- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do Eshopper - jak nadać paczkę zwrotną do Eshopper?
Zwrot do Eshopper - jak nadać paczkę zwrotną do Eshopper?
Zwracanie nietrafionego zamówienia jest prostsze, niż mogłoby się wydawać. Sklepy internetowe oferują nam naprawdę wiele ciekawych produktów, więc zakupy online są idealną okazją, aby szybko nabyć wymarzone rzeczy. Jeżeli z jakiegoś powodu okaże się, że nasze zamówienie nie do końca spełni nasze oczekiwania lub rozmiar nie będzie dokładnie dopasowany, to nic straconego! Zwrot do Eshopper jest łatwy, ponieważ należy wykonać tylko kilka podstawowych kroków. Sprawdź nasz wpis i zobacz jakie to proste!
Sklep Eshopper - co oferuje swoim klientom?
Eshopper to nowoczesna firma obecna na rynku od 2012 roku. Specjalizuje się w sprzedaży odzieży oraz obuwa. Marka ta stara się, aby jakoś była na najwyższym poziomie, a cena dostępna dla większości klientów. Produkty odzwierciedlają najnowsze trendy ze światowych domów mody. Marka Eshopper skupia się na dynamicznych i modnych kreacjach z aktualnych kolekcji, uważając ubranie za sztukę, która wyraża tożsamość każdego z nas. Znajdź coś wyjątkowego dla siebie i wykreuj swój własny styl, zainspiruj się modą.
Podstawowe informacje dotyczące zwrotów
Sklep Eshopper przyjmuje zwroty produktów jeżeli nie posiadają one żadnych śladów użytkowania. Ubrania muszą posiadać oryginalne metki, brak uszkodzeń spowodowanych ich używaniem, nie mogą być prane i mieć wyczuwalnego zapachu perfum. Pamiętaj, aby podczas przymierzania zamówionych produktów, być ostrożnym i nie zerwać metki oraz nie zabrudzić materiały np. podkładem lub szminką. Na zwrot produktów masz 14 dni od daty dostarczenia paczki. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu.
Jak prawidłowo spakować przesyłkę zwrotną?
Przygotuj produkty, które zamierzasz zwrócić. Na stronie sklepu znajdź formularz reklamacyjny, wydrukuj go i czytelnie wypełnij. Razem z ubraniami umieść go w przesyłce. Pamiętaj, że w paczce musi znaleźć się także paragon potwierdzający zakup. Do zwrotu możesz wykorzystać oryginalne opakowanie lub kartonowe pudełko, papierową torbę czy nawet foliopak. Ważne jest, aby produkty zostały dobrze zabezpieczone przed ewentualnym zniszczeniem podczas transportu. Całość najlepiej zaklej szeroką taśmą lub owiń stretchem.
Jak nadać zwrot do Eshopper?
Zwrot do Eshopper możesz nadać dzięki usługom Poczty Polskiej:
- Spakuj przesyłkę, pamiętaj o wypełnionym formularzu i potwierdzeniu zakupu;
- Wszystko dokładnie zabezpiecz;
- Zaadresuj zwrot i zanieś do wybranego punktu pocztowego;
- Skorzystaj z rejestrowanej paczki pocztowej, dzięki której będziesz miał pewność, że dotrze do siedziby sklepu.
Czy reklamacja jest możliwa?
Tak, reklama jest możliwa. Reklamowane produkty należy odesłać na adres firmowy podany poniżej. Należy wypełnić formularz reklamacji znajdujący się na stronie Eshopper. Klient dostanie informację zwrotną SMSem lub wiadomością mailową. Towar może zostać odesłany w sposób dowolny. Paczka wysłana za pobraniem lub bezpośrednio do paczkomatu nie zostanie odebrana.
Jaki jest adres zwrotu?
Adres zwrotu, na który należy nadać paczkę ze zwrotem to: ESHOPPER.pl, Justyna Duczek, ul. Aleksandra RYTLA 28/31, 08-110 Siedlce.
Ile trzeba czekać na zwrot pieniędzy?
Pieniądze zostaną przelane na konto bankowe maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych. Tylko gdy sklep otrzyma zwrot rozpocznie procedurę zwrotną.
Czym jest Twisto?
Twisto jest portalem, dzięki, któremu masz aż 21 dni na uregulowanie płatności za swoje zamówienie w Eshopper. Jeżeli nie jesteś pewien czy produkt przypadnie ci do gustu lub zwyczajnie chcesz sprawdzić, który rozmiar będzie lepszy, skorzystaj z Twisto bez konieczności wydawania pieniędzy. Cały proces jest całkowicie bezpieczny i nie ponosisz dodatkowych kosztów.