Zwrot do Kulig - jak nadać przesyłkę ze zwrotem do Kulig?

Jeśli masz pytania dotyczące tego, co powinna zawierać paczka ze zwrotem, ile dni masz na odesłanie niepasującego produktu, lub jak długo trzeba czekać na zwrot środków, to trafiłeś we właściwe miejsce! W niniejszym tekście udzielimy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zwrotów produktów do sklepów internetowych. Przekonamy cię, że proces zwrotu do Kulig jest całkowicie bezpieczny i, co ważne, bezproblemowy. Nie trać więcej czasu i zapoznaj się z naszym poradnikiem, aby uniknąć podstawowych błędów podczas odsyłania twoich nietrafionych zamówień.

Jakie cechy wyróżniają markę Kulig?

Marka Kulig powstała już w 1990 roku. Dzięki wytrwałej pracy zyskała szerokie grono odbiorców. W swojej ofercie posiada wysokiej jakości buty skórzane dla kobiet oraz mężczyzn, charakteryzujące się unikalnym stylem, doskonałą jakością oraz szczegółową dbałością o detale. Celem marki jest zapewnienie klientom nie tylko doskonałego komfortu noszenia, lecz także śledzenie najnowszych trendów modowych poprzez wprowadzanie oryginalnych wzorów, kolorów oraz faktur skór. Buty stanowią nowoczesne uzupełnienie każdej stylizacji, umożliwiając wyrażenie własnego charakteru i unikatowego stylu. 

Jak nadać paczkę ze zwrotem do Kulig?

W ciągu 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki można dokonać jej zwrotu. Paczkę zwrotną do Kulig możesz nadać dzięki usługom Poczty Polskiej:

  • Spakuj przesyłkę, pamiętaj o wypełnionym formularzu i potwierdzeniu zakupu;
  • Wszystko dokładnie zabezpiecz;
  • Zaadresuj zwrot i zanieś do wybranego punktu pocztowego;
  • Skorzystaj z rejestrowanej paczki pocztowej, dzięki której będziesz miał pewność, że dotrze do siedziby sklepu.

Zwrot wydanych środków nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Czy można wymienić produkty?

Nie ma możliwości wymiany produktów. Jeżeli zamówiona rzecz okazała się niedopasowana, zwróć ją do sklepu i ponownie złóż zamówienie z odpowiednim dla ciebie produktem.

Jak złożyć reklamację?

Jeżeli postanowiłeś dokonać reklamacji zamówienia, wykonaj poniższe kroki:

  1. Zapakuj rzeczy, które chcesz zareklamować. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny, który znajduje się na stronie internetowej sklepu;
  2. Do przesyłki włóż także paragon potwierdzający zakup;
  3. Zaadresuj paczkę i nadaj;
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Jeżeli sklep odrzuci reklamację, niezwłocznie cię o tym powiadomi.

Jaki jest adres zwrotu?

Adres, na który należy zaadresować paczkę zwrotną to: PPHU KULIG KRZYSZTOF KULIG, ul. Kostrzecka 14, 30-381 Kraków.

Jakie produkty podlegają zwrotowi?

Zwrotowi podlegają produkty w stanie idealnym. Rzeczy muszą mieć przypięte wszystkie oryginalne metki i ewentualne zabezpieczenia. Nie mogą wykazywać żadnych śladów użytkowania, prania, uszkodzeń lub wyczuwalnych zapachów. Obuwie najlepiej przymierzać na czystej i suchej powierzchni, np. na wykładzinie, aby uniknąć zarysowań czy niechcianych uszkodzeń.

Jak spakować zamówienie zwrotne?

Zamówienie zwrotne zapakuj do kartonu odpowiedniej wielkości. Wszystkie zwracane produkty powinny się swobodnie do niego zmieścić. Do wnętrza włóż wypełniony formularz zwrotu, który jest dostępny na stronie internetowej sklepu oraz potwierdzenie zakupu w postaci paragonu. W paczce powinny znaleźć się kompletne i oryginalne produkty. Gdy wszystko zostało odpowiednio zapakowane, zabezpiecz dokładnie przesyłkę, używając szerokiej taśmy.

Czy sklep Kulig ma salony stacjonarne?

Tak, sklep Kulig posiada kilka salonów stacjonarnych. Butiki marki znajdziemy w takich miastach w Polsce jak Kraków, Warszawa, Poznań i Szczecin.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto