- AlleKurier
- Poradniki
- MLE Collection zwrot - jak odesłać zwrot do MLE Collection?
MLE Collection zwrot - jak odesłać zwrot do MLE Collection?
Żyjemy coraz szybciej i nie lubimy bezsensownie tracić czasu. Dlatego też często wybieramy zakupy online, które pozwalają, aby trochę zaoszczędzić czasu w ciągu dnia. Dzięki bogatej ofercie sklepów możemy zamówić wszystko bez ograniczeń. Ale niestety w tym przypadku nie mamy możliwości dotknięcia produktu i jego przymierzenia, więc mogą zdarzyć się sytuacje, w których zwrot towaru będzie koniecznością. Z pomocą w tej sytuacji przychodzi MLE Collection zwrot, który jest naprawdę bezproblemowy i całkowicie bezpieczny. Przeczytaj nasz artykuł, by dowiedzieć się więcej na temat zwrotów do MLE Collection.
Co w swojej ofercie posiada sklep MLE Collection?
MLE Collection to mała niezależna firma. Kolekcje, które wprowadza nie są masowe, lecz skierowane do wąskiego grona odbiorców. Firmie zależy przede wszystkim na doskonaleniu się i wysokiej jakości swoich produktów. Cena, jaka oferuje MLE Collection nie jest wygórowana, ale taka by odpowiadała większości klientom. W sklepie znajdziemy nie tylko wysokiej jakości bawełnę, ale również jedwab i wełnę Merynosa. Modele ubrań nie są standardowe jak w każdej sieciówce. Dzięki uniwersalnemu charakterowi każda kobieta poczuje się wyjątkowo i pięknie. A mottem MLE Collection jest minimalizm, który nigdy nie wychodzi z mody. Dzięki temu każdy jest w stanie stworzyć swoją wymarzoną szafę kapsułową.
W jaki sposób nie można zwracać produktów?
Produktów do MLE Collection nie można zwracać za pomocą przesyłki pobraniowej. Paczkę należy wysłać bezpośrednio do siedziby sklepu, a nie do punktu nadania.
Jak poprawnie nadać zwrot?
Zwrot do MLE Collection można nadać za pomocą dowolnej opcji kurierskiej lub usług Poczty Polskiej. Każdy klient ma 14 dni na zwrot zamówienia, więc w tym czasie można zrealizować chęć odesłania swojego zamówienia. Konieczne jest wcześniejsze powiadomienie sprzedawcy o zwrocie towarów przesyłając oświadczenie na adres e-mail: [email protected]. Taki formularz jest dostępny na stronie internetowej sklepu.
- Spakuj swoje zamówienie i zapisz adres w widocznym miejscu: MLE COLLECTION, ul. Kopernika 17, 81-848 Sopot;
- Zanieś przesyłkę do siedziby poczty i wyślij ja za pomocą paczki pocztowej, możesz wybrać dodatkowo potwierdzenie odbioru. Dzięki tej opcji będziesz mieć pewność, że twoja paczka bezpiecznie dotarła do sklepu.
Zwrot środków nastąpi nie dłużej niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru.
Jak spakować przesyłkę, by bezpiecznie dotarła do sklepu?
Przesyłkę zwrotną zapakuj w karton lub foliopak. Możesz jak najbardziej wykorzystać do tego oryginalne opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie. Do wnętrza paczki włóż produkty nieposiadające śladów użytkowania, czyli uszkodzeń, plam czy wyczuwalnych zapachów. Pamiętaj, że ubrania muszą posiadać oryginalne metki oraz ewentualne zabezpieczenia, jeżeli takie były. Na koniec zaklej całość taśmą.
Jeżeli chcesz zwrócić dwa różne zamówienia, to możesz odesłać je za jednym razem. Nie ma konieczności pakowania ich osobno. Wystarczy w paczce umieścić numery zamówień.
Czy reklamacja jest możliwa?
Tak, można złożyć reklamację w MLE Collection. Wcześniej należy poinformować o tym sklep, za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres e-mail: [email protected]. W temacie maila należy wpisać słowo REKLAMACJA, aby sprzedawca mógł szybko zlokalizować wiadomość.
Towar przeznaczony do reklamacji razem z wydrukowanym i wypełnionym oświadczeniem należy przesłać na adres: MLE COLLECTION, ul. Kopernika 17, 81-846 Sopot.
Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych. Wszystkie niezbędne informacje klient otrzyma na podany adres e-mail.
Czy trzeba posiadać konto w sklepie internetowym MLE Collection?
Nie ma konieczności zakładania konta w sklepie MLE Collection.