- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Asos - jak odesłać zamówienie zwrotne do Asos?
Zwrot do Asos - jak odesłać zamówienie zwrotne do Asos?
Nadawanie paczek zwrotnych jest łatwiejsze, niż mogłoby się wydawać. Coraz częściej wybieramy zakupy online, doceniając wygodę i oszczędność czasu. Sklepy internetowe oferują nam szeroki wybór produktów, dzięki czemu możemy zaspokoić nie tylko własne potrzeby, ale także oczekiwania naszych bliskich. W przypadku, gdy zakupione przedmioty nie spełniają naszych oczekiwań lub prezent okazuje się nieodpowiedni, każdy ma możliwość ich zwrotu. W artykule znajdziesz szczegółowe informacje na temat procedury zwrotu, abyś mógł bez problemu zwrócić przesyłkę do Asos. Zapraszamy do lektury i dokonania zwrotu szybko i wygodnie.
Jaki jest czas zwrotu do Asos?
Każdy klient sklepu Asos ma 28 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia przesyłki na jej zwrot. W ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia zwrot jest bezpłatny, po przekroczeniu tego terminu zostanie naliczona opłata.
Jakich produktów nie można zwrócić?
Ze względów higienicznych do Asos nie można zwrócić kilku rodzajów produktów. Produkty do twarzy i ciałą jeżeli zostały otwarte, zużyte lub ochronna zostanie naruszona, nie mogą zostać zwrócone. W przypadku bielizny, strojów kąpielowych zerwanie nakładki higienicznej będzie równoważne z niemożliwością odesłania produktów. Ostatnią rzeczą, która nie może zostać odesłana, jest biżuteria z naruszonym opakowaniem. Takie produkty nie podlegają zwrotowi. Klienci są proszeni o zachowanie ostrożności podczas dokonywania zakupów.
Wszystkie produkty bez oryginalnych metek czy obuwie bez oryginalnego pudełka również nie podlegają zwrotowi.
Zwrot do Asos - jak odesłać zamówienie?
Na stronie internetowej Asos znajdziesz propozycje zwrotów zamówień.
Zwrot za pomocą kuriera DHL:
- Zaloguj się do swojego konta w sklepie i przejdź do zakładki Moje konto, a następnie Moje zamówienia;
- Wybierz produkty, które chcesz zwrócić i potwierdź powód zwrotu;
- Wyszukaj punkty nadania, by znaleźć najbliższe miejsce, w którym będziesz mógł nadać swoją paczkę;
- Po zatwierdzeniu zwrotu na swój adres e-mail otrzymasz wiadomość z etykietą, którą wydrukuj i przyklej na paczce zwrotnej;
- Zapakuj wszystkie produkty przeznaczone do zwrotu i zanieś paczkę do wybranego punktu, zachowaj dowód nadania i oczekuj na zwrot środków.
Zwrot za pomocą Paczkomat InPost:
- Zaloguj się do swojego konta w sklepie i wejdź w zakładkę Moje zamówienia; zaznacz produkty, które chcesz zwrócić;
- Wyszukaj odpowiedni dla ciebie punkt nadania;
- Po zaakceptowaniu zwrotu, otrzymasz 10-cyfrowy kod nadania paczki;
- Zapakuj przedmioty w odpowiedni karton, jeżeli wykorzystujesz jakiś ponownie, to usuń z niego stare etykiety;
- Gdy nadasz przesyłkę w paczkomacie, otrzymasz powiadomienie na e-mail lub numer telefonu.
Zwrot powinien zostać przetworzony w ciągu 15 dni od jego wysłania.
Czy można zwrócić więcej niż jedno zamówienie w tej samej paczce?
Tak, jest taka możliwość. Można połączyć swoje zwroty i odesłać różne zamówienia w jednej paczce. Sklep oferuje możliwość odesłania starych opakowań z Asos, których już nie potrzebujesz.
W celu połączenia zwrotów zaloguj się do swojego konta i przejdź do zakładki Moje zamówienia. Zwroty możesz połączyć tylko do 14 dni kalendarzowych od ich . Wybierz z listy te, które cię interesują i zaznacz.
Czy jest możliwość wymiany produktu w Asos?
Asos nie prowadzi wymiany produktów. W celu wymienienia nietrafionej rzeczy należy ją zwrócić i ponownie złożyć zamówienie na już właściwy dla nas towar.
Jak spakować zamówienie do Asos?
Zamówienie zwrotne do Asos możesz zapakować w to opakowanie, w którym otrzymałeś swoje pierwotne produkty. Pamiętaj, aby wcześnie odkleić wszystkie stare etykiety i przykleić nową. Do środka włóż wyłącznie kompletne i niezniszczone rzeczy. Pamiętaj, że wszystkie produkty muszą posiadać oryginalne metki i dodatkowe zabezpieczenia, a obuwie musi być zwracane w oryginalnym opakowaniu.