Risardi zwrot - jak odesłać zamówienie do Risardi?

Zamawianie rzeczy przez internet stało się naszą codziennością. Taka forma zakupów jest atrakcyjna i bardzo wygodna. Zajmuje to dosłownie chwilę i można robić to z dowolnego miejsca. Zakupy internetowe mogą wiązać się w ewentualnym niedopasowaniem produktu do naszych oczekiwań, co zmusi nas do dokonania zwrotów, które również są szybkie i łatwe w wykonaniu. Risardi zwrot oferuje nam dogodną formę zwrotów. Sprawdź to sam!

Zwrot do Risardi - co mogę zwrócić?

Gdy produkt nie spełnił twoich oczekiwań lub zwyczajnie nie będzie dopasowany do twojej sylwetki, lub stylu możesz go zwrócić, ale musisz o czymś pamiętać. Zakupione produkty nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania (plamy, zabrudzenia czy uszkodzenia), konieczne jest, by posiadały wszelakie oryginalne zabezpieczenia i metki wraz z zabezpieczeniami. 

Czas na dokonanie zwrotu w Risardi

Do sklepu internetowego Risardi możesz zwrócić swoje zamówienie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu. Pamiętaj, aby do środka paczki, którą chcesz zwrócić, włożyć kartkę z imieniem i nazwiskiem wraz z napisanym numerem konta, na które sklep ma przelać pieniądze. Sklep zaznacza także, że zwrot jest możliwy tylko, gdy posiadamy fakturę wysłaną na adres mailowy. Paczkę ze zwrotem należy zaadresować na: Maksimum sp. z o.o. sk, Szajnochy 9b, 85-738 Bydgoszcz. Koszty zwrotu całkowicie pokrywa kupujący.

Zwrot paczki krok po korku

Aby zwrócić swoje zamówienie, musisz wykonać te kroki:

  • sprawdź, czy twoje ubrania lub akcesoria posiadają odpowiednie metki;
  • spakuj zamówienie wraz z kartką z imieniem i nazwiskiem oraz numerem konta;
  • zaadresuj i wyślij  paczkę: Maksimum sp. z o.o. sk, Szajnochy 9b, 85-738 Bydgoszcz.
  • oczekuj na zwrot gotówki.

Jak zapakować zamówienie ze zwrotem?

Paczkę ze zwrotem najlepiej zapakować w oryginalne opakowanie, w którym zamówienie do nas trafiło. Można również do tego wykorzystać foliopak. Ważne jest, by zawartość była odpowiednio zabezpieczona i bez uszkodzeń dotarła do sklepu. Zwracane rzeczy muszą posiadać komplet zabezpieczeń i brak śladów użytkowania. Swoje zamówienie możesz jedynie przymierzyć, nie uszkadzając metek. W innym przypadku sklep może nie przyjąć twojego zwrotu i w konsekwencji nie otrzymasz zwrotu gotówki.

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto