- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do La Rochell - jak nadać zwrot do La Rochell?
Zwrot do La Rochell - jak nadać zwrot do La Rochell?
Zakupy online są dla nas atrakcyjne, ponieważ nie musimy wychodzić z domu, stać w długich kolejkach do przymierzalni czy do kas. Na stronach online spokojnie i wygodnie znajdziemy wszystko, czego potrzebujemy. Zamówienie możemy złożyć w dowolnym momencie i z różnorodnych urządzeń mobilnych. Dodatkowym plusem są płatności odroczone, dzięki którym możemy nabyć produkty, za które zapłacimy w ciągu 30 dni. Jeżeli jednak przydarzy się sytuacja i twoje zakupy w La Rochell okażą się nietrafione lub nie do końca spełnią twoje oczekiwania, to z pomocą przychodzi zwrot do La Rochell. Wykonasz go w zaledwie kilka minut. W poniższym artykule podpowiemy ci, o czym pamiętać podczas zwrotów. Zachęcamy do lektury!
Dla kogo przeznaczony jest sklep La Rochell?
La Rochell jest to polski sklep internetowy stworzony z myślą o kobietach. Asortyment sklepu czerpie inspiracje z najnowszych trendów prosto z wybiegów mody oraz stylizacji popularnych blogerek. Kobiety już od roku 2020 mogą ubrać się w kolekcje, zawierające zarówno najnowsze trendy jak i ponadczasowe, klasyczne ubrania. Celem La Rochell jest stworzenie miejsca, w którym każda kobieta, niezależnie od rozmiaru, poczuje się wyjątkowo. Szeroki wybór stylizacji, które mogą być inspiracją zarówno na specjalne okazje, jak i na co dzień. Zrozumienie różnorodności kobiecego świata jest priorytetem, dlatego marka dba o różnorodność asortymentu, aby każda klientka mogła znaleźć tu, czego potrzebuje, czy wychodzi na spacer, na imprezę czy do pracy. Najwyższą wartością butiku jest satysfakcja swoich klientek.
Jaki jest adres zwrotu?
Adres zwrotu do sklepu internetowego La Rochell to: LA ROCHELL, ul. Długa 5, 95-100 Zgierz. W razie ewentualnych pytań można skontaktować się z obsługą sklepu za pomocą adresu e-mail: [email protected] lub pod numerem telefonu: +48 576 466 886.
Co musi zawierać przesyłka ze zwrotem?
Paczka ze zwrotem musi zawierać kompletne produkty. Nie mogą posiadać śladów użytkowania - zabrudzeń, plam czy wyczuwalnych zapachów. W przypadku dostarczenia produktów z oznakami noszenia sklep pomniejszy zwracane środki o koszty naprawy produktów. We wnętrzu paczki zwrotnej musi znaleźć się także formularz dotyczący zwrotu produktów i dowód zakupu.
Jak nadać paczkę ze zwrotem?
Sklep La Rochell zachęca do dokonania zwrotu za pomocą platformy Wygodne Zwroty. Wejdź na stronę i posiłkuj się poniższą instrukcją, by poprawnie zarejestrować i nadać paczkę zwrotną:
1: Wejdź stronę Wygodne Zwroty i wyszukaj sklep La Rochell.
2: Wypełnij formularz i opłać wysyłkę. W formularzu podaj parametry przesyłki, wybierz firmę kurierską, podaj swoje dane i ureguluj opłatę za przesyłkę. Cała procedura odbywa się bez potrzeby drukowania etykiety czy adresowania paczki.
3: Zleć nadanie paczki w wybranym punkcie. Dostarcz paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów odbioru, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy, np. Żabka, Stokrotka, Lidl, itp.
4: Oczekuj na zwrot środków, które powinny zostać zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni.
Jak dokonać wymiany?
Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu na inny rozmiar, to odeślij je na adres sklepu razem z formularzem wymiany i dowodem zakupu - paragonem lub fakturą. Gdy sklep otrzyma przesyłkę niezwłocznie odeśle do ciebie wymieniony towar. W przypadku braku rzeczy w magazynie otrzymasz zwrot środków. Wymiana jest możliwa w ciągu 14 dni, wyłącznie na inny rozmiar produktu.
Czy można zwrócić produkt w sklepie stacjonarnym?
Aktualnie nie można dokonywać zwrotu produktów zakupionych przez internet w sklepie stacjonarnym. Należy pamiętać, że w przypadku zakupienia rzeczy stacjonarnie, nie podlegają one zwrotowi.
Ile jest czasu na zwrot zamówienia?
Na zwrot zamówienia klienci sklepu internetowego La Rochell mają 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki.
Czym jest PayPo?
Platforma PayPo to inaczej płatności z odroczona datą spłaty za zamówienie. Dzięki tej formie płatności każdy kupujący ma aż 30 dni na spłacenie wydanej kwoty za swoje zamówienie.