sytuacja, w której zgubimy paragon potwierdzający nasz zakup w sklepie Martika Butik i będziemy chcieli dokonać zwrotu, to należy pobać potwierdzenie płatności z banku. Niedołączenie takiego potwierdzenie skutkuje odrzuceniem możliwości rozpatrzenia zwrotu zakupu.

Jak spakować paczkę ze zwrotem?

Paczkę zwrotną można zapakować w dowolne opakowanie. Można do tego użyć pudełka, w którym je otrzymaliśmy lub kartonowego opakowania, foliopaku albo torby papierowej. Ważne jest, aby we wnętrzu paczki znalazły się kompletne produkty, wydrukowany i wypełniony czytelnie formularz zwrotu wraz z paragonem lub potwierdzeniem zakupu z banku. Gdy wszystko zostanie umieszczone w paczce należy ją dokładnie zabezpieczyć szeroką taśmą klejącą lub stretchem. 

Jak nadać zwrot do Martika Butik?

Zwrot do Martika Butik można nadać w dowolną firma kurierską. Należy pamiętać, jednak aby nie nadawać paczki opcją za pobraniem i do punktu nadania, lecz bezpośrednio do sklepu. 

Wybierając formę zwrotu, trzeba pamiętać, aby wybrać formę rejestrowaną. Dzięki temu unikniemy zagubieniu przesyłki i będziemy mieć nad nią kontrolę. Opcje, z których możemy skorzystać to paczka pocztowa wysyłana przez Pocztę Polską:

  1. Spakuj zwrot, pamiętając o niezbędnych dokumentach;
  2. Zaadresuj czytelnie zwrot i zaklej paczkę;
  3. Zanieś ja do wybranego punktu Poczty Polskiej i nadaj.

W tym przypadku nie ma konieczności drukowania etykiety zwrotnej. Sklep, gdy tylko otrzyma przesyłkę w ciągu 14 dni, rozparzy zwrot i zwróci wydane środki.

Jaki jest adres zwrotu?

Adres zwrotu, na który należy nadać paczkę zwrotną to:

Abm Service Arkadiusz Karkoszka

ul. Klonów 51

56-513 Międzybórz

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto