W jaki sposób nadać zwrot do Tifanni Butik?

Zakupy internetowe są często naszą zwykłą codzienną czynnością. Strony sklepów online możemy oglądać w dowolnym momencie w ciągu dnia czy nocy i oczywiście z dowolnego miejsca. Nie zawsze zaglądamy do nich po coś konkretnego. Czasem lubimy tylko zapoznać się z ofertą sklepu i nową kolekcją. Jeżeli już coś nam wpadnie w oko, dokonujemy zakupu, który jak wiemy, jest na odległość bez możliwości przymierzenia. Dopiero gdy otrzymamy przesyłkę, możemy sprawdzić, czy zamówione rzeczy nam odpowiadają. W przypadku zbyt pochopnych zakupów mamy możliwość zwrotu. I właśnie w tym artykule podpowiadamy ci, jakie kroki musisz wykonać, by odesłać niedopasowane produkty. Sprawdź!

Co znajdziemy w sklepie internetowym Tifnni Butik?

W Tifanni Butik znajdziesz zarówno codzienne stylizacje, jak i wyjątkowe kreacje na specjalne okazje. Oferta sklepu jest dedykowana kobietom, które podążają za najnowszymi trendami, ale także cenią sobie ponadczasowy, klasyczny styl. Marka przykłada ogromną uwagę do tworzenia kolekcji, dbając o wysoką jakość wykonania oraz bogactwo różnorodnych propozycji. Twórcy najmodniejszych kolekcji chcą inspirować do tworzenia unikalnych zestawów, które pozwolą poczuć się wyjątkowo w każdej sytuacji. Priorytetem projektantów jest zadowolenie klienta, dlatego zamówienia wysyłane są z bardzo szybko, by klient jak najkrócej czekał na swoje zamówienie. 

Ile jest dni na zwrot zamówienia?

Klienci sklepu Tifanni Butik mają prawo do zwrotu zamówionych produktów. Aby dokonać zwrotu, należy spakować przesyłkę i w ciągu 14 dni od daty dostarczenia jej przez kuriera odesłać pod wskazany adres zwrotu.

Jaki jest adres sklepu Tifanni Butik?

Adres, na który należy kierować przesyłkę ze zwrotem to: TIFANNI BUTIK, ul. Książęca 7, 45-580 Opole.

Jakie produkty nie podlegają zwrotowi?

Jeżeli postanowiłeś dokonać zwrotu zamówionych produktów, to musisz pamiętać o kilku kwestiach. Do Tifanni Butik nie można zwrócić rzeczy uszkodzonych, z plamami czy z wyczuwalnymi zapachami perfum. Konieczne jest, aby wszystkie produkty posiadały oryginalne metki i nie były prane. Te warunki muszą zostać spełnione, ponieważ w innym przypadku obsługa sklepu odrzuci paczkę zwrotną.

Jak nadać paczkę ze zwrotem?

Tifanni Butik nie narzuca konkretnej formy zwrotu. Trzeba jednak pamiętać, aby nie nadawać przesyłek zwrotnych za pobraniem oraz do punktów odbioru, ponieważ takie paczki nie zostaną odebrania i wrócą do klienta. Produkty można nadać za pomocą dowolnej firmy kurierskiej lub usług Poczty Polskiej. Jak nadać zwrot?

  1. Wypełnij czytelnie dołączony do przesyłki formularz zwrotu i wraz z paragonem odłącz go do rzesyłki;
  2. Spakuj produkty, które zamierzasz zwrócić;
  3. Dokładnie zabezpiecz paczkę szeroką taśmą lub stretchem, ewentualnie włóż ją dodatkowo w foliopak;
  4. Zaadresuj i zanieś do dowolnej placówki Poczty Polskiej;
  5. Nadaj zwrot za pomocą paczki pocztowej, wybierając rejestrowaną formę zwrotu, by móc śledzić paczkę;
  6. Oczekuj na zwrot środków, który nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu przez sklep.

Jak poprawnie spakować zwrot?

Swój zwrot możesz spakować w dowolne pudełko. Możesz ponownie wykorzystać to, w którym otrzymałeś swoje zamówienie. Pamiętaj, aby wcześniej usunąć stare etykiety. Spakuj produkty, które okazały się nietrafione. Sprawdź, czy na pewno rzeczy są kompletne i mają przypięte metki. Dołącz do tego także formularz zwrotu wraz z paragonem lub fakturą, potwierdzającą zakup. Zabezpiecz całość taśmą i ewentualnie umieść dodatkowo w foliopaku, co uchroni twoją paczkę przed możliwym zniszczeniem.

Kontakt do Tifanni Butik

W razie ewentualnych pytań dotyczących zwrotów lub zamówień można skontaktować się z obsługą sklepu, pisząc wiadomość na podany adres e-mail:  kontakt@tifannibutik.pl lub od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 zadzwonić pod numer telefonu 600 77 30 20.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto