Zwrot do Agrafka - jak odesłać nietrafione zamówienie do Agrafka?

Zamawianie ubrań czy innych produktów przez internet jest dla nas czymś powszechnym. Lubimy tę formę zakupów, ponieważ na spokojnie bez tracenia czasu w długich kolejkach możemy poznać dokładnie ofertę sklepu i wybrać odpowiednie dla siebie produkty. Oczywiście kupujemy nie zawsze dla siebie, ale także lubimy robić w ten sposób prezenty dla najbliższych. Niestety musimy zawsze liczyć się z tym, że nie zawsze trafimy w czyjeś oczekiwania lub niedokładnie wybierzemy rozmiar do naszej sylwetki. Co wtedy? Zwrot do Agrafka jest niezwykle prosty i bezpieczny, a to pokażemy ci w poniższym artykule. Zajrzyj i poznaj wszystkie tajniki dotyczące zwrotów do Agrafka.

Jakie produkty można zwrócić?

Do sklepu internetowego Agrafka można zwrócić wszystkie produkty nieposiadające żadnych śladów użytkowania. Rzeczy muszą posiadać oryginalne metki, brak zabrudzeń, uszkodzeń, czy np. wyczuwalnych zapachów i oznak prania. Jeżeli przestrzegałeś tych wytycznych, to prawdopodobnie twój zwrot zostanie zaakceptowany.

W co spakować zwrot i o czym pamiętać?

Zwrot zamówienia najlepiej spakować w opakowanie, w którym je otrzymaliśmy. Nie jest to konieczne, ponieważ można użyć także kartonowego opakowania, papierowej torby czy foliopaku. Najważniejsze jest, aby paczka ze zwrotem została odpowiednio zabezpieczona. Kiedy już zapakujesz wszystkie zwracane rzeczy dokładnie zaklej przesyłkę taśmą, by podczas transportu nie odniosła żadnych obrażeń. Pamiętaj, że na odesłanie paczki z nietrafionym zamówieniem masz aż 30 dni, a nie ustawowe 14 dni. Nie musisz także podawać żadnej przyczyny tego, dlaczego zdecydowałeś się zwrócić zamówienie.

Jak nadać paczkę zwrotną?

Paczkę zwrotną możesz nadać za pomocą proponowanej formy przez sklep Agrafka. Ta forma jest usługa Paczkomat InPost:

  1. Zaloguj się do swojego konta w sklepie;
  2. W panelu konta kliknij DODAJ ZWROT;
  3. Następnie wybierz produkty, które chcesz zwrócić. To ty decydujesz o ilości, ponieważ nie musisz zwracać całości zamówienia;
  4. Jeżeli chcesz skorzystać z darmowego zwrotu, to musi być do Paczkomat InPost;
  5. Wybierz formę zwrotu i formę zwrotu środków;
  6. Sprawdź wszystkie swoje dane, czy nie zawierają jakichś błędów, a następnie kliknij DODAJ ZGŁOSZENIE ZWROTU;
  7. Wydrukuj wygenerowany plik, spakuj paczkę i wydrukowaną etykietę naklej na paczkę zwrotną;
  8. Nadaj paczkę w wybranym przez ciebie paczkomacie i oczekuj zwrotu środków.

Paczka ze zwrotem powinna zostać doręczona w ciągu 1-4 dni roboczych.

Jeżeli nie chcesz korzystać z tej formy zwrotu możesz użyć dowolnej firmy kurierskiej lub skorzystać z usług Poczty Polskiej. W tym przypadku polecamy, aby wysłać zwrot paczką pocztową, ponieważ wtedy możesz monitorować proces dostarczania paczki do siedziby sklepu.

Jak długo trzeba czekać na zwrot wydanych pieniędzy?

Jeżeli odesłałeś już swoje zamówienie, to na zwrot gotówki będziesz czekać nie dłużej niż 14 dni roboczych.

Czym są płatności odroczone i jak z nich skorzystać?

Płatności odroczone to inaczej możliwość zakupu produktów z opóźniona płatnością. Wybierając ten sposób w ciągu 30 dni musisz uregulować wydane środki za zamówienie. Maksymalna kwota, jaką możesz wydać, chcąc skorzystać z płatności odroczonych to 3000 zł. Platforma PayPo jest całkowicie bezpieczna i nie pobiera żadnych dodatkowych kosztów.

Agrafka to sklep dla każdego. Co w nim znajdziemy?

Sklep internetowy Agrafka rozprowadza odzież damską, męską, a także dziecięcą. Szeroki wybór w rozmiarówce sprawia, że każdy klient znajdzie produkty idealne dla siebie. Fasony są nie tylko codzienne i wygodne, ale także bardziej klasyczne i formalne. Każdy niezależnie od rozmiaru, jakiego nosi może zaufać Agrafce, jak już to zrobiło parę milionów klientów. To, co wyróżnia sklep to przede wszystkim cena idąca w parze z jakością i również stylowym wzornictwem oraz fasonem.

Jaki jest adres, na który trzeba nadać paczkę ze zwrotem?

Jeżeli samodzielnie zdecydowałeś się odesłać zamówienie, to zaadresuje je na: AGRAFKA, ul. Aleja Krakowska 165,box B16, 05-552 Łazy koło Warszawy. Jeżeli masz jakikolwiek pytania, to możesz zadzwonić na infolinię sklepu Agrafka +48 22 599 45 10 lub napisać wiadomość na adres e-mail: kontakt@agrafka.com.pl. W prawym górnym rogu na stronie sklepu dostępny jest czat, którego również możesz użyć do kontaktu.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto