Zwrot do Klasyczne Buty - jak sprawnie nadać paczkę zwrotną?

Nadawanie paczek ze zwrotem jest aktualnie czymś powszechnym. Zamawiając produkty online zawsze musimy liczyć się z tym, że coś może nie spełnić naszych oczekiwań. Również czasem dopranie rozmiaru na odległość stanowi niemałe wyzwanie. Dzięki szybko rozwijającej się technologii zwrot do Klasyczne Buty jest szybki i bezproblemowy. Jeżeli chcesz poznać szczegóły dotyczące zwrotów i rozwiać wszystkie kumulujące się w twojej głowie pytania, to zajrzyj do naszego artykułu!

Jakie produkty można zwrócić?

Do sklepu Klasyczne Buty można zwrócić produkty w stanie niezmienionym i kompletnym. Obuwie nie może nosić żadnych zarysowań czy zagięć. Przymierzać je należy na gładkiej powierzchni, która zabezpieczy buty przed ewentualnym uszkodzeniem. Zalecamy używanie łyżki do butów podczas zakładania obuwia. Jeżeli buty będą miały widoczne ślady zagięć skóry czy zarysowa, to zwrot nie zostanie zaakceptowany.

Czy wymiana produktów jest możliwa?

Tak, jest możliwa wymiana produktów. Należy wcześniej poinformować sklep o chęci wymiany telefonicznie  +48 790 507 208 oraz +48 790 507 308 lub mailowo wymiany@klasycznebuty.pl. Towar zostanie wymieniony bezpłatnie.

Jaki produkt można zareklamować?

Tak, sklep Klasyczne Buty umożliwia reklamację obuwia. Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy, może podlegać procedurze reklamacji. Informację o reklamacji możesz wysłać drogą mailową sklep@klasycznebuty.pl lub na adres: Klasyczne Buty ul. Partyzantów 33, 80-254 Gdańsk. Sam reklamowy produkt odeślij bezpośrednio do siedziby sklepu: Klasyczne Buty ul. Partyzantów 33, 80-254 Gdańsk.

Reklamację można złożyć w ciągu roku od dostrzeżenia wady, a rozparzenie reklamacji powinno zająć nie więcej niż 14 dni od daty otrzymania paczki z reklamacją.

Jak nadać zwrot?

Istotną informacją dla klienta jest to, że nie ponosi on kosztów związanych z pierwszym zwrotem powyżej 500 złotych. Należy wcześniej skontaktować się z obsługą sklepu.

Poniżej przedstawiamy punkty, dzięki którym nadasz swój zwrot do sklepu:

  • Aby dokonać wymiany lub zwrotu towaru, prosimy o przesłanie go razem z wypełnionym formularzem dostępnym na stronie sklepu oraz paragonem na adres: Klasycznebuty.pl, ul. Partyzantów 33, 80-254 Gdańsk. 
  • Sklep udostępnia link do bezpłatnej przesyłki, który można znaleźć pod adresem: https://sportics-zbigniew-famula.dhl24.com.pl/zwrot. 
  • Następnie wypełnij formularz. Po zaakceptowaniu formularza przez sklep, na podany w zleceniu adres e-mail otrzymasz link z dalszymi instrukcjami dotyczącymi zlecenia. 
  • W otrzymanym linku będzie możliwość ustalenia terminu przyjazdu kuriera. 
  • Prosimy o wydrukowanie listu przewozowego, który zostanie przesłany wraz z e-mailem oraz przekazanie odpowiednio zabezpieczonej przesyłki kurierowi.

Innym sposobem zwrotu produktów jest nadanie ich za pomocą paczki pocztowej Pocztą Polską lub skorzystanie z usług kurierskich takich jak Paczkomat InPost.

Przydatne informacje dotyczące zwrotów

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących asortymentu można skontaktować się z obsługą sklepu na adres e-mail: sklep@klasycznebuty.pl, zwroty: zwroty@klasycznebuty.pl, wymiany: wymiany@klasycznebuty.pl lub pod numerem telefonu: +48 58 352 49 76. Sklep Klasyczne buty posiada również sklepy stacjonarne w Gdańsku (ul. Partyzantów 33, 80-254 Gdańsk) i w Warszawie (Elektrownia Powiśle ul. Dobra 42, 00-312 Warszawa). Klienci mają 14 dni na zwrot zamówienia.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto