Salomon - jak zwrócić towar do sklepu internetowego?


Salomon umożliwia swoim klientom dokonanie zwrotu online w terminie 30 dni od chwili otrzymania przez nich zamówienia. Oprócz tego użytkownicy mogą liczyć na darmową dostawę, a także minimum dwuletnią gwarancję jakości na zakupione w sklepie internetowym Salomon produkty.

Warunki zwrotu w sklepie Salomon

Klient sklepu Salomon może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od momentu otrzymania zamówienia. Zwracane produkty powinny być w idealnym stanie, ometkowane, kompletne oraz w nienaruszonym opakowaniu. Zwroty ubrań noszonych i wypranych nie będą rozpatrywane pozytywnie.

Odstąpieniu od umowy nie podlegają artykuły personalizowane, w tym zmontowane narty, a także bielizna, maseczki ochronne czy zestawy narciarskie.

W celu rozpoczęcia procesu zwrotu klient musi wypełnić stosowny formularz na stronie internetowej sklepu. Wówczas wygenerowana zostanie etykieta zwrotna, którą należy nakleić na karton. Sklep rekomenduje, by zwracane zamówienia były odsyłane w tym samym pudełku, w którym zostały dostarczone, pozwoli to zminimalizować ryzyko uszkodzenia zawartości w transporcie.  

Przygotowaną paczkę należy zanieść do najbliższego punktu nadania, których lista znajduje się na stronie internetowej sklepu. 

Zwroty w sklepie Salomon są bezpłatne. Po wypełnieniu stosownego formularza konsument otrzymuje opłaconą z góry etykietę, którą powinien nakleić na przesyłkę zwrotną. W celu zarejestrowania zwrotu należy wejść w zakładkę Zwroty i wybrać opcję “Deklaruj zwrot” po wpisaniu adresu e-mail i numeru zamówienia.

Sklep Salomon nie przewiduje wymian produktów w tradycyjnym tego słowa znaczeniu. Aby dokonać wymiany należy zarejestrować zwrot i odesłać niepasujące artykuły, a następnie ponownie dokonać zakupu, uwzględniając produkty, które go interesują. Sklep Salomon zleci zwrot środków na konto klienta w terminie maksymalnie 14 dni od momentu przyjęcia przesyłki w magazynie i jej pozytywnej weryfikacji. Niezależnie od tego terminu zrealizowana zostanie wysyłka zamówionych artykułów.  

Instrukcja dokonania zwrotu wraz z kodem do jego nadania powinny znajdować się w otrzymanym zamówieniu. Konsumenci powinni odesłać produkty w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi akcesoriami oraz ewentualnymi gratisami. Jeśli zwracany artykuł jest częścią kompletu, konieczne jest zwrócenie całości.

Klient powinien wypełnić formularz zwrotu oraz przesłać go do sklepu drogą mailową. W taki sam sposób otrzyma potwierdzenie jego otrzymania od biura obsługi. Wówczas konsument jest już zobowiązany do zwrócenia towaru, który został ujęty w formularzu, nie później niż w terminie 30 dni od chwili przesłania wniosku. 

Zwrotom nie podlegają zmontowane narty, ponieważ są produktem spersonalizowanym pod specjalne wymagania klienta.

Zwrot środków w sklepie Salomon

Klient, który chce zwrócić towar w sklepie Salomon ma na to 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Po weryfikacji zawartości przesyłki w magazynie firmie  pełen zwrot środków zostaje zlecony w terminie nie dłuższym niż 14 dni. To ustawowy czas na zwrot pieniędzy, którego sprzedawca nie powinien przekraczać.

Zwrot środków jest dokonywany tą samą drogą, którą zrealizowano płatność.

info

Serwis Allekurier.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.