- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do EverTrek
Zwrot do EverTrek - jak nadać zwrot do EverTrek?
Dokonywanie zakupów przez internet jest prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Duży wybór sklepów oraz bogata oferta zachęca każdego, by wygodnie z domu przeglądać i poszukiwać odpowiednich produktów. Trzeba mieć na uwadze, że może wystąpić sytuacja, w której nabyte produkty nie będą zgodne z naszym rzeczywistym rozmiarem lub po prostu nie sprostają naszym oczekiwaniom. W takim przypadku konieczne jest dokonanie zwrotu zamówienia. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat procedury zwrotu towarów, zajrzyj do poniższego artykułu i przekonaj się jakie to proste.
Co trzeba wiedzieć o zwrotach produktów do EverTrek?
Każdy klient sklepu internetowego EverTrek może dokonać zwrotu zamówienia bez podawania przyczyny w ciągu 90 dni od dnia odebrania paczki. Zwracane produkty muszą być w stanie kompletnym bez żadnych uszkodzeń i zniszczeń. Konieczne jest, by produkty posiadały oryginalne metki oraz ewentualne dodatkowe zabezpieczenia. Ubrań nie można prać ani używać na nich perfum. W innym przypadku sklep może nie przyjąć zwrotu klienta. Sklep EverTrek umożliwia również każdemu klientowi wymianę produktu na inny w przypadku niedopasowania danej rzeczy, ale należy pamiętać, że możliwa jest tylko wymiana na identyczny model, lecz w innym kolorze lub rozmiarze.
Jak spakować zwrot do EverTrek?
Zwracane produkty najlepiej zapakować w opakowanie, w którym paczka do nas dotarła, a następnie usunąć wszystkie stare etykiety. Trzeba pamiętać, by w żadnym wypadku nie niszczyć oryginalnych opakowań np. butów. Po spakowaniu kompletnego zwrotu trzeba umieścić w nim dowód zakupu wraz z formularzem zwrotu. Na koniec najlepiej włożyć wszystko do foliopaku i zakleić taśmą.
W jaki sposób nadać zwrot do EverTrek?
Istnieją dwa sposoby na odesłanie paczki ze zwrotem do sklepu internetowego EverTrek. Możesz tradycyjnie zaadresować paczkę na: EverTrek ul. Kasztanowa 17 83-200 Szpęgawsk z dopiskiem ZWROT. Warto jednak pamiętać, aby dołączyć do paczki formularz zwrotu oraz paragon potwierdzający zakup. Drugą opcją jest skorzystanie z usługi Wygodne Zwroty. Na stronie masz możliwość wyboru preferowanego sposobu odesłania zwrotu. To ty wybierasz jaką formą odeślesz swoją paczkę oraz, gdzie konkretnie nadasz zwrot.
Nadaj paczkę ze zwrotem poprzez Wygodne Zwroty
Wykonaj cztery poniższe kroki, aby bezpiecznie i szybko odesłać paczkę ze zwrotem:
- Wejdź na Wygodne Zwroty i wybierz preferowany sklep, do którego planujesz zwrócić towar spośród rosnącej listy dostępnych sklepów. Wybierz ten, z którym związane jest twoje zamówienie.
- Wypełnij formularz, aby zarejestrować zwrot w systemie zwrotów oraz ureguluj koszty przesyłki. W formularzu podaj szczegóły dotyczące przesyłki, wybierz firmę kurierską i wprowadź swoje dane. Ta procedura obejmuje także brak potrzeby drukowania etykiety oraz ręcznego adresowania paczki
- Nadaj paczkę w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy popularne sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl itp.
- Oczekuj na zwrot środków. Przewidywany czas oczekiwania na zwrot pieniędzy to zazwyczaj 14 dni od momentu złożenia rezygnacji z umowy.