- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Camoshop
Zwrot do Camoshop - jak nadać paczkę ze zwrotem do Camoshop?
Dzisiejsze sklepy internetowe oferują nam naprawdę różnorodne produkty. Bez wychodzenia z domu możemy nabyć praktycznie wszystko, czego potrzebujemy. Jest to bardzo wygodne, a także w dużej mierze oszczędza nasz czas. Nie musimy stać w korkach i długich sklepowych kolejkach, ponieważ dokonywanie zakupów online zajmuje tylko kilka minut. Co w przypadku zamówienie niewłaściwego rozmiaru lub fasonu? Tutaj również nie ma się czym przejmować. Zwrot do Camoshop jest szybki i bezproblemowy! Jeżeli chcesz poznać tajniki zwrotów, przeczytaj nasz artykuł i zwracaj zamówione rzeczy bezproblemowo.
W jaki sposób nadać zwrot do Cameshop?
Zwrot do Cameshop nadasz na dwa różne sposoby:
- Możesz skorzystać z usług Poczty Polskiej, wybierając tradycyjną formę wysyłki na podany przez sklep adres sklepu: CAMOSHOP ul. Bysławska 84 wejście B II piętro 04-993 Warszawa. Pamiętaj, że sklep nie przyjmuje paczek wysyłanych za pobraniem i wysyłanych bezpośrednio do paczkomatu. Zalecamy wybór paczki rejestrowanej, a nie tradycyjnego listu, by uniknąć zagubienia przesyłki.
- Drugą komfortową opcją jest skorzystanie z platformy Wygodne Zwroty. Strona ta oferuje każdemu klientowi szybkie nadawanie przesyłki w dowolnym punkcie wybranym przez klienta. To ty decydujesz jaką formą kurierską wyślesz swój zwrot i czy będziesz chciał drukować etykietę zwrotną, czy jedynie skorzystasz z wygenerowanego kodu zwrotu.
Jak nadać zwrot za pomocą Wygodnych Zwrotów?
- Wejdź na Wygodne Zwroty i wybierz sklep Camoshop;
- Wypełnij formularz, aby zarejestrować zwrot w systemie zwrotów oraz ureguluj koszty przesyłki. W formularzu podaj szczegóły dotyczące przesyłki, wybierz firmę kurierską i wprowadź swoje dane. Ta procedura obejmuje także brak potrzeby drukowania etykiety oraz ręcznego adresowania paczki;
- Nadaj paczkę w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy popularne sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl itp;
- Oczekuj na zwrot środków. Przewidywany czas oczekiwania na zwrot pieniędzy to zazwyczaj 14 dni od momentu złożenia rezygnacji z umowy.
Informacje dotyczące zwrotów
Jeżeli klient chciałby skontaktować się z obsługą sklepu, można wysłać wiadomość e-mail pod adres: [email protected] lub telefonicznie: 502577555. Adres, na który należy kierować paczkę ze zwrotem to: CAMOSHOP ul. Bysławska 84 wejście B II piętro 04-993 Warszawa.
Jak spakować paczkę ze zwrotem do Camoshop?
Przesyłkę zwrotną zapakuj najlepiej w kartonowe opakowanie. Umieść produkty we wnętrzu paczki razem z wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu, dostępnym na stronie internetowej sklepu. Pamiętaj, aby zwracane produkty nie posiadały żadnych śladów nieprawidłowego użytkowania. Rzeczy muszą posiadać wszystkie niezbędne metki i ewentualne zabezpieczenia. Kompletny zwrot zabezpiecz stretchem lub foliopakiem i zaadresuj.