Sortshop zwrot - jak zwrócić zamówienie do Sortshop?

We współczesnym świecie zakupy online towarzyszą nam praktycznie każdego dnia. Ta forma nabywania produktów jest niezwykle komfortowa i przyjemna. Bez względu na miejsce i porę dnia czy nocy, możemy dokonywać zakupów, ponieważ sklepy internetowe są dostępne przez całą dobę. To samo dotyczy zwrotów produktów, które można szybko i bezproblemowo zrealizować w kilka minut, nie martwiąc się o bezpieczeństwo transakcji. Procedura zwrotu do Sortshop jest równie łatwa. Zapraszamy do przeczytania naszego artykułu, aby dowiedzieć się, jak w kilka chwil zwrócić paczkę z niechcianymi produktami.

Jak nadać paczkę ze zwrotem do Sortshop?

Sklep internetowy Sortshop oferuje swoim klientom tradycyjny zwrot zamówienia, ale także darmową formę. Aby móc skorzystać z darmowego zwrotu należy mailowo poinformować sklep o chęci odesłania swojego zamówienia. Należy również napisać, kiedy kurier mógłby odebrać paczkę w przedziale godzinowym 9-14. Sklep wygeneruje list przewozowy, który następnie będzie trzeba umieścić na paczce. Kurier odbierze zwrot w wyznaczonym przez nas terminie. 

Jeżeli ktoś woli skorzystać z paczkomatu jest też taka możliwość. W mailu należy podać informację, w którym paczkomacie chcielibyśmy nadać paczkę. Zostanie wygenerowany list przewozowy do naklejenia na zwrocie. Ta opcja odesłania towaru nie obejmuje kurtek i płaszczy. Sklep w ciągu 14 dni zwróci wydaną gotówkę klientowi.

Jak spakować zwrot do Sortshop?

Zwrot do Sortshop należy spakować najlepiej w oryginalne opakowanie. Do wnętrza paczki można włożyć formularz zwrotu, który przyśpieszy całą procedurę. Jeżeli na opakowaniu są jakieś etykiety trzeba je niezwłocznie usunąć. Przesyłkę najlepiej dodatkowo zabezpieczyć szeroką taśmą lub stretchem. Sklep daje klientom 14 dni na zwrot zamówienia bez konieczności podawania przyczyny.

Jakich produktów nie można zwrócić?

Do sklepu Sortshop nie można zwrócić rzeczy z uszkodzeniami, zabrudzeniami i widocznymi śladami używania. Wszystkie produkty muszą posiadać oryginalne metki i ewentualne zabezpieczenia. Usterki wynikające z nieprawidłowego użytkowania nowych produktów mogą spowodować uniemożliwienie zwrotu.

Jak skontaktować się ze sklepem Sortsop?

Ze sklepem Sortshop można skontaktować się poprzez adres e-mail: sklep@sortshop.pl lub telefonicznie z obsługą klienta: +48 512 852 650.

Sortshop zwrot FAQ

Czego nie można zwrócić?

Czy zwrot jest darmowy?

Jaki jest adres sklepu?

Ile jest dni na zwrot?

Zobacz także:

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto