Zwrot do Arkadie - jak nadać paczkę zwrotną do Arkadie?

Składanie zamówień online stało się naszą codziennością. Taka forma zakupów nie przez przypadek przypadła nam do gustu. Oszczędzamy wiele czasu, a także pieniędzy, znajdując produkty w okazyjnych cenach. Niestety trzeba liczyć się także z tym, że nie zawsze to, co zakupimy, spełni nasze oczekiwania. Nie ma się czym martwić, ponieważ dokonywanie zwrotów jest tak samo łatwe i przyjemne jak składanie zamówień. Zwrot do Arkadie daje swoim klientom możliwość szybkiego i darmowego zwrotu produktów. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj tajniki zwrotów.

W jaki sposób nadać paczkę ze zwrotem?

Paczkę ze zwrotem można nadać na kilka sposobów. Sklep Arkadie daje możliwość darmowego zwrotu produktów. Na adres e-mail: kontakt@arkadie.pl należy przesłać informację o podjęciu procedry zwrotu towaru. Należy pamiętać, by podać nazwę zamówienia oraz jego numer. Do 3 dni roboczych klient otrzyma kod uprawniający do darmowego zwrotu. Klient ma 14 dni na nadanie paczki w paczkomacie. Jeżeli klient otrzyma informację odrzucającą możliwość darmowego zwrotu może, to świadczyć o przekroczeniu danego terminu lub chęci zwrotu bielizny, która nie podlega zwrotowi.

Jaki jest adres zwrotu i dane kontaktowe do sklepu Arkadie?

Jeżeli klient chce skontaktować się ze sklepem Arkadie, może wysłać wiadomość na adres e-mail: kontakt@arkadie.pl. Adres sklepu to Bigotka Sp. z o.o., ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań.

Jakie produkty można zwrócić?

Do sklepu internetowego Arkadie można zwrócić produkty w stanie kompletnym bez śladów użytkowania. Rzeczy nie mogą być uszkodzone, zabrudzone i bez oryginalnych metek. Sklep nie przyjmuje zwrotów bielizny ze względów higienicznych. Ten rodzaj towaru nie zostanie przyjęty podczas zwrotu. Każdy klient ma aż 45 dni na dokonanie zwrotu zamówienia. Oświadczenie zwrotu można pobrać ze strony sklepu lub napisać samodzielnie. 

Jak poprawnie spakować paczkę ze zwrotem do Arkadie?

Paczkę ze zwrotem należy dokładnie zapakować. Można do tego użyć oryginalnego opakowania, w którym otrzymaliśmy zamówienie lub kartonowego pudełka czy foliopaku. Pakowane produkty muszą posiadać komplet metek i być w stanie idealnym. Pamiętaj, aby nie zwracać bielizny, ponieważ nie podlega ona zwrotowi.

Zobacz także:

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto