- AlleKurier
- Poradniki
- Salomon - jak zwrócić towar do sklepu internetowego?
Salomon - jak zwrócić towar do sklepu internetowego?
Salomon umożliwia swoim klientom dokonanie zwrotu online w terminie 30 dni od chwili otrzymania przez nich zamówienia. Oprócz tego użytkownicy mogą liczyć na darmową dostawę, a także minimum dwuletnią gwarancję jakości na zakupione w sklepie internetowym Salomon produkty.
Warunki zwrotu w sklepie Salomon
Klient sklepu Salomon może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od momentu otrzymania zamówienia. Zwracane produkty powinny być w idealnym stanie, ometkowane, kompletne oraz w nienaruszonym opakowaniu. Zwroty ubrań noszonych i wypranych nie będą rozpatrywane pozytywnie.
Odstąpieniu od umowy nie podlegają artykuły personalizowane, w tym zmontowane narty, a także bielizna, maseczki ochronne czy zestawy narciarskie.
W celu rozpoczęcia procesu zwrotu klient musi wypełnić stosowny formularz na stronie internetowej sklepu. Wówczas wygenerowana zostanie etykieta zwrotna, którą należy nakleić na karton. Sklep rekomenduje, by zwracane zamówienia były odsyłane w tym samym pudełku, w którym zostały dostarczone, pozwoli to zminimalizować ryzyko uszkodzenia zawartości w transporcie.
Przygotowaną paczkę należy zanieść do najbliższego punktu nadania, których lista znajduje się na stronie internetowej sklepu.
Zwroty w sklepie Salomon są bezpłatne. Po wypełnieniu stosownego formularza konsument otrzymuje opłaconą z góry etykietę, którą powinien nakleić na przesyłkę zwrotną. W celu zarejestrowania zwrotu należy wejść w zakładkę Zwroty i wybrać opcję “Deklaruj zwrot” po wpisaniu adresu e-mail i numeru zamówienia.
Sklep Salomon nie przewiduje wymian produktów w tradycyjnym tego słowa znaczeniu. Aby dokonać wymiany należy zarejestrować zwrot i odesłać niepasujące artykuły, a następnie ponownie dokonać zakupu, uwzględniając produkty, które go interesują. Sklep Salomon zleci zwrot środków na konto klienta w terminie maksymalnie 14 dni od momentu przyjęcia przesyłki w magazynie i jej pozytywnej weryfikacji. Niezależnie od tego terminu zrealizowana zostanie wysyłka zamówionych artykułów.
Instrukcja dokonania zwrotu wraz z kodem do jego nadania powinny znajdować się w otrzymanym zamówieniu. Konsumenci powinni odesłać produkty w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi akcesoriami oraz ewentualnymi gratisami. Jeśli zwracany artykuł jest częścią kompletu, konieczne jest zwrócenie całości.
Klient powinien wypełnić formularz zwrotu oraz przesłać go do sklepu drogą mailową. W taki sam sposób otrzyma potwierdzenie jego otrzymania od biura obsługi. Wówczas konsument jest już zobowiązany do zwrócenia towaru, który został ujęty w formularzu, nie później niż w terminie 30 dni od chwili przesłania wniosku.
Zwrotom nie podlegają zmontowane narty, ponieważ są produktem spersonalizowanym pod specjalne wymagania klienta.
Zwrot środków w sklepie Salomon
Klient, który chce zwrócić towar w sklepie Salomon ma na to 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Po weryfikacji zawartości przesyłki w magazynie firmie pełen zwrot środków zostaje zlecony w terminie nie dłuższym niż 14 dni. To ustawowy czas na zwrot pieniędzy, którego sprzedawca nie powinien przekraczać.
Zwrot środków jest dokonywany tą samą drogą, którą zrealizowano płatność.