- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do CH Styl - jak nadać paczkę zwrotną do CH Styl?
Zwrot do CH Styl - jak nadać paczkę zwrotną do CH Styl?
Nadawanie paczek zwrotnych jest prostsze, niż mogłoby się wydawać. Często wybieramy zakupy online, doceniając wygodę i oszczędność czasu, jaką nam to zapewnia. Sklepy internetowe oferują nam szeroki wybór produktów, pozwalając zaspokoić nie tylko nasze potrzeby, ale także oczekiwania osób bliskich. Jeśli niestety zakupione przedmioty nie spełniają naszych oczekiwań lub prezent okazuje się nieodpowiedni, każdy ma możliwość ich zwrotu. W poniższym artykule opowiemy o szczegółach procedury zwrotu do CH Styl, odpowiadając na najczęściej zadawane pytania, abyś mógł zwrócić przesyłkę bez obaw i problemów. Przeczytaj nasz artykuł i dokonaj zwrotu do CH Styl szybko i wygodnie.
Jakie produkty można zwrócić do sklepu CH Styl?
Do sklepu internetowego CH Styl można zwrócić wszystkie produkty bez śladów użytkowania. Rzeczy nie mogą być noszone czy prane. Nie mogą również posiadać plam, uszkodzeń lub innych zniszczeń. Podczas przymierzania należy uważać, by nie pobrudzić ubrań kosmetykami, np. podkładem. Konieczne jest, aby wszystkie zwracane ubrania posiadały oryginalne metki oraz posiadały plomby zabezpieczające. Oderwanie tych zabezpieczeń jest równoznaczne z odrzuceniem zwrotu przez obsługę sklepu.
Jaki jest adres zwrotu/reklamacji do CH Style?
Paczkę zwrotną należy odesłać na adres: Karolina Pawulska, ul. Wysoka 13/4, 97-300 Piotrków Trybunalski.
O czym należy pamiętać, składając zamówienie zwrotne do CH Styl?
Decydując się na zwrot do CH Styl, należy pamiętać o wypełnieniu formularza odstąpienia od umowy i umieszczeniu go w paczce ze zwracanymi produktami. Istotną informacją jest to, że każdy klient sklepu internetowego CH Styl ma 14 dni kalendarzowych na zwrot zamówionych rzeczy, które okazały się ostatecznie niedopasowane. Wszystkie ubrania muszą posiadać oryginalne metki.
Reklamacja do CH Styl - jak złożyć reklamację?
W przypadku otrzymania produktu z wadą klient ma szanse na jego zwrócenie. W tym przypadku niezwłocznie trzeba skontaktować się z obsługą sklepu i odesłać produkt na adres sklepu. Konieczne jest, aby do wnętrza paczki z reklamowanymi produktami dołączyć formularz reklamacyjny.
Reklamowany towar musi być czysty i dokładnie zapakowany. Jeżeli sprzedający uzna reklamację, to reklamowany produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam pełnowartościowy. W przypadku niemożliwości spełnienia tych warunków zwrócone zostaną koszty danej rzeczy.
Jak odesłać produkty, które nie spełniły oczekiwań?
Zwrot do CH Style możesz nadać za pomocą popularnych firm kurierskich. Poniżej przedstawiamy instrukcję nadania paczki przy skorzystaniu z usług Paczkomat InPost lub firmy DPD:
Zwrot za pomocą Paczkomat InPost:
- Wejdź na stronę lub aplikację Paczkomat InPost i kliknij opcję NADAJ;
- Wybierz opcje wysyłki PACZKOMAT - DOM i określ wielkość paczki;
- Następnie wypełnij formularz, podając wszystkie niezbędne dane;
- Opłać zwrot i nadaj paczkę.
Zwrot za pomocą DPD:
- Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/ i wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM";
- W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych;
- Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd;
- Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.
Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym sklep został poinformowany o dostarczeniu przesyłki.
CH Styl - sklep dla kobiet lubiących elegancję i wygodę
Sklep internetowy CH Styl skierowany jest dla kobiet poszukujących dobrego stylu. Znajdziemy tam sukienki, bluzki, marynarki, spódnice czy spodnie, a nawet okrycia wierzchnie. Wszystkie produkty charakteryzują nieoczywiste kroje, kolory i wzory. Barwy produktów są naprawdę mocno nasycone, co sprawia, że wyróżniają się na tle kolekcji z innych sklepów. Osoby szukające nowych trendów, znajdą je również w CH Styl w specjalnej zakładce Nowości.