Zwrot do Gemre - jak odesłać przesyłkę ze zwrotem?

Zakupy online stały się naszą codziennością. Lubimy korzystać z tej formy, ponieważ w dużej mierze oszczędza ona nasz czas i pozwala na spokojnie zapoznać się z asortymentem danego sklepu. Decydując się na zakupy internetowe, trzeba mieć na uwadze, że nie zawsze to, co zamówimy, może spełnić nasze oczekiwania. Zwrot do Gemre daje gwarancję satysfakcji klienta oraz zapewnia, że wykonując kroki podane w artykule, odzyskamy wydane pieniądze. Jeżeli jesteś ciekawy, jakie są tajniki zwrotów, to przeczytaj nasz poradnik i przekonaj się jakie to proste!

Jakie produkty kupimy w Gemre?

Gemre jest sklepem internetowym specjalizującym się w sprzedaży obuwia oraz akcesoriów. Znajdziemy tam buty dla kobiet, mężczyzn oraz dla najmłodszych. Każdy klient zaopatrzy się na obuwie na cały rok - od letniego po zimowe. Warto zajrzeć i odnaleźć wymarzone buty dla siebie lub dla kogoś bliskiego.

Co można zwrócić do Gemre?

Do sklepu internetowego Gemre można zwrócić wszystkie produkty nieposiadające śladów użytkowana w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Rzeczy muszą posiadać wszystkie oryginalne metki oraz ewentualne zabezpieczenia, jeśli takie były. Podczas przymierzania produktów należy być ostrożnym jeżeli nie mamy pewności, czy dany produkt z nami zostanie. 

W jaki sposób nadać zwrot?

  • Paczkę ze zwrotem można nadać w sposób tradycyjny za pomocą usług Poczty Polskiej. W tym przypadku zachęcamy do użycia paczki rejestrowanej, by zminimalizować zagubienie zwrotu
  • Drugą formą zwrotu jest skorzystanie z platformy Wygodne Zwroty. Strona ta oferuje bezpieczny i łatwy zwrot zakupionych produktów. Dzięki szerokiej ofercie firm kurierskich klient jest w stanie dostosować wysyłkę do własnych potrzeb i oczekiwań. Wygodne Zwroty w swojej bazie posiadają już ponad 10 tysięcy sklepów, a w tym sklep Gemre. Skorzystaj z usług platformy i przekonaj się sam jakie to proste.

Jak krok po kroku nadać paczkę ze zwrotem?

Jeżeli chcesz nadać swoją paczkę w kilku krokach, wejdź na Wygodne Zwroty i postępuj zgodnie z instrukcją:

  1. Wybierz preferowany sklep, do którego planujesz zwrócić towar i kliknij NADAJ ZWROT;
  2. Wypełnij formularz, aby zarejestrować zwrot w systemie zwrotów oraz ureguluj koszty przesyłki. W formularzu podaj szczegóły dotyczące przesyłki, wybierz firmę kurierską i wprowadź swoje dane. Ta procedura obejmuje także brak potrzeby drukowania etykiety oraz ręcznego adresowania paczki
  3. Nadaj paczkę w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy popularne sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl itp. 
  4. Oczekuj na zwrot środków. Przewidywany czas oczekiwania na zwrot pieniędzy to zazwyczaj 14 dni od momentu złożenia rezygnacji z umowy.

Jak poprawnie zapakować przesyłkę ze zwrotem?

Do zapakowania zwrotu będziesz potrzebować kartonowego pudełka. Możesz ponownie wykorzystać to, w którym otrzymałeś zamówienie, ale pamiętaj, aby wcześniej usunąć wszystkie stare etykiety. W paczce umieść kompletne zamówienie, które chcesz odesłać. Upewnij się, że produkty posiadają wszystkie oryginalne metki i brak jakichkolwiek uszkodzeń. Wypełnij formularz zwrotny. Jeżeli nie masz możliwości wydruku, możesz napisać go odręcznie. Formularz jest istotny, by szybko zrealizować twój zwrot, jego brak spowoduje opóźnienie rejestracji zwrotu. Całość zamówienia zaklej szeroką taśmą lub umieść w foliopaku.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto