- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do La Aurora - jak zwrócić nietrafione zamówienie do La Aurora?
Zwrot do La Aurora - jak zwrócić nietrafione zamówienie do La Aurora?
Dzięki platformom internetowym możemy dokonywać zakupów w każdym momencie. Przejrzyste strony oferują szeroki wybór produktów, co sprawia, że coraz częściej korzystamy z transakcji online. Jeśli jednak zdarzy się sytuacja, że zakupiony produkt nie spełnia naszych oczekiwań lub nie odpowiada naszym preferencjom, nie musimy się martwić. Nasza platforma Wygodne Zwroty umożliwi bezproblemowy zwrot do La Aurora! Posiadamy w swojej bazie ponad 10 tysięcy sklepów, a proces rejestracji paczki zwrotnej zajmie zaledwie kilka minut. Dzięki temu, że nie musisz drukować etykiety zwrotnej i sam decydujesz, w którym punkcie nadajesz przesyłkę, wysyłka będzie jeszcze szybsza. Wszystkie szczegóły opisujemy w poniższym artykule. Zachęcamy do lektury!
La Aurora - sklep z odzieżą damską
Sklep internetowy La Aurora specjalizuje się w sprzedaży odzieży damskiej. Ten butik charakteryzuje się wygodą i stylem, ponieważ każda kobieta znajdzie tutaj coś dla siebie. Dzięki bogatej ofercie kobiety mogą stworzyć swoją wymarzoną szafę, pełną w wysokiej jakości produkty. La Aurora skupia się na tworzeniu ubrań naprawdę z najlepszych materiałów, ponieważ dla projektantów ważne jest to, aby zakupione ubrania przez klienta służyły na długie lata. Materiały, z których wykonywane są produkty to m.in. bawełna, len oraz jedwab. Nadają one ubraniom lekkość i idealne dopasowywanie się do każdej sylwetki. La Aurora często organizuje promocje swoich kolekcji, więc łowcy okazji mają szansę zdobyć produkty najwyższej jakości w promocjach nawet do -70%.
Jak przekazać zwrot zamówienia do La Aurora?
Jeżeli zdecydowałeś się na zwrot zamówienia do La Aurora, pamiętaj o wykonaniu kilku podstawowych kroków. Dzięki usłudze Paczkomat InPost szybko zwrócisz swoje zamówienie. Jak nadać paczkę? Skorzystaj z poniższej instrukcji:
- Wejdź na stronę sklepu i zaloguj się do swojego konta i wybierz produkty, które chcesz zwrócić;
- Następnie wybierz zwrot klikając “Skorzystam z przesyłek sklepu” i wybierz formę zwrotu pieniędzy;
- W kolejnym kroku wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, wszystko wydrukuj i podpisz dokument zwrotu;
- Zapakuj zwracane produkty razem z dokumentem zwrotu;
- Zanieś swoją paczkę do dowolnego paczkomatu i ją nadaj;
- Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, otrzymania informacji o chęci zwrotu zamówienia.
Jak spakować zamówienie zwrotne do La Aurora?
Zamówienie zwrotne do La Aurora najlepiej spakować w oryginalne opakowanie, w którym otrzymaliśmy zamówienie. Wcześniej trzeba pamiętać, aby usunąć wszelkie stare etykiety. Można również spakować produkty do innego kartonowego pudełka. Ważne jest to, aby dobrze zabezpieczyło przesyłkę podczas transportu do magazynu sklepu. Do wnętrza paczki włóż formularz zwrotu razem ze zwracanymi rzeczami. Wcześniej upewnij się, że wszystkie posiadają oryginalne metki razem ewentualnymi dodatkowymi z zabezpieczeniami.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta La Aurora
Z Biurem Obsługi Klienta można skontaktować się za pomocą numeru telefonu: +48 604589182 lub korzystając z adresu e-mail: [email protected].
Na jaki adres kierować zwrot do La Aurora?
Adres sklepu La Aurora to: La Aurora, ul. Pokrzywicka 58, 99-120 Piątek.
Jaki jest czas na odesłanie zamówienia do La Aurora?
Każdy klient sklepu internetowego ma szansę na zwrot nietrafionego zamówienie bez konieczności podawania żadnej przyczyny. Zamówienie należy odesłać w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
Czy można złożyć reklamację w La Aurora?
Tak, dokonanie reklamacji jest możliwe. Reklamację można złożyć jeżeli produkt posiada wadę lub jest niezgodny z zawartą umową za pomocą elektronicznego formularza zwrotu lub w formie pisemnej wysyłając pismo na adres sklepu, lub na adres e-mail. W zgłoszeniu konieczne jest opisanie wady i jej udokumentowanie. Sprzedawca w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji musi się do niej ustosunkować. W przypadku uznania reklamacji sprzedawca może towar wymienić lub naprawić.