Zwrot do Debrande - jak nadać paczkę ze zwrotem?

Sklep internetowy Debrande w swoim asortymencie posiada bogatą ofertę obuwia i odzieży dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Ten szeroki wybór zachęca do dokonywania zakupów online, ponieważ wygodnie i na dowolnym urządzeniu można przeglądać ofertę sklepu. Mimo zawartych wielu wytycznych dotyczących rozmiaru może zdarzyć się sytuacja, w której nie do końca uda nam się dopasować dany produkt lub zwyczajnie się rozmyślimy. Z pomocą w takiej sytuacji przychodzi zwrot do Debrande! Jest on niezwykle prosty i szybki. Sprawdź nasz artykuł, by poznać szczegóły.

Jakie są warunki zwrotu produktów do Debrande?

Każdemu klientowi przysługuje 14 dni na zwrot zamówienia. Zwracane produkty nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania, zniszczeń czy zabrudzeń. Rzeczy muszą posiadać komplet metek i ewentualnych oryginalnych zabezpieczeń. Pamiętaj o tym, gdy zamawiasz produkty. Przymierzając odzież czy obuwie bądź ostrożny i nie zrywaj zabezpieczeń świadczących o nowości danego produktu. Niedostosowanie się do zaznaczonych wytycznych może spowodować odrzucenie zwrotu przez sklep Debrande.

Jak poprawnie zapakować zwrot?

Zwrot najlepiej zapakować w kartonowe opakowanie i dodatkowo umieścić je w foliopaku, by uniknęło możliwych uszkodzeń podczas transportu. Do wnętrza włóż zwracane produkty i pamiętaj, aby produkty były kompletne i schludnie złożone. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu i razem z paragonem również umieść go w przesyłce. Jeżeli nie masz jak wydrukować formularza, możesz napisać go odręcznie korzystając ze wzoru. 

Jak nadać zwrot do sklepu internetowego Debrande?

  1. Zawiadom sklep o chęci dokonania zwrotu. Możesz to zrobić w zakładce w swoim koncie internetowym ZWROT TOWARU lub napisać wiadomość na adres kontakt@debrande.pl;
  2. Zapakuj zwracane produkty w karton i dodatkowo umieść go w foliopaku, by uniknąć zniszczenia podczas transportu. Pamiętaj, aby do środka paczki włożyć paragon i wypełniony formularz zwrotu;
  3. Wyślij paczkę za pomocą szybkich zwrotów za jedyne kilka złotych. Wejdź na swoje indywidualne konto w sklepie i przejdź do sekcji związanej z zwracanymi zamówieniami, naciśnij przycisk "zwróć towar" i kontynuować zgodnie z wyświetlanymi komunikatami. Koszty zwrotu zostaną potrącone z kwoty, która jest podlega zwrotowi.
  4. Zaadresuj paczkę: DEBRANDE Sp. z o.o., ul. Obornicka 227, 60-650 Poznań.
  5. Proces zwracania środków będzie zrealizowany jak najszybciej na wskazane konto bankowe, zazwyczaj trwa to do dwóch dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.

Kontakt do sklepu internetowego Debrande

W razie jakichkolwiek pytań można skontaktować się ze sklepem pod numerem telefonu 575 695 711 lub korzystając z adresu e-mail kontakt@debrande.pl

Wymiana produktów w sklepie Debrande

Sklep Debrande daje możliwość zwrotu produktów. Wystarczy mailowo lub telefonicznie poinformować sklep o chęci wymiany. Obsługa sklepu sprawdzi dostępność danego produktu, a klient za pomocą szybkich zwrotów odeśle paczkę z wymienianym produktem. W tym przypadku należy postępować zgodnie z procedurami zwrotu, napisanymi powyżej. W przypadku, gdy cena produktu do wymiany jest wyższa, konieczne jest pokrycie różnicy poprzez przelanie odpowiedniej kwoty na nasze konto. Natomiast gdy cena produktu do wymiany jest niższa, zobowiązujemy się do zwrócenia różnicy bezpośrednim przelewem na wskazane konto bankowe.

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto