- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do BUTYDLAMALUCHA - szybko i wygodnie
Zwrot do BUTYDLAMALUCHA - szybko i wygodnie
Chcesz zrobić zwrot do sklepu ButyDlaMalucha.pl i zastanawiasz się od czego zacząć? Z pomocą przychodzi platforma wygodnezwroty.pl, która poprowadzi Cię przez cały proces!
Zwrot do ButyDlaMalucha - jakie produkty można zwrócić?
Zwrotu do ButyDlaMalucha.pl można dokonać w ciągu 30 dni od dnia doręczenia przesyłki do Twoich rąk. Zwrócić można wszystkie produkty, które po otwarciu nie są dyskwalifikowane ze względów higienicznych, nie są spersonalizowane oraz nie zostały zakupione na aukcji publicznej.
Jak nadać zwrot do ButyDlaMalucha?
Aby nadać zwrot należy wypełnić formularz dostępny na stronie sklepu oraz dodać go do zwracanego produktu. Zwrotu możesz dokonać bezpośrednio w sklepie lub odsyłając paczkę dowolnym przewoźnikiem na podany poniżej adres. Jeżeli zależy ci na najszybszym i najłatwiejszym sposobie dokonania zwrotu, platforma wygodnezwroty.pl sprawdzi się idealnie.
ButyDlaMalucha zwroty - poradnik krok po kroku
Platforma wygodnezwroty.pl gwarantuje prosty sposób nadania zwrotu:
Krok 1:
Wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić towar.
Krok 2:
Wybierz preferowaną firmę kurierską i opłać paczkę. Wystarczy, że wypełnisz swoje dane, nie ma potrzeby drukowania etykiety lub adresu - wszystko odbywa się online.
Krok 3:
Dostarcz przesyłkę do wybranego punktu nadania. Może to być urządzenie Paczkomat® lub sklepy Żabka, Lidl, Kolporter i wiele innych. Wybierz ten, którego lokalizacja najbardziej Ci odpowiada.
Krok 4:
Spodziewaj się zwrotu środków na konto w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Gwarantujemy, że cały proces przebiegnie szybko i przyjemnie, dzięki platformie wygodnezwroty.pl możesz z łatwością oddawać niechciane produkty.
Gdzie nadać zwrot do ButyDlaMalucha?
Zwroty należy wysyłać na adres:
MAGAZYN ZWROTÓW SZOPEX-DUTKIEWICZ sp. z o.o. sp. k.
ul. Hozjusza 1z
11-041 Olsztyn
Jak zapakować przesyłkę do zwrotu?
Aby zwrócić produkty do sklepu, nie należy używać oryginalnego kartonu producenta, w którym były one zapakowane. Konieczne jest dodatkowe zabezpieczenie przed wysyłką.Jeśli chcesz zwrócić produkt o większej wartości, należy umieścić go w bezpiecznym kartonie. Możesz użyć podwójnego opakowania, zwyczajowo nazywanego "doublebox", w którym otrzymałeś zamówienie. Upewnij się, że produkt jest prawidłowo umieszczony w dodatkowym opakowaniu i odpowiednio zaklejony. Metoda H, polegająca na zaklejeniu otwarcia pudełka w kształcie litery H, jest jednym z bezpiecznych sposobów na to. Jeśli masz do odesłania mniejszy produkt, na przykład ubrania, możesz skorzystać z dostępnych możliwości. Możesz umieścić produkt w kopercie bąbelkowej, zabezpieczyć go szarym papierem, umieścić w foliopaku lub użyć grubszego, nieprzezroczystego worka, który należy szczelnie zakleić. Jeśli wykorzystujesz oryginalne opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie, upewnij się, że nie ma na nim etykiety nadawczej sklepu. Etykietę nadawczą można zerwać, całkowicie zamazać lub zakleić nową etykietą, aby zapewnić prawidłowe dostarczenie przesyłki zwracanej do sklepu.