- AlleKurier
- Poradniki
- Risardi zwrot
Risardi zwrot - jak odesłać zamówienie do Risardi?
Zamawianie rzeczy przez internet stało się naszą codziennością. Taka forma zakupów jest atrakcyjna i bardzo wygodna. Zajmuje to dosłownie chwilę i można robić to z dowolnego miejsca. Zakupy internetowe mogą wiązać się w ewentualnym niedopasowaniem produktu do naszych oczekiwań, co zmusi nas do dokonania zwrotów, które również są szybkie i łatwe w wykonaniu. Risardi zwrot oferuje nam dogodną formę zwrotów. Sprawdź to sam!
Zwrot do Risardi - co mogę zwrócić?
Gdy produkt nie spełnił twoich oczekiwań lub zwyczajnie nie będzie dopasowany do twojej sylwetki, lub stylu możesz go zwrócić, ale musisz o czymś pamiętać. Zakupione produkty nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania (plamy, zabrudzenia czy uszkodzenia), konieczne jest, by posiadały wszelakie oryginalne zabezpieczenia i metki wraz z zabezpieczeniami.
Czas na dokonanie zwrotu w Risardi
Do sklepu internetowego Risardi możesz zwrócić swoje zamówienie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu. Pamiętaj, aby do środka paczki, którą chcesz zwrócić, włożyć kartkę z imieniem i nazwiskiem wraz z napisanym numerem konta, na które sklep ma przelać pieniądze. Sklep zaznacza także, że zwrot jest możliwy tylko, gdy posiadamy fakturę wysłaną na adres mailowy. Paczkę ze zwrotem należy zaadresować na: Maksimum sp. z o.o. sk, Szajnochy 9b, 85-738 Bydgoszcz. Koszty zwrotu całkowicie pokrywa kupujący.
Zwrot paczki krok po korku
Aby zwrócić swoje zamówienie, musisz wykonać te kroki:
- sprawdź, czy twoje ubrania lub akcesoria posiadają odpowiednie metki;
- spakuj zamówienie wraz z kartką z imieniem i nazwiskiem oraz numerem konta;
- zaadresuj i wyślij paczkę: Maksimum sp. z o.o. sk, Szajnochy 9b, 85-738 Bydgoszcz.
- oczekuj na zwrot gotówki.
Jak zapakować zamówienie ze zwrotem?
Paczkę ze zwrotem najlepiej zapakować w oryginalne opakowanie, w którym zamówienie do nas trafiło. Można również do tego wykorzystać foliopak. Ważne jest, by zawartość była odpowiednio zabezpieczona i bez uszkodzeń dotarła do sklepu. Zwracane rzeczy muszą posiadać komplet zabezpieczeń i brak śladów użytkowania. Swoje zamówienie możesz jedynie przymierzyć, nie uszkadzając metek. W innym przypadku sklep może nie przyjąć twojego zwrotu i w konsekwencji nie otrzymasz zwrotu gotówki.