Zwrot do Butik na plus w kilka minut

Sklepy internetowe oferują nam niezliczone ilości produktów, różnorodność marek i przede wszystkim wygodę w dokonywaniu zakupów online. Może zdarzyć się sytuacja, w której będziemy zmuszeni dokonać zwrotu nietrafionego produktu z powodu złego rozmiaru lub innego wyglądu w rzeczywistości. Zwrot do Butik na plus zapewnia każdemu klientowi szybkie odzyskanie wydanej gotówki, dzięki czemu klienci mogą cieszyć się wygodą przy i odsyłaniu niezadowalających towarów. 

Butik na plus zwroty - co mogę zwrócić?

Aby zwrot do Butik na plus został zaakceptowany, istotne jest zapamiętanie kilku kwestii. Zakupione ubrania nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania, więc można je jedynie przymierzyć bez uszkadzania oryginalnych zabezpieczeń. Towar musi posiadać metkę świadczącą o jego nowości, a także nie może posiadać żadnych wad i uszkodzeń.

Ile dni na zwrot do Butik na plus?

Jeżeli się rozmyśliłeś, prezent okazał się nietrafiony lub zwyczajnie nie dopasowałeś rozmiaru ubrania do swojej sylwetki, to masz prawo zwrotu przesyłki w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Zwrotu możesz dokonać, wysyłając paczkę na wskazany adres na stornie internetowej sklepu Butik na plus.

Zrób zwrot do Butik na plus krok po kroku

Do wykonania zwrotu w sklepie internetowym Butik na plus będziesz musiał wykonać kilka prostych kroków:

  • na adres sklep@butiknaplus.pl wyślij oświadczenie, w którym odstępujesz od umowy;
  • następnie spakuj przesyłkę i odpowiednio ją zabezpiecz;
  • zaadresuj zwrot i wyślij pod wskazany adres:
    Butiknaplus.pl FHU JERO  Romuald Jędryczka
    ul. Szymańskiego 12
    87-100 Toruń.

Jak zapakować zwrot do Butik na plus?

Sklep internetowy Butik na plus oferuje bogaty asortyment, w tym artykuły, które często nie są dostępne w sklepach stacjonarnych, co zwiększa zakres dostępnych opcji. Klienci mogą wygodnie przetestować ubrania i produkty oraz dopasować je do swoich potrzeb. Gdy zdecydujesz się na zwrócenie zamówionych rzeczy, pamiętaj, aby je dokładnie zabezpieczyć przez ewentualnym zniszczeniem podczas transportu. Użyj do tego najlepiej oryginalnego opakowania i zapisz adres zwrotu w widocznym miejscu na paczce. Jeżeli nie posiadasz już opakowania, w którym zamówienie do ciebie dotarło, nie musisz się martwić, ponieważ możesz użyć równie dobrego opakowania, które posiadasz aktualnie w domu.

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto