Zwrot do Evita7 - jak nadać przesyłkę zwrotną do Evita7?

Przeglądanie stron internetowych jest obecnie powszechne, a dokonywanie zakupów online stało się szybkie i wygodne. Dzięki temu, że możemy robić to bez wychodzenia z domu, mamy dostęp do szerokiego zakresu produktów - od odzieży i żywności po elektronikę, meble i różnorodne akcesoria. W sytuacji, gdy zakupione przedmioty nie spełniają naszych oczekiwań, istnieje możliwość ich zwrotu, przy czym ważne jest, aby pamiętać o kilku istotnych kwestiach. Zachęcamy do zapoznania się z naszym przygotowanym artykułem, w którym zawarliśmy wszystkie szczegóły dotyczące poprawnego procederu zwrotu do Evita7.

Jakie produkty oferuje Evita7?

Evita7 to sklep z luksusową odzieżą dla kobiet. Strona internetowa została przygotowana w sposób intuicyjny, dzięki czemu możemy z łatwością po niej się poruszać. Asortyment butiku jest naprawdę bogaty. Oprócz tradycyjnych ubrań takich jak bluzki, body, koszule, jeansy, spódnice czy swetry są również akcesoria kąpielowe, buty, torby, biżuteria lub inne ciekawe akcesoria. Wszystkie rzeczy wykonane są z najwyższej jakości materiałów pod okiem doświadczonych projektantów. 

Ile jest czasu na zwrot nietrafionego zamówienia?

Każdy klient sklepu Evita7 ma 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówienia na jego zwrot. 

Jakie produkty można zwrócić do Evita7?

Do butiku internetowego Evita7 można zwrócić produkty w stanie nienaruszonym. Odzież, obuwie, akcesoria nie mogą mieć żadnych śladów użytkowania, zabrudzeń czy zniszczeń. Wszystkie produkty muszą mieć przypięte oryginalne metki razem z dodatkowymi zabezpieczeniami. Obuwie i akcesoria muszą zostać zwrócone w oryginalnym markowym opakowaniu i z workiem przeciwkurzowym. Jeżeli produkty posiadały plombę zabezpieczającą, musi ona zostać nienaruszona. Podczas przymierzania rzeczy należy zachować szczególną ostrożność i zwrócić je w takim stanie, w jakim je otrzymaliśmy. Zwroty, które nie spełnią powyższych zasad, nie zostaną zaakceptowane.

Czy trzeba drukować formularz odstąpienia od umowy?

W przypadku, gdy klient zdecyduje się na zwrot zamówionych produktów wcześniej musi powiadomić o tym sklep Evita7 samodzielnie formułując formularz zwrotu lub korzystając z dostępnego wzoru na stronie internetowej sklepu. 

Jak krok po kroku nadać przesyłkę ze zwrotem?

Swoją przesyłkę zwrotną wygodnie nadasz dzięki popularnym usługom kurierskim:

Zwrot za pomocą firmy DPD:

  • Przejdź na stronę internetową https://nadaj.dpd.com.pl/  i wybierz preferowany rozmiar paczki i kliknij opcję "WYSYŁAM"; 
  • W menu wybierz formę dostawy jako "KURIER", a następnie wypełnij formularz wymaganych danych; 
  • Określ dokładne wymiary paczki oraz jej zewnętrzny wygląd; 
  • Na końcu przejdź do podsumowania zamówienia. Opłać przesyłkę i zatwierdź wysłanie paczki.

Zwrot za pomocą Paczkomat InPost:

  • Wejdź na stronę lub aplikację Paczkomat InPost i kliknij opcję NADAJ;
  • Wybierz opcje wysyłki PACZKOMAT - DOM i określ wielkość paczki;
  • Następnie wypełnij formularz, podając wszystkie niezbędne dane;
  • Opłać zwrot i nadaj paczkę.

Zwroty wydanych środków wpłynie na twoje konto w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki przez sklep.

Jaki jest adres zwrotu do Evita7?

Adres sklepu Evita7 to: Evita7.pl, ul. Solankowa 7, 88-100 Inowrocław.

Czy można złożyć reklamację?

Tak, sklep Evita7 daje możliwość złożenia reklamacji. Informację o chęci jej złożenia należy kierować na adres poczty elektronicznej: biuro@evita7.pl. W reklamacji należy zaznaczyć dokładny opis wady, datę jej wystąpienia, wszystkie dane klienta, który składa reklamację oraz żądanie klienta w związku z zaistniałą wadą. Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji do ustosunkowania się.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto