Zwrot do Buu - jak odesłać obuwie i torebki do Buu?

Coraz częściej decydujemy się na zakupy online, ponieważ oferta dostępna w sieci jest zazwyczaj znacznie większa niż ta dostępna w tradycyjnych sklepach stacjonarnych. Zakupy internetowe niosą za sobą wiele korzyści, ale niestety mogą pojawić się drobne problemy, szczególnie związane z koniecznością zwrotu zamówienia. W niniejszym artykule omówimy możliwość zwrotu lub reklamacji oraz co należy wziąć pod uwagę podczas dokonywania zwrotu. Zazwyczaj nie jest wymagane podanie przyczyny zwrotu, co stanowi dodatkową zaletę. Zapraszamy do lektury poniższego tekstu, który pokaże, że odesłanie zamówienia nie jest skomplikowane.

Buu - buty i torebki

Sklep internetowy Buu zajmuje się sprzedażą obuwia oraz torebek. Marka na rynku istnieje od 2003 roku i specjalizuje się w rozprowadzaniu butów z różnych części świata. Sklep stara się podążać za nowymi trendami, dbać o każdy detal wykonywanych produktów, a przede wszystkim jakość, która dla klientów jest bardzo istotna. Trzem filarami Buu jest uczciwość, lojalność i profesjonalizm. 

Jaki jest czas zwrotu zamówienia do Buu?

Aby zwrócić zamówienie do sklepu internetowego Buu, należy na samym początku poinformować o tym sklep mailowo: sklep@buu.pl. Pracownik sklepu udzieli wszystkich niezbędnych informacji. Na odesłanie rzeczy każdy klient ma 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia przez kuriera.

Jakie produkty podlegają zwrotowi do Buu?

Do sklepu internetowego Buu można zwrócić produkty wyłącznie w stanie idealnym. Buty czy torebki nie mogą posiadać żadnych zniszczeń lub śladów nieprawidłowego użytkowania. Konieczne jest, aby miały przypięte wszystkie oryginalne metki wraz z ewentualnymi dodatkowymi zabezpieczeniami, jeżeli takie były.

Jakie formy płatności dostępne są na stronie Buu?

Sklep internetowy Buu oferuje płatności takie jak: Przelewy24, PayPal, przelew na konto lub płatność przy odbiorze.

Jak krok po kroku nadać zwrot do Buu?

Paczkę zwrotną do Buu można nadać dowolną formą. Ważne jest, by zawsze korzystać z rejestrowanych form wysyłki. Przedstawiamy dwie możliwe formy odsyłania zamówienia:

Zwrot za pomocą DPD:

  • Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/  i wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM"; 
  • W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych; 
  • Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd; 
  • Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.

Zwrot za pomocą Wygodnych Zwrotów:

  • Wejdź stronę Wygodne Zwroty i znajdź sklep Buu. 
  • Wypełnij formularz i opłać koszty wysyłki. W formularzu podaj szczegóły przesyłki, wybierz firmę kurierską, podaj swoje dane i ureguluj opłatę za wysyłkę. Cała procedura odbywa się bez potrzeby drukowania etykiety czy adresowania paczki. 
  • Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów odbioru, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl, itp. 

Zabrania się nadawania paczek za pobraniem.

Co musi zawierać zwrot do Buu?

Zwrot do sklepu Buu zawierać musi dowód zakupu - paragon lub fakturę. Ważne jest to, aby zapakować produkty przeznaczone do zwrotu w oryginalne opakowanie. Kompletne rzeczy należy włożyć do pudełka i dokładnie zabezpieczyć wypełnieniem chroniącym produkty podczas transportu. Całość należy dokładnie zakleić taśmą lub włożyć w foliopak.

Wymiana w Buu - jak jej dokonać?

Aby wymienić produkty w Buu, najpierw należy skontaktować się z obsługą sklepu i ustalić szczegóły wymiany. Na wymianę każdy klient ma 14 dni kalendarzowych od dani otrzymania zamówienia. Produkty wysłać trzeba w oryginalnym opakowaniu i z dołączonym dowodem zakupu.

Jak złożyć reklamację w Buu?

Jeżeli na danym produkcie pojawiła się wada, należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu pod numerem telefonu +48 691 224 720 lub pod adresem: sklep@buu.pl. Można także skorzystać z formularza dostępnego na stronie sklepu, co ułatwi procedurę pracownikom Buu. Dokonując reklamacji, należy opisać wadę i zaznaczyć swoje oczekiwania względem reklamacji.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto